Angèle Backx (Lut Hannes)
-
- x 435
Re: Angèle Backx (Lut Hannes)
Goeie vraag! Door die hele affaire zouden we Angèle nog vergeten...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
dat vroeg ik me ook af : eerst kwam ze zeggen "Make, ik kan nergens terecht" en dan is ze beter en verdwijnt ze totaal en er wordt zelfs niet meer over gesprokenflodderke schreef:Wel, waar is ze nu gebleven ?

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
- annekeHU
- Poster rang 4
die verhaallijn in verband met die kanker en dat nergens terecht kunnen, was toch alleen maar om terug verzoening te krijgen met Simonne.. wellicht zal er nog wel iets op volgen , volgend seizoen of zo!
0 x
-
- x 435
Het ziet er naar uit dat we Angèle nog vaak zullen zien. Ik kan al raden waar ze gaat gaan wonen.
0 x
-
- Nog geen rang
Interessant personage ( trouwens uitstekend vertolkt ).
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Pffffff ! Ik hoop echt van niet; dat die maar snel terug verdwijnt ...please !tvx1 schreef:Het ziet er naar uit dat we Angèle nog vaak zullen zien. Ik kan al raden waar ze gaat gaan wonen.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ik kan me haar nog vaag herinneren toen ik pas begon te kijken. Ze was toen nog met de Cois - woonde ze toen ook niet bij Simonne in? Als dat zo was begrijp ik niet dat Yvette dat zo enthousiast voorstelt - volgens mij hadden ze konstant ruzie daar. Vrij snel in mijn 'begintijd' vertrok ze, waarheen weet ik niet eens
Was niet echt geinteresseerd in het karakter. Cois bleef en dat was mijn held!

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
ja, t is Yvette haar dochter hé. En mss waren ze ook heel close toen Yvette nog cafébazin was?Amiche schreef:Ik kan me haar nog vaag herinneren toen ik pas begon te kijken. Ze was toen nog met de Cois - woonde ze toen ook niet bij Simonne in? Als dat zo was begrijp ik niet dat Yvette dat zo enthousiast voorstelt - volgens mij hadden ze konstant ruzie daar. Vrij snel in mijn 'begintijd' vertrok ze, waarheen weet ik niet eensWas niet echt geinteresseerd in het karakter. Cois bleef en dat was mijn held!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
"Ik zoek een klein appartementje hier dichtbij, dan moet ik niet telkens zo ver rijden om op controle te gaan".
Ja hoor. Dat was een HEEL subtiele manier om jezelf uit te nodigen om bij Yvette te logeren. Super subtiel. /sarcasme
Ja hoor. Dat was een HEEL subtiele manier om jezelf uit te nodigen om bij Yvette te logeren. Super subtiel. /sarcasme
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Zo is ons Angèle nu eenmaal hé. Benieuwd wat Simonneke daarvan gaat denken.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind Angel een leuk personage. Ze zorgt altijd voor twisten en moeilijkheden. Maar ik moet ook altijd om haar lachen.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Pff, geen nood aan haar nog meer te zien in Thuis, vond de kanker-verhaallijn van haar al totaal overbodig en nu ze dichter komt wonen gaat ze waarschijnlijk een grotere rol krijgen?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Met Angèle in huize Bomans heeft Frank een extra reden om daar weg te blijven.
0 x
-
- Poster rang 1