Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door lord F. »

hebben ze eigenlijk ook al een ander appartementje geregeld voor Bram? :)
Dat ze daar niet met z'n drieën kunnen blijven wonen lijkt me wel logisch, maar ze laten hem toch best wel meebeslissen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind dat ze wel heel hard van stapel rennen. :roll:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:hebben ze eigenlijk ook al een ander appartementje geregeld voor Bram? :)
Volgens mij niet. Tibo heeft dat 1 keertje op het woord gegooid (om alvast wat voor Bram te zoeken), maar verder is daar niet meer over gesproken geloof ik. Ik vraag me dan ook af of ze dat nog willen regelen voordat hij terugkomt, of dat hij er toch kan blijven wonen tot hij zelf wat anders vindt. Anders zou het wel héél schandalig zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef:hebben ze eigenlijk ook al een ander appartementje geregeld voor Bram? :)
Volgens mij niet. Tibo heeft dat 1 keertje op het woord gegooid (om alvast wat voor Bram te zoeken), maar verder is daar niet meer over gesproken geloof ik. Ik vraag me dan ook af of ze dat nog willen regelen voordat hij terugkomt, of dat hij er toch kan blijven wonen tot hij zelf wat anders vindt. Anders zou het wel héél schandalig zijn...
En waarom moeten ze Bram z'n spullen eigenlijk al verzamelen? Ik neem aan dat Tibo in hetzelfde bed als Franky zal slapen en niet in dat van Bram. :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ben er ook altijd van uit gegaan dat er twee slaapkamers zijn boven Sanitechniek, of gebeurt alle acrobatie daar in hetzelfde bed? :wtf:
Ik vind het ook allemaal heel drastisch - 't is niet bepaald de sympathiekste kant van Tibo die hier naar boven komt.

Franky zou een beetje meer op zijn strepen mogen staan vind ik - Bram heeft uiteindelijk 'oudere' rechten dan Tibo.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Het is eigenlijk Franky die het heeft voorgesteld en zei dat Bram dat allemaal wel ok zou vinden. Ik denk niet dat Franky zin heeft om op zijn strepen te gaan staan, gewoon omdat hij er zelf niet aan denkt dat Bram dit wel eens minder fijn zou vinden. Tibo heeft al geregeld gevraagd of Bram het niet erg zou vinden, of Franky het al aan Bram gezegd had, ... Dus ik vind dat de fout hier eerder bij Franky ligt...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mmmm, dan heb ik alweer maar met een half oog gekeken :denk: :lol:

Natuurlijk zou het voor Franky wel makkelijker zijn: hij is blijkbaar nog steeds niet helemaal 'over Bram' en de verstandhouding tussen Tibo en Bram is ook niet bepaald optimaal te noemen.

Maar was het niet Tibo die afkwam met een appartementje dat hij te huur had zien staan in de buurt?
Of was ik toen ook niet bij de les? :mrgreen:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Gisteren zag Franky precies toch in dat ze wat drastisch te werk gingen door Brams spullen al in te pakken. Tibo reageerde daar dan weeral zonder veel begrip op.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:
En waarom moeten ze Bram z'n spullen eigenlijk al verzamelen? Ik neem aan dat Tibo in hetzelfde bed als Franky zal slapen en niet in dat van Bram. :)
Ze zouden de kamer van Bram gebruiken om enkele spullen van Tibo in te zetten geloof ik.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Nu Bram niet in het vizier is vind ik Franky een stuk leuker in zijn gedrag...mèt Bram vind ik hem zo'n zeurderige moederkloek. Ik snap Tibo wel al pakt hij het niet zo netjes aan....
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Vond zen opmerking over Tibo zijn gedrag tov geniaaal
Hij heeft zen maandstonden :lol:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

ik ook :lol:

Tibo gedraagt zich toch wel wat bezitterig, vind ik.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind Franky op het ogenblik een beetje vervelend mannetje worden. Is hij opeens aangesteld als de baas, die iedereen moet controleren? En kan dat niet op een gewone manier? Ik vind hem ook tegenover Tibo vervelend doen. Hij heeft zelf toch ook tijd nodig gehad om over Bram en de messteek en zijn "vrijwillige" gevangenisperiode te praten. Tibo heeft ook tijd nodig. Ik vind Franky ook nogal slecht gehumeurd de laatste tijd. Hij wil dat Tibo eerlijk is, dan moet hij ook niet als een klein kind reageren.
Dat werk bij Sanitechniek gaat straks toch spaak lopen, want Frank ik ook niet de gemakkelijkste.
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

jessie V. schreef: Hij heeft zelf toch ook tijd nodig gehad om over Bram en de messteek en zijn "vrijwillige" gevangenisperiode te praten.
ben het volledig met je eens. Zulke dingen hebben wel wat tijd nodig alvorens ze komen bovendrijven. Niet evident allemaal, denk ik.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Ik vind Franky op het ogenblik een beetje vervelend mannetje worden. Is hij opeens aangesteld als de baas, die iedereen moet controleren? En kan dat niet op een gewone manier?
Hij heeft natuurlijk geen goeie beurt gemaakt door ze verlof te geven voor dat Scherpenheuvel-uitstapje terwijl er geen ruimte voor was op de planning. Hij is nu wel verplicht om ze kort te houden zodat ze niet profiteren van hem, want in het begin was dat zeker het geval. :)
0 x
Gesloten