Dat ze daar niet met z'n drieën kunnen blijven wonen lijkt me wel logisch, maar ze laten hem toch best wel meebeslissen.
Volgens mij niet. Tibo heeft dat 1 keertje op het woord gegooid (om alvast wat voor Bram te zoeken), maar verder is daar niet meer over gesproken geloof ik. Ik vraag me dan ook af of ze dat nog willen regelen voordat hij terugkomt, of dat hij er toch kan blijven wonen tot hij zelf wat anders vindt. Anders zou het wel héél schandalig zijn...lord F. schreef:hebben ze eigenlijk ook al een ander appartementje geregeld voor Bram?![]()
En waarom moeten ze Bram z'n spullen eigenlijk al verzamelen? Ik neem aan dat Tibo in hetzelfde bed als Franky zal slapen en niet in dat van Bram.Christel schreef:Volgens mij niet. Tibo heeft dat 1 keertje op het woord gegooid (om alvast wat voor Bram te zoeken), maar verder is daar niet meer over gesproken geloof ik. Ik vraag me dan ook af of ze dat nog willen regelen voordat hij terugkomt, of dat hij er toch kan blijven wonen tot hij zelf wat anders vindt. Anders zou het wel héél schandalig zijn...lord F. schreef:hebben ze eigenlijk ook al een ander appartementje geregeld voor Bram?![]()
Ze zouden de kamer van Bram gebruiken om enkele spullen van Tibo in te zetten geloof ik..lord F. schreef:En waarom moeten ze Bram z'n spullen eigenlijk al verzamelen? Ik neem aan dat Tibo in hetzelfde bed als Franky zal slapen en niet in dat van Bram.Christel schreef:Volgens mij niet. Tibo heeft dat 1 keertje op het woord gegooid (om alvast wat voor Bram te zoeken), maar verder is daar niet meer over gesproken geloof ik. Ik vraag me dan ook af of ze dat nog willen regelen voordat hij terugkomt, of dat hij er toch kan blijven wonen tot hij zelf wat anders vindt. Anders zou het wel héél schandalig zijn...lord F. schreef:hebben ze eigenlijk ook al een ander appartementje geregeld voor Bram?![]()
ben het volledig met je eens. Zulke dingen hebben wel wat tijd nodig alvorens ze komen bovendrijven. Niet evident allemaal, denk ik.jessie V. schreef: Hij heeft zelf toch ook tijd nodig gehad om over Bram en de messteek en zijn "vrijwillige" gevangenisperiode te praten.
Hij heeft natuurlijk geen goeie beurt gemaakt door ze verlof te geven voor dat Scherpenheuvel-uitstapje terwijl er geen ruimte voor was op de planning. Hij is nu wel verplicht om ze kort te houden zodat ze niet profiteren van hem, want in het begin was dat zeker het geval.jessie V. schreef:Ik vind Franky op het ogenblik een beetje vervelend mannetje worden. Is hij opeens aangesteld als de baas, die iedereen moet controleren? En kan dat niet op een gewone manier?