Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Inderdaad, hij is echt als een goede vader en dan ziet hij zijn eigen zoon niet opgroeien
terwijl hij oom mag spelen voor zijn dochter. Daar zal hij ook aan denken.
terwijl hij oom mag spelen voor zijn dochter. Daar zal hij ook aan denken.
0 x
-
Omega
- x 435
De link tussen de rebelse Tom-Donald Madder en de serieuze oudere Tom-Wim Stevens wordt inderdaad meer dan eens over hoofd gezien. Het lijken wel twee verschillende personages. Eigenlijk zou Tom af en toe wat meer op Renzo moeten lijken om dat geloofwaardig te houden.Caligula schreef:De puberstreek van Stan moet wel in het juiste daglicht geplaatst worden hé. En Tom met zijn verleden zou dat meer dan meer moeten begrijpen. Hij heeft verdorie veel erger gedaan dan dat en dan in principe niet meer puber zijnde (alhoewel).
Dus Tommeke, denk eens een keer aan uw eigen!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het zou al erg zijn zeker moest Tom als advocaat nog steeds dezelfde zijn van toen hij 18 ofzo was?Omega schreef:De link tussen de rebelse Tom-Donald Madder en de serieuze oudere Tom-Wim Stevens wordt inderdaad meer dan eens over hoofd gezien. Het lijken wel twee verschillende personages. Eigenlijk zou Tom af en toe wat meer op Renzo moeten lijken om dat geloofwaardig te houden.Caligula schreef:De puberstreek van Stan moet wel in het juiste daglicht geplaatst worden hé. En Tom met zijn verleden zou dat meer dan meer moeten begrijpen. Hij heeft verdorie veel erger gedaan dan dat en dan in principe niet meer puber zijnde (alhoewel).
Dus Tommeke, denk eens een keer aan uw eigen!
Men lijkt het ook te vergeten, maar de laatste keer dat Donald Madder Tom speelde was hij ook al veel serieuzer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Waarom was Tom niet zo stuntelig met Lucas? Hij heeft dat toch allemaal al gedaan met Sandrine en Robin.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wat heeft Tom gedaan met Sandrine en Robin?
Nu wat anders: waarom heeft Tom niet gewoon tegen Peter gezegd dat mama haar klacht wil intrekken? Nee het was weer van: ze zal het u zelf wel vertellen. Terwijl dat advocatenkantoor gewoonlijk meer trekt op de video versie van Dag Allemaal vonden ze het nu nodig om eens ongepast discreet te doen. Wel,wel.
Nu wat anders: waarom heeft Tom niet gewoon tegen Peter gezegd dat mama haar klacht wil intrekken? Nee het was weer van: ze zal het u zelf wel vertellen. Terwijl dat advocatenkantoor gewoonlijk meer trekt op de video versie van Dag Allemaal vonden ze het nu nodig om eens ongepast discreet te doen. Wel,wel.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Luiers verversen en voor een baby zorgen in het algemeen.Caligula schreef:Wat heeft Tom gedaan met Sandrine en Robin?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij heeft toch nooit alleen voor die 2 hoeven zorgen? Blijkbaar heeft hij het luiers verversen, ook tijdens het oppassen op zijn eigen kinderen (want meer stelde zijn relatie met hen eigenlijk niet voor) altijd aan anderen overgelaten. Dat werd vanavond pijnlijk duidelijk...tvx1 schreef:Luiers verversen en voor een baby zorgen in het algemeen.Caligula schreef:Wat heeft Tom gedaan met Sandrine en Robin?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Met de tekening naar achter gaat trouwens ook 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat Peggy in zijn plaats de luiers van Robin zou ververst hebben. Zo kon verdorie met moeite verdragen dat diene kleine daar was. Ik herinner mij trouwens wel momenten waarop Tom alleen was met één van die kinderen.Christel schreef:Hij heeft toch nooit alleen voor die 2 hoeven zorgen? Blijkbaar heeft hij het luiers verversen, ook tijdens het oppassen op zijn eigen kinderen (want meer stelde zijn relatie met hen eigenlijk niet voor) altijd aan anderen overgelaten. Dat werd vanavond pijnlijk duidelijk...tvx1 schreef:Luiers verversen en voor een baby zorgen in het algemeen.Caligula schreef:Wat heeft Tom gedaan met Sandrine en Robin?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Peggy niet, maar Marianne wel... Hij zag Robin zowat altijd bij zijn moeder thuis, omdat Peggy daar inderdaad niet tegen kon. En op die spaarzame momentjes dat hij eventjes met ze alleen was, heeft hij blijkbaar nooit een luier hoeven verversen.tvx1 schreef:Ik kan mij moeilijk voorstellen dat Peggy in zijn plaats de luiers van Robin zou ververst hebben. Zo kon verdorie met moeite verdragen dat diene kleine daar was. Ik herinner mij trouwens wel momenten waarop Tom alleen was met één van die kinderen.Christel schreef:Hij heeft toch nooit alleen voor die 2 hoeven zorgen? Blijkbaar heeft hij het luiers verversen, ook tijdens het oppassen op zijn eigen kinderen (want meer stelde zijn relatie met hen eigenlijk niet voor) altijd aan anderen overgelaten. Dat werd vanavond pijnlijk duidelijk...tvx1 schreef:Luiers verversen en voor een baby zorgen in het algemeen.Caligula schreef:Wat heeft Tom gedaan met Sandrine en Robin?
Ik vond het eigenlijk wel tekenend dat hij er zo mee liep te stuntelen...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik heb me zowat platgelachen. Arm Tommeke toch! Een levend kindje is natuurlijk geen dossier hé.Christel schreef:Ik vond het eigenlijk wel tekenend dat hij er zo mee liep te stuntelen...
Nog een geluk dat zijn Judith ver weg zit, die zou ook nog al gelachen hebben denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Jammer dat Tom z'n moeder niet serieus lijkt te nemen, al is het natuurlijk ook te snappen aan de ene kant.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, ik kon ook even niet volgen...
"mama is stikjaloers op Hélène"
Zowel Ann als Tom weten toch dat het niet zo simpel in elkaar zit? Tom stond er zelfs met zijn neus bovenop toen Hélène liep te provoceren in het advocatenkantoor...
"mama is stikjaloers op Hélène"
Zowel Ann als Tom weten toch dat het niet zo simpel in elkaar zit? Tom stond er zelfs met zijn neus bovenop toen Hélène liep te provoceren in het advocatenkantoor...
0 x
-
Lazylady
- x 435