Leo Vertongen (Walter Moeremans)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)

Bericht door jessie V. »

Ik snap niet dat dat taxibedrijf van Leo nog kan voortbestaan. Dat werk daar moet echt voor alles wijken.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

jessie V. schreef:Ik snap niet dat dat taxibedrijf van Leo nog kan voortbestaan. Dat werk daar moet echt voor alles wijken.
ofwel moeten de klanten per rit héél véél betalen, luxe-taxibedrijf dus :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Leo, ge zijt nen boer! Echt!
Op deze manier proberen uw kont terug binnen te draaien bij de Bomansen, om iets achter de hand te hebben als het met Jenny niet al te best gaat? Bah!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Zoiets ja... Volgens mij baalt hij stiekem heel erg dat het van 2 walletjes eten voorbij is. :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Of hij beseft dat hij met Jenny nog meer onder de sloef zal liggen dan bij Yvette. En vooral veel meer zal moeten werken. Gedaan met de kaartavonden en aperitiefjes drinken.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Haha. Jenny en Leo: De wittebroodsweken zijn achter de rug. 't Zal me benieuwen hoe lang Leo het nog volhoudt als zijn Jennyke altijd gendarm zal spelen en hoelang Jenny het nog kan uithouden als Leo vervalt in de oude zuurpruim die hij voor Jenny was.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Waarom is Jenny eigenlijk kwaad op Leo ? Ben even niet mee :whistle: . Enfin ja, naast het feit dat Jenny een lichtgeraakt geval is dat al kwaad is als het even niet gaat zoals zij wil.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:Waarom is Jenny eigenlijk kwaad op Leo ? Ben even niet mee :whistle: . Enfin ja, naast het feit dat Jenny een lichtgeraakt geval is dat al kwaad is als het even niet gaat zoals zij wil.
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik gok erop dat Jenny gestoord is omdat Leo onlangs op visite was bij Yvette en het blijkbaar(te lezen aan de commentaren hier) redelijk gezellig was ten huize Bomans
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

En ah ja, omdat Frankske Bomans het nog eens goed inwreef bij Leo terwijl Jenny aan het luisteren was.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Rieka schreef:
Luc schreef:Waarom is Jenny eigenlijk kwaad op Leo ? Ben even niet mee :whistle: . Enfin ja, naast het feit dat Jenny een lichtgeraakt geval is dat al kwaad is als het even niet gaat zoals zij wil.
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik gok erop dat Jenny gestoord is omdat Leo onlangs op visite was bij Yvette en het blijkbaar(te lezen aan de commentaren hier) redelijk gezellig was ten huize Bomans
zo ver zou ik niet durven gaan :mrgreen: maar idd, uit de afl. van vanavond bleek dat idd de reden te zijn, maar het is weer goed tussen het kruidje-roer-me-niet en de boskabouter.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Jenny heeft Leo toch al goed in het gareel leren lopen, alleen "zitten" en "pootjes geven" is nog niet gelukt, maar dat komt nog (tenzij hij te veel last heeft van jicht of andere boskabouterkwaaltjes)
ik zie Leo wel graag bezig ...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

waarom wil Leo daar nu perse Yvette (en hij noemt haar dan nog "Yvetje") er nog bij? Volgens mij komen die ooit weer samen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Leo is niet goed bezig dat hij Frank ontslaat want nu heeft hij nog maar 1 chauffeur (Mayra) want Jens werkt maar op halve kracht. Hoe gaat hij dat doen als het druk wordt? Zelf rijden? dan kan hij weer zagen :crazy: Denk dat hij spoedig terug zal komen op zijn beslissing waarschijnlijk onder druk van Jenny die al vond dat hij té deed tegen Frank.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik kan Leo toch ergens geen ongelijk geven. Ik vind dat Frank zich idioot gedraagt. Hij doet maar wat hij zelf wil. Hij is toch in dienst bij Leo, werk dan gewoon zou ik zeggen en haal niet van die rare streken uit. Hij doet eerst en gaat achteraf eens nadenken. Ik heb het al vaker beweerd, als ik een bedrijf had en mijn personeel gedroeg zich zoals het personeel van Leo dan smeet ik ze allemaal buiten en begon opnieuw. En dan geen familie of bekenden onder mijn personeel.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

zo grappig als Leo zich kwaad maakt :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten