Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: za 06 jan 2024, 16:49 Zou me niet verbazen als Simonne (ik ben liever buiten dan Thuis) Backx de job van gerante in Bar Madame gaat overnemen
Mij zou dat wel verbazen eerlijk gezegd - Simonne heeft na de strubbelingen met Tom nog tegen haar dochter gezegd dat ze werken in een café helemaal niet leuk vindt.
Dus om er dan eentje over te nemen? :denk:
En Sam is inderdaad een jobhopper, maar ze is ook al wel eens tegen de muur gelopen (denk aan de politie-opleiding) dus denkt ze misschien best eens goed na of die jobcoach zijn wel iets voor haar is. Want bij Tamara was ze rustig en geduldig en vriendelijk, maar ze kan ook behoorlijk dominant, dwingend en betweterig overkomen.
Stel dat ze een paar mensen moet begeleiden met het karakter van Christine - haar nieuwe loopbaan zou snel een (al dan niet stille) dood kunnen sterven en dan kan ze opnieuw op zoek.
Het is natuurlijk (alweer) Thuis, waar nooit lang nagedacht wordt. Daar wordt gesprongen om daarna (al dan niet bijna) te verzuipen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

moest toch even lachen toen Sam mamaraad gaf aan Judith. Heel kalm en rustig en vol overtuiging, met kennis van zaken. En haar gedrag de dag ervoor tegenover het Christine team?? Was toch wel wat meer gekruid! :lol: :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Als ze echt wil kan ze haar personeelstekort blijkbaar toch heel goed oplossen. Het liep er vrijdag vol met gasten met een dienblad.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ik heb het niet zo voor haar, maar nu heb ik toch te doen met haar. Het moet absoluut niet vanzelfsprekend zijn, om te aanvaarden dat anderen, ook Tim, zeggen dat er "iets" met Hannah is. Ik kan haar absoluut volgen in haar angst voor labels. Maar ze heeft de juiste beslissing genomen om Hannah te laten testen. Ik was iets jonger als haar toen ik zelf werd getest op ASS , en die vroege diagnose heeft me absoluut verder in het leven geholpen , daar ben ik helemaal van overtuigd:yup:
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Hoe zij zo snel bij een psycholoog geraakt is is mij een compleet raadsel maar bon, het is en blijft Thuis.
Het geval van Sam zal echter voor heel veel mensen herkenbaar zijn, vooral het zinnetje "hadden ze in mijn tijd daar maar ...., want ik kon ook nooit stil zitten/iets afwerken".
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Waarom laat Sam toe dat die 3 nulliteiten, Silke en haar broer daar komen liggen of met voeten in de zetels zitten ...
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En frieten laten meenemen naar een café - heb ik ook nog niet vaak gezien. Een broodje, tot daar aan toe - maar frieten :denk:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

nounake schreef: za 17 feb 2024, 12:38 Waarom laat Sam toe dat die 3 nulliteiten, Silke en haar broer daar komen liggen of met voeten in de zetels zitten ...
Ik stoor mij daar ook enorm aan! Met schoenen in de zetel en dan nog in een Bar. En als toemaatje: Viv die daar een pak frieten op tafel smijt en Niels die er als een aasgier op vliegt. En hij moet een koffietje om erdoor te komen! Wat een troep en zeker een gezelschap dat je liever kwijt bent. Sam zal zeker niet rijk worden van dit klienteel.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik heb echt met verbazing naar dat hele gebeuren zitten kijken, eerlijk gezegd. De Bar Madam lijkt tegenwoordig eerder de huiskamer van Silke en Niels waar vreemde mensen af en toe ook wat komen drinken. :-?
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Vroeger leek Vita wel de living van Silke of n jeugdhuis, nu is het Bar Madam ... En idd als je n stevige kater hebt, lust je wel n koffie maar geen frieten ! Ik toch niet :-).
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Blijkbaar kent Sam de ongeschreven wet der caféuitbaters niet: wat happens in 't café stays in 't café!
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel straf dat Sam zo op haar kop laat zitten door n paar pubers. En de jongen die 'poedel' riep, had zelf n poedelkapsel. :lol: Ze heeft toch al met lastige klanten/personeel/leveranciers gewerkt bij de Kabouters en nu kan ze n snotaap van 16 jaar niet aan ? Bij mij lag die tafel waar hij zat ondersteboven en hij eronder.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ons Samantha is weer aan iets begonnen, 12 stielen, 13 ongevallen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En dat kan allemaal zonder echte opleiding, examens ...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

johan1969 schreef: do 18 apr 2024, 17:21 En dat kan allemaal zonder echte opleiding, examens ...
Ze was toch precies voor iets aan het studeren. Als het gaat om lesgeven in een beroepsopleiding denk ik dat dat volstaat. Je moet heel wat praktijkervaring hebben (hetgeen Sam wel heeft) en dan een pedagogisch traject volgen. Maar tegen dat zootje ongeregeld is ze blijkbaar toch niet opgewassen. Ze zal de juiste ingang moeten vinden om hen te motiveren.
0 x
Gesloten