Aïsha Fawzi (Maya Albert)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dus dumpt ze meteen ook haar halfbroertje, die sinds hij geboren is altijd in haar buurt is geweest, bij een voor hem vreemde man?
En haalt ze gewoon Robin en Jenny jr uit elkaar, want ééntje van beiden moet terug naar België. Vrij harteloos.
Zo'n koud en harteloos men is dat !
En haalt ze gewoon Robin en Jenny jr uit elkaar, want ééntje van beiden moet terug naar België. Vrij harteloos.
0 x
-
- x 435
Ik zat perplex! Hoe is het mogelijk dat ze Robin naar de andere kant van de wereld mee wilt geven, zonder zijn zusje?! Welke zieke geest verzint nu zo'n verhaal? 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ja, hoe harteloos is dat: dat kind is wel z'n beide ouders kwijt, heeft iemand hem dat al verteld?? Of is dat een verrassing voor als hij thuiskomt bij z'n nieuwe papa! Ik denk niet dat Aisha dat vuile werk al heeft gedaan zoals ik hem daar zag arriveren met haar!ikke schreef: za 09 nov 2019, 08:39 Hoe is het mogelijk dat ze Robin naar de andere kant van de wereld mee wilt geven, zonder zijn zusje?

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat wist ik nog niet toen ik dat postte, want dat was nog niet aan bod gekomen.Tiboko schreef: za 09 nov 2019, 00:25Dus dumpt ze meteen ook haar halfbroertje, die sinds hij geboren is altijd in haar buurt is geweest, bij een voor hem vreemde man?En niet vergeten: familie is inderdaad belangrijk, maar Aïsha heeft ook net haar vader verloren.
Aïsha is altijd een ijskoningin geweest, het verwonderde mij al dat ze zo hartelijk was toen ze de anderen kwam begroeten na hun aankomst.
Ik stel mij ondertussen wel de vraag: als Aïsha zo over Robin denkt, hoe zag Mo hem dan?
Als 'zijn zoon', of als een vreemde indringer - wat hij voor Aïsha toch blijkbaar wel wat was.

En niet haar 'halfbroertje'.
Er moet toch een reden zijn waarom ze van hem af wil.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Het was nooit een lachebekje, dat is waar. Maar een ijskoningin? Ik vond haar altijd empatisch en meelevend. Maar nu hoop ik dat ze de deur tegen haar neus krijgt en dat Frank, ondanks zijn verdriet, op zijn strepen staat wat kleine Jenny betreft.
0 x
-
- x 435
Robin is niet haar halfbroertje. Hij is niet de zoon van Mo.nounake schreef: za 09 nov 2019, 07:37 Dus dumpt ze meteen ook haar halfbroertje, die sinds hij geboren is altijd in haar buurt is geweest, bij een voor hem vreemde man?
0 x
-
- x 435
Mo zag hem toch gewoon als een zoon. Robin was een van de redenen waarom hij destijds met Bianca trouwde. En hij heeft ook speciaal om Robin te beschermen destijds besloten om samen met Bianca naar Marokko te verhuizen.satine schreef: za 09 nov 2019, 11:25 Ik stel mij ondertussen wel de vraag: als Aïsha zo over Robin denkt, hoe zag Mo hem dan?
Als 'zijn zoon', of als een vreemde indringer - wat hij voor Aïsha toch blijkbaar wel wat was.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 7
Mo heeft wel Robin opgevoed als zijn eigen zoon, Robin kent niet beter dan dat Mo zijn papa is, dan is de reactie van Aïsha wel er echt over. Kleine Jenny wilt ze wel houden, maar Robin, die moet maar naar zijn biologische vader gaan, ook al hebben Bianca & Mo dat altijd tegengewerkt.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Aïsha was voor mijn tijd, dus misschien kan ik er niet volledig over meespreken, maar ik mocht haar gelijk niet echt toen ze verkondigde dat ze enkel voor Jenny Jr. zou willen zorgen. Ze heeft Robin zien opgroeien, in godsnaam!
Waarom zou ze hem dumpen als een afgedankte wagen? Hier zit wel meer achter.
Waarom zou ze hem dumpen als een afgedankte wagen? Hier zit wel meer achter.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Aisha was volgens mij vroeger niet zo. Ze was misschien wat afstandelijk, maar niet harteloos.
Er zal waarschijnlijk wel iets gebeurd zijn waardoor ze zo doet. Het zal allemaal nog wel uitkomen denk ik.
Er zal waarschijnlijk wel iets gebeurd zijn waardoor ze zo doet. Het zal allemaal nog wel uitkomen denk ik.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ja, misschien is de situatie veranderd toen klein Jenny erbij kwam en Robin 'alleen maar' de zoon van Bianca was en niet echt een halfbroer van AishaKiki_Dee schreef: zo 10 nov 2019, 08:26 Er zal waarschijnlijk wel iets gebeurd zijn waardoor ze zo doet. Het zal allemaal nog wel uitkomen denk ik.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Of Robin is een ongelooflijk ettertje. Mo zag hem misschien als zijn eigen zoon en liet Aisha links liggen omdat Robin een jongen is. Robin heeft dit misschien enorm misbruikt tegenover Aisha, waardoor ze hem niet moet
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik hoop in ieder geval dat we die reden nog te weten komen.
Ik was misschien wat te hard toen ik Aïsha een ijskoningin noemde, maar ze kwam mij altijd afstandelijk over.
En altijd heel serieus, met een verbeten trekje om haar mond.
Dan lijkt iemand al gauw ongenaakbaar.
Maar dit had ik van haar niet verwacht, zo nuchter en zakelijk.
Alsof het om iemand ging die ze toevallig van straat had geplukt.
Dus er moet wel ergens iets zijn dat haar deze beslissing heeft doen nemen.
Ik was misschien wat te hard toen ik Aïsha een ijskoningin noemde, maar ze kwam mij altijd afstandelijk over.
En altijd heel serieus, met een verbeten trekje om haar mond.
Dan lijkt iemand al gauw ongenaakbaar.
Maar dit had ik van haar niet verwacht, zo nuchter en zakelijk.
Alsof het om iemand ging die ze toevallig van straat had geplukt.
Dus er moet wel ergens iets zijn dat haar deze beslissing heeft doen nemen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik hoop dat we nog een beetje uitleg krijgen, want ik heb nu gewoon echt perplex voor de TV gezeten vrijdag toen ze tussen neus en lippen door even zei dat ze wel voor Jenny wilde zorgen omdat dat haar halfzusje is, maar Robin niet in haar gezin past en dus maar mee naar België moet.
Vréselijk gewoon...
Vréselijk gewoon...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..