Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Voor een gedwongen opname is een verklaring van de psychiater nodig en de toestemming van de rechter. Dat gaat zo maar niet. Dat intrappen van deuren zou geen enkele zin gehad hebben.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, mij ging het alleen over het feit om met haar te kunnen spreken en haar alsnog tot rede te brengen.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Tom had even medelijden met die domme koppigheid van Marianne,want dat ze vreselijk lijdt is zeker.
Ze ziet in hoe dwaas haar mislukt gedrag was en hoe stom om Eddy zowel als Peter hierin te betrekken.
Ze beseft wel dat ze geen kant meer uit kan en het enige wat nog rest is kinderachtig zich opsluiten.
Het was wel mooi dat Tom het eigenlijk even niet meer kon aanzien, los van zijn ergernis.
Ze ziet in hoe dwaas haar mislukt gedrag was en hoe stom om Eddy zowel als Peter hierin te betrekken.
Ze beseft wel dat ze geen kant meer uit kan en het enige wat nog rest is kinderachtig zich opsluiten.
Het was wel mooi dat Tom het eigenlijk even niet meer kon aanzien, los van zijn ergernis.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zeg,nu helemaal iets anders. En ik geef toe,ben soms wel een beetje traag (veel andere zaken aan mijn hoofd) maar dat advocatenkantoor,hebben die geen secretaresse meer? Ook besparingen?
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Letterlijk een deur intrappen is geen goede "opening" voor een gesprek, me dunkt!Caligula schreef:Nee, mij ging het alleen over het feit om met haar te kunnen spreken en haar alsnog tot rede te brengen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

(Nog) eens goed door mekaar schudden mss wel.ikke schreef:Letterlijk een deur intrappen is geen goede "opening" voor een gesprek, me dunkt!
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
Caligula, die vraag heb ik hier ook al eens gesteld. Vond het vreemd toen Tom het altijd had over een "grote zaak" (ik denk einde vorige seizoen) want blijkbaar hebben ze niemand die de administratie voor hun beiden verzorgt. Maar tja, na Nina en Lynn zullen die twee zeken niet staan springen om nog een jong ding binnen te halen.Caligula schreef:Zeg,nu helemaal iets anders. En ik geef toe,ben soms wel een beetje traag (veel andere zaken aan mijn hoofd) maar dat advocatenkantoor,hebben die geen secretaresse meer? Ook besparingen?
0 x
-
tvx1
- x 435
En waarom moet een secretaresse van een advocatenkantoor per sé een "jong ding" zijn?martha schreef:Caligula, die vraag heb ik hier ook al eens gesteld. Vond het vreemd toen Tom het altijd had over een "grote zaak" (ik denk einde vorige seizoen) want blijkbaar hebben ze niemand die de administratie voor hun beiden verzorgt. Maar tja, na Nina en Lynn zullen die twee zeken niet staan springen om nog een jong ding binnen te halen.Caligula schreef:Zeg,nu helemaal iets anders. En ik geef toe,ben soms wel een beetje traag (veel andere zaken aan mijn hoofd) maar dat advocatenkantoor,hebben die geen secretaresse meer? Ook besparingen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het hoeft niet echt een jong ding te zijn hé, alhoewel goedkoper (salarisgewijs dan) voor mij mag het best een "gezette dame" zijn. Ik vind het alleen vreemd.
En natuurlijk is een jong dingske een risico met de voorgeschiedenis van beide heren.
En natuurlijk is een jong dingske een risico met de voorgeschiedenis van beide heren.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Ze kunnen toch iemand aannemen zoals Saskia of Barbara. Dat waren toch geen "jonge dingen".Caligula schreef:Het hoeft niet echt een jong ding te zijn hé, alhoewel goedkoper (salarisgewijs dan) voor mij mag het best een "gezette dame" zijn. Ik vind het alleen vreemd.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Gaat Tom zich nou als een klein kind reageren?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Nu Tom het geheimpje van Stan kent, en ook inziet dat die geen aanstalten lijkt te maken om het aan Jana te vertellen, zal hij het in zijn plaats doen, of wordt alles netjes onder de mat geveegd zoals de zaak Lucas?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het in de juiste proporties bekijken hé.Captain Cuckoo schreef:Nu Tom het geheimpje van Stan kent, en ook inziet dat die geen aanstalten lijkt te maken om het aan Jana te vertellen, zal hij het in zijn plaats doen, of wordt alles netjes onder de mat geveegd zoals de zaak Lucas?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

Moordpoging of 'n guitenstreek van een puber, een groot verschil mijn gedacht.lord F. schreef:Het in de juiste proporties bekijken hé.Captain Cuckoo schreef:Nu Tom het geheimpje van Stan kent, en ook inziet dat die geen aanstalten lijkt te maken om het aan Jana te vertellen, zal hij het in zijn plaats doen, of wordt alles netjes onder de mat geveegd zoals de zaak Lucas?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het gaat mij niet om de graad van misdrijf, maar om het feit van de waarheid te verbergen. Zal Tom, een advocaat, zijn beroepseer op het spel zetten om een dergelijke puberstreek te verdoezelen. Wat als het later uit komt?
Ik heb nergens te kennen gegeven die feiten zelf met elkaar te willen vergelijken.
Ik heb nergens te kennen gegeven die feiten zelf met elkaar te willen vergelijken.
0 x