Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: di 02 apr 2024, 13:27 Als hij hier echt mee wegkomt kijk ik nooit meer.
Kan ik inkomen. D'r zijn zoveel losse eindjes nog, maar ja, het blijft een soap. Ik denk dan aan de paspoorten van de kinderen Die van Leo kan hij hebben, maar die van Polly?? Ik kan me niet voorstellen dat Louis hem dat zomaar gegeven heeft.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

heidiw schreef: di 02 apr 2024, 13:27 Hij moet wel nog eerst vanuit "de jachthaven van Ternat" in internationale wateren geraken.
Of terug aan land om met een auto verder te reizen.
Of...of....nog iets anders.
Maar nee, het kan voor mij echt niet dat dit zou lukken. Als hij hier echt mee wegkomt kijk ik nooit meer.
Voila, hij kan die boot toch zomaar ergens aan de kant achterlaten, moet daarom niet tot internationale wateren geraken. En dan met een auto verder reizen, de grenzen zijn toch open, en hij staat nergens geseind want is zogezegd dood. Paspoorten vervalsen is voor een persoon als Bob heel makkelijk, tuurlijk dat die niet blijft varen, moet toch aan eten, pampers,... geraken.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

"Zogezegd dood" betekent ook dat hij niet meer aan zijn geld kan he - remember wat Maité overkwam. Bovendien - als hij net voor zijn verdwijnen grote sommen had overgeschreven naar anonieme rekeningen, zal daar een spoor van zijn (remember Chris). Tenslotte moeten zijn bezittingen opgelijst worden, want "zogezegd dood".

Hum. Veel losse eindjes.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Die afscheidsvideo's, djeez zo creepy. En het is nooit Bobbies schuld he, altijd van een ander :crazy:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, iedereen verwijten dat zijn dood hun schuld is ...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Het was nog niet verwijtend en degoutant genoeg toen hij in leven was, nu gaat hij iedereen nog eens laten kokhalzen door te proberen elk van hen een schuldgevoel aan te praten. En hij zal er nog in lukken ook als je hun reactie ziet. Hij moet daar maanden over gedaan hebben om dit allemaal uit te kienen en intussen maar de sweet boy uithangen! En ze zijn er nog ingetrapt ook. Dat moet hem allemaal nogal voldoening geven, vandaar z'n zelfvoldane blik op de boot!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: wo 03 apr 2024, 16:26 Hij moet daar maanden over gedaan hebben om dit allemaal uit te kienen en intussen maar de sweet boy uithangen! En ze zijn er nog ingetrapt ook. Dat moet hem allemaal nogal voldoening geven, vandaar z'n zelfvoldane blik op de boot!
Dat laatste kan ik me ook wel voorstellen, want kijk eens hoe makkelijk ze hem al zijn misstappen vergaven. En de manier waarop ook, want vergeven is 1 ding, maar ze deden zo hun best dat ze nog nét niet geholpen hebben met Leo naar de boot brengen. :crazy: :-?
Dus het is niet dat ik vind dat hij gruwelijk slim gehandeld heeft, eerlijk gezegd, maar eerder dat de rest kennelijk gruwelijk naïef en vergeetachtig is.

En zijn geluk is nog niet ten einde, want trage Viv vond gisteren een rondslingerend pak Pampers in Vita - iets wat je daar toch niet dagelijks tegenkomt op een werkbank - maar ze legde de link niet... :doh: :mrgreen:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Christel schreef: wo 03 apr 2024, 17:45 En zijn geluk is nog niet ten einde, want trage Viv vond gisteren een rondslingerend pak Pampers in Vita - iets wat je daar toch niet dagelijks tegenkomt op een werkbank - maar ze legde de link niet...
Tja, die pampers vond ze nu (die had Bob goed verstopt in een doos) nadat hij al verdwenen was, hij heeft haar toch omgelopen als hij die uit Vita is komen halen, toen hij zijn zak volstompte met pampers en babyfood.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Kort samengevat: Bob was in feite de laatste tijd de slechterik maar dan op een subtiele manier.
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 13
x 34

Bericht door taaigetje »

Christel schreef: wo 03 apr 2024, 17:45 En zijn geluk is nog niet ten einde, want trage Viv vond gisteren een rondslingerend pak Pampers in Vita - iets wat je daar toch niet dagelijks tegenkomt op een werkbank - maar ze legde de link niet..
nochthans wist ze wat er in de doos zat en legde ze die link wel nadat Bob haar omverliep en ze de doos poedermelk in haar handen had in de aflevering van vorige donderdag.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

maar toch niet clever genoeg om de link te leggen: als hij plannen had om Polly ook op te blazen, dan had hij toch die voeding en pampers niet nodig. Misschien valt haar halve frank nog eens!
2 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Goed gezien !
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: wo 03 apr 2024, 23:01 maar toch niet clever genoeg om de link te leggen: als hij plannen had om Polly ook op te blazen, dan had hij toch die voeding en pampers niet nodig. Misschien valt haar halve frank nog eens!
Dat is inderdaad zo, zal ook waarschijnlijk nog wel ter sprake komen, maar denk niet dat ze daar zwaar gaan aan tillen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

vdbemdsa schreef: do 04 apr 2024, 09:43 zal ook waarschijnlijk nog wel ter sprake komen, maar denk niet dat ze daar zwaar gaan aan tillen.
Het is toch vrij cruciaal bewijs lijkt me, zeker omdat er blijkbaar helemaal geen resten teruggevonden zijn (wat ik ook vrij bijzonder vind, maar goed) en het gaat om een man die zijn omgeving nou al maandenlang dwars zat, voorloog en manipuleerde.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Moest ik er nu aan kunnen... Hij zou geen bom nodig hebben.
0 x
Gesloten