Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Eigenlijk is Bob n psychopaat die heel goed de schijn kan ophouden.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ben toch heel benieuwd wat er nu precies in dat testament staat. "Zij zal heel raar opkijken" zei Peter. Over wie zou dit gaan? Tamara, Viv, Judith of nog iemand anders?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik dacht aan ChristineTiboko schreef: di 26 mar 2024, 14:48 Zij zal heel raar opkijken" zei Peter. Over wie zou dit gaan? Tamara, Viv, Judith of nog iemand anders?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
denk ook dat het daar over ging. Maar Tamara..blijft die in de kou staan. Kan toch niet. Is het normaal dat een nog steeds getrouwd koppel niet samen moet over de erfenis beschikken??satine schreef: di 26 mar 2024, 15:51 Ik gok op Viv, die het geleende bedrag niet moet terugbetalen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 1
- x 4
Ik dacht wel dat Bob en Tamara al officieel gescheiden zijn. Er werd toch iets ondertekend toendertijd - ook met de verkoop van het deel huis aan Lowie. Ik dacht dat dat de akte van scheiding was.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vermoed ook dat Bob een groot bedrag aan Viv schenkt, de enige met wie hij tegenwoordig nog wat overeenkomt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Over zo'n dingen wordt in Thuis altijd nogal vaag gedaan. Voor zover ik mij herinner heeft Tamara de echtscheidingspapieren getekend en heeft Bob ze mee genomen. Dat is het laatste wat we daarvan gezien of gehoord hebben. Dat was ergens rond de jaarwisseling - als ze nu al gescheiden zijn, zou dat wel snel zijn, niet?
Van mij een paar flinke lappen voor Bob - als hij echt ziek is, gaat het hier helemaal niet om 'de reis van zijn leven met Leo', want dat zou totaal onverantwoord zijn. Ook het excuus dat hij aanhaalt dat hij altijd bereikbaar zal zijn, is gewoon lulkoek. Het is gewoon egoïstisch gedrag en het zou Leo serieus in gevaar kunnen brengen.
Dat hij dat voor zichzelf kiest, is zijn goed recht - maar niet voor een kind van nog geen 4.
Hij doet trouwens alsof hij een ervaren zeiler is, dat heeft hij dan jaren lang toch wel goed verborgen gehouden. Of zou hij een online cursus gevolgd hebben?

Verder vind ik dat hij mag stoppen met zijn zielig gedoe, hij mag heel blij zijn dat Tamara hem terug in huis genomen heeft na alles wat hij uitgespookt heeft. Al dan niet bewust. Al dan niet door zijn 'kanker'.
Nu doen alsof ze hem totaal niets gunt, is gewoon vuil.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Volgens mij was dat de aanvraag tot scheiding en boedelverdeling. Want toen Bob terugkwam uit zijn huurhuis wou hij Tamara toch overtuigen om de aanvraag weer in te trekken.
Maar zoals gewoonlijk in Thuis is dit weer een los eindje

0 x
-
- Nog geen rang
- x 25
Er is iets wat we voortdurend vergeten ...
Wat is een testament waard zolang er geen bewijs van overlijden is ?
Zoals ik het ervaar, speelt Bob grote komedie (ben daar van in het begin van overtuigd geweest) en steelt hij de grote show met een afscheidsfeest, een testament dat hij eigenhandig schrijft en vermoedelijk nooit bij de notaris zal leggen. Zolang dat document, bij dood, nooit gevonden wordt blijft het bij uitspraken en vermoedens.
Wanneer hij op zeilreis gaat met Leo en Maureen, weet hij zelf wel best dat Maureen niet lang nog te leven heeft, geen nakomelingen geeft. Dus, bij overlijden van haar wordt het niet makkelijker uit te pluizen waar Bob naar toe is ...
Trouwens, met een zeilboot een wereldreis maken is andere koek dan gewoon even het zeegat te kiezen in Nieuwpoort om in Oostende terug aan wal te gaan.
Ik kijk uit wie hier het gelijke haalt. Misschien is er zelfs een derde piste waar we geen zicht op hebben.
Nu, Bob wordt door de acteur echt schitterend gespeeld. Kan ook nog van een paar andere acteurs gezegd worden.
Wat is een testament waard zolang er geen bewijs van overlijden is ?
Zoals ik het ervaar, speelt Bob grote komedie (ben daar van in het begin van overtuigd geweest) en steelt hij de grote show met een afscheidsfeest, een testament dat hij eigenhandig schrijft en vermoedelijk nooit bij de notaris zal leggen. Zolang dat document, bij dood, nooit gevonden wordt blijft het bij uitspraken en vermoedens.
Wanneer hij op zeilreis gaat met Leo en Maureen, weet hij zelf wel best dat Maureen niet lang nog te leven heeft, geen nakomelingen geeft. Dus, bij overlijden van haar wordt het niet makkelijker uit te pluizen waar Bob naar toe is ...
Trouwens, met een zeilboot een wereldreis maken is andere koek dan gewoon even het zeegat te kiezen in Nieuwpoort om in Oostende terug aan wal te gaan.
Ik kijk uit wie hier het gelijke haalt. Misschien is er zelfs een derde piste waar we geen zicht op hebben.
Nu, Bob wordt door de acteur echt schitterend gespeeld. Kan ook nog van een paar andere acteurs gezegd worden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Mij viel gisteren vooral op dat Maureen in verband met Leo tegen Bob zei "met of zonder toestemming van Tamara" - de kans lijkt me groot dat Bob Leo even meeneemt voor pakweg "een uurtje in de speeltuin" om hem dan stiekem mee te nemen op zijn wereldreis. Voor Tamara dat beseft is hij dan al voorgoed weg...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het ziet er naar uit dat dat de enige optie wordt die overblijft inderdaad, want Tamara lijkt al niet meer te vermurwen om Leo willens en wetens aan hem mee te geven...Tiboko schreef: wo 27 mar 2024, 13:13 Mij viel gisteren vooral op dat Maureen in verband met Leo tegen Bob zei "met of zonder toestemming van Tamara" - de kans lijkt me groot dat Bob Leo even meeneemt voor pakweg "een uurtje in de speeltuin" om hem dan stiekem mee te nemen op zijn wereldreis. Voor Tamara dat beseft is hij dan al voorgoed weg...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb n tijd terug toch iets gezien van een one wayticket naar Azie. Volgens mij gaat Bob zelfs niet op boottocht met Leootje maar neemt gewoon de vlieger naar Azie en is niet terminaal. En Maureen heeft hij daarvoor niet nodig.
Iemand die al jaren vermist is, kan toch dood verklaard worden ?
Iemand die al jaren vermist is, kan toch dood verklaard worden ?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 25
Tussen kunnen en doen is er hier toch een hemelsbreed verschil. Gelukkig is dat zo, ongelukkig is dat ook zo. Er wordt daar wel ernstig onderzoek voor gedaan want de gevolgen zijn enorm groot, zwaar en vaak onomkeerbaar.johan1969 schreef: do 28 mar 2024, 09:51 Iemand die al jaren vermist is, kan toch dood verklaard worden ?
Bij het verhaal van Bob zal de rechter niet snell oordelen tot overlijden. Dossiers, ook medische dossiers, .... zullen worden opgevraagd en doorspit ... En momenteel is er nergens een officieel spoor dat er eventueel een vermoeden, oorzaak tot overlijden kan zijn
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Mijn gedacht...
Bob gaat verdwijnen, wellicht niet met Leo, want dan is hij opspoorbaar. En zo blijft de optie open dat hij vroeg of laat weer in Thuis opduikt om zijn zoon op te eisen. Een onzekerheid die jaren boven Tamara's hoofd zal hangen...
Maureen wordt hierbij collateral damage, zoals indertijd dat vrouwtje dat Bar Madame uitbaatte.
Bob gaat verdwijnen, wellicht niet met Leo, want dan is hij opspoorbaar. En zo blijft de optie open dat hij vroeg of laat weer in Thuis opduikt om zijn zoon op te eisen. Een onzekerheid die jaren boven Tamara's hoofd zal hangen...
Maureen wordt hierbij collateral damage, zoals indertijd dat vrouwtje dat Bar Madame uitbaatte.
0 x