Tamara Vereken (Tine Priem)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Tamara Vereken (Tine Priem)

Bericht door satine »

Lazylady schreef:maar toch vind ik het ergens niet helemaal oprecht
Dankje Lazylady, dit omschrijft mijn gevoel het best: ik mis vooral oprechtheid bij Tamara.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Onzekerheid?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Deze week scheen ze mij toch oprecht met Olivia begaan !
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Lazylady schreef:Ik vind het ook goed hoe ze met Olivia omgaat, maar toch vind ik het ergens niet helemaal oprecht. Waarom kan ze het met Olivia en haar vader wel, maar met anderen helemaal niet?
Kweenie...Ik vind Tamara ook niet bepaald de sympathiekste en verstandigste meid. Ze is nogal onvolwassen en vrij oppervlakkig. Maar ik denk wel dat ze oprecht is.
De manier waarop ze Jessica gebruikt heeft was er echt over, maar toen bleek dat Jessica verliefd was op haar veranderde ze toch een beetje. Ze heeft toen ook Jessica aangeraden om er met iemand over te praten.
En dat Arne naar Ruben is gegaan, komt idd ook grotendeels door haar. En nu met Olivia ook weer.

Dokters en psychologen kunnen eigenlijk in hun handjes wrijven, want dankzij Tamara komt binnenkort heel Ternat bij hen over de vloer. :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het lijkt alsof Nonkel Bob toch een gevoelige snaar heeft geraakt bij ons madammeke! Ze zal het niet gewend zijn dat iemand gevoelens voor haar heeft en haar niet enkel wil voor de seks. Ik hoop wederom dat dat haar zal doen nadenken om haar houding eens wat bij te stellen.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Hoe komt die nu ineens aan een video filmpje waarin te zien is dat Mayra, Jessica aanvalt???
Wie zou dat gefilmd hebben? En wat gaat Tamara met die video doen? hopelijk komt het bij de politie terecht,
dan hangt Mayra :D
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jessica en Tamara hebben nog ooit bij elkaar in de klas gezeten, dus misschien dat ze nog altijd met dezelfde kennissen omgaan? Ik kan me voorstellen dat die gesmuld hebben van het schouwspel tussen Jessica en Mayra, en dan verspreidt zo'n filmpje zich natuurlijk snel... Ook ik hoop echt dat het in elk geval goed terechtkomt. Tamara is de laatste tijd wel op meer vlakken tot inzicht gekomen, dus hopelijk is dat ook zo wat Jessica betreft... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Flower-Power schreef:Hoe komt die nu ineens aan een video filmpje waarin te zien is dat Mayra, Jessica aanvalt???
Wie zou dat gefilmd hebben? En wat gaat Tamara met die video doen? hopelijk komt het bij de politie terecht,
dan hangt Mayra :D
Ik hoop dat Mayra dan hangt maar ...op het filmke was het toch niet duidelijk wie wie aanviel volgens mij dus een bewijs zal het niet zijn .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

We hebben waarschijnlijk niet alles van dat filmpje gezien (hoop ik toch).
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het was toch precies de hele tijd hetzelfde beeld dat herhalend afgespeeld werd? Zovan "We gaan er hier een beetje mee lachen"? Tamara kennende zal wel weer denken dat Jessica het zelf heeft uitgelokt zeker.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het was inderdaad hetzelfde stukje van het gevecht wat in een loop is gezet. Je ziet elke keer hetzelfde gebeuren. Toch vond ik het wel duidelijk genoeg dat Jessica weg probeerde te lopen, dat Mayra haar vastgreep en daardoor een elleboogstoot van Jessica kreeg. Jessica was duidelijk niet de aanvallende partij. :)
Nu maar te hopen dat Tamara er de ernst van inziet, of dat ze het bijvoorbeeld aan Nancy laat zien, zodat het bij de juiste mensen terechtkomt. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ik denk het wel dat Tamara haar goed hart gaat laten zien. Waar ik ook nog wil op terug komen, haar zangprestatie onlangs, ik vond direct, amaai, die heeft een knappe stem, zie ik haar dit weekend toch niet op tv in het scalakoor, dat wist ik dus niet!
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Het kan ook nog dat het filmpje via iemand anders dan Tamara uiteindelijk tot bij de politie geraakt.
Als Tamara het ook voldoende deelt met anderen - dan is er misschien wel iemand die het door stuurt naar Tim of Dieter.
Ben alvast benieuwd hoe de reactie van Tamara zal zijn op dat filmpje.
En ik denk verder wel dat het een mooi bewijsstuk is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Flower-Power schreef: Ben alvast benieuwd hoe de reactie van Tamara zal zijn op dat filmpje.
We hebben toch haar gezicht gezien toen ze dat filmke zag?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Nu Paulien eindelijk het moeien wat heeft opgegeven hebben we een andere sjampetter in Thuis.
Van haar gepush word ik zenuwachtig - als ze Olivia niet dwingt dingen te doen, dan vertelt ze Renzo wel hoe hij zijn leven moet leiden.
En Bob heeft ze ook al mooi aan de leiband...

Ik moest wel lachen toen ze daar gisteren op haar barkruk 'rups!' zat te sissen naar Bob. :lol:
0 x
Gesloten