Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
flodderke
- Poster rang 2

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
wat zei hij eigenlijk op het einde, 'het is allemaal de schuld van die vorte (?) ' en dan nog iets ?
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

En da's allemaal de schuld van diene vorte ransel. Zij heeft den boel verziekt, ze heeft iedereen opgefokt. 't Is haar schuld..."flodderke schreef:wat zei hij eigenlijk op het einde, 'het is allemaal de schuld van die vorte (?) ' en dan nog iets ?
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
bron: http://www.gentblogt.be/2005/12/06/hier ... en-gents-7Ik herinner mij dat “ne ransel” ook gezegd werd tegen een giftig iemand (vb. hij heeft ne ransel van een wijf).
Slaat ook wel op mannen maar in mijn kindertijd hoorde ik dit vooral als het een vrouw betrof.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
In West-Vlaanderen gewoon een grote deugniet, dus helemaal niet zo negatief. Misschien afhankelijk van de streek?
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

-
lord F.
- Poster rang 5

Een boekentassatine schreef:bron: http://www.gentblogt.be/2005/12/06/hier ... en-gents-7Ik herinner mij dat “ne ransel” ook gezegd werd tegen een giftig iemand (vb. hij heeft ne ransel van een wijf).
Slaat ook wel op mannen maar in mijn kindertijd hoorde ik dit vooral als het een vrouw betrof.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Maar Eddy is toch Gentenaar of heb ik het mis?
0 x
Potentia Principatum
-
Jules
- Poster rang 1

Allez hij is er toch in geslaagd om nuchter te zijn voor de begrafenis en zich te gedragen. Dat is een stap vooruit.
Ik was eventjes erg bang dat hij de Zus en Zo zou binnenvallen en amok maken tijdens de workshop.
Ik was eventjes erg bang dat hij de Zus en Zo zou binnenvallen en amok maken tijdens de workshop.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Oei, Eddy toch. Er is geknoeid met de remleiding van de camionette. Ik hoop dat ge er niks van afweet hé man want als dat zou uitkomen wordt dat een tsunami.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Benieuwd wel hoe ze nu bij Peggy gaan terecht komen, gezien het enkel Eddy is die Peggy bij die camionette gezien heeft (en Rosa). Zou hij de schuld direct doorschuiven naar haar ondanks ... ?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Niet vergeten dat Simonne ook binnenkwam op het moment dat Peggy de sleutels terug legde....lord F. schreef:Benieuwd wel hoe ze nu bij Peggy gaan terecht komen, gezien het enkel Eddy is die Peggy bij die camionette gezien heeft (en Rosa). Zou hij de schuld direct doorschuiven naar haar ondanks ... ?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Heb je de sleutels nodig om aan de remleidingen te prutsen?hannanaske schreef:Niet vergeten dat Simonne ook binnenkwam op het moment dat Peggy de sleutels terug legde....lord F. schreef:Benieuwd wel hoe ze nu bij Peggy gaan terecht komen, gezien het enkel Eddy is die Peggy bij die camionette gezien heeft (en Rosa). Zou hij de schuld direct doorschuiven naar haar ondanks ... ?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Je hebt idd geen sleutels nodig maar waarom ging ze zo stiekem die CD halen. Ze kon evengoed het gewoon gevraagd hebben aan Femke.heidiw schreef:Heb je de sleutels nodig om aan de remleidingen te prutsen?hannanaske schreef:Niet vergeten dat Simonne ook binnenkwam op het moment dat Peggy de sleutels terug legde....lord F. schreef:Benieuwd wel hoe ze nu bij Peggy gaan terecht komen, gezien het enkel Eddy is die Peggy bij die camionette gezien heeft (en Rosa). Zou hij de schuld direct doorschuiven naar haar ondanks ... ?Ik vermoed dat Eddy, als hij het gedaan heeft, niet zo slim is dat hij handschoenen heeft aangedaan... En hij heeft een strafblad, dus zijn vingertjes zijn gekend.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Die zat niet achter hare micro wegens kapotte stopcontacten in de zaal en Simonne was er ook al niet. Ze had het idd later kunnen vragen maar dan was het direct afgelopen met speculeren wie het gedaan heeftlord F. schreef:Je hebt idd geen sleutels nodig maar waarom ging ze zo stiekem die CD halen. Ze kon evengoed het gewoon gevraagd hebben aan Femke.
0 x