Leontien

Gesloten
Benny
Nog geen rang

Re: Leontien

Bericht door Benny »

Wat is er dan juist gebeurd toen Marie binnenkwam?
0 x
Waarom neemt het leven je weg wat je het meeste nodig hebt?:(
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Benny schreef:Wat is er dan juist gebeurd toen Marie binnenkwam?
Je bedoelt toen Leontien op het punt stond om te vertrekken?
In dat geval: Leontien heeft zichzelf, om Marie te misleiden, vrijwillig op laten nemen in de instelling waar ze eerder ook al verbleef. Haar bedoeling was om haar daar gewoon af te laten zetten door Marie en er dan weer vandoor te gaan als Marie weg was, maar Marie bleef bij haar totdat ze zich ingeschreven had bij de balie en ze Leontien met de verpleegster had zien vertrekken. Toen was er voor Leontien even geen weg meer terug. Ze moest haar tas afgeven aan de verpleegster en die gaf haar bovendien een injectie om rustig te kunnen slapen, dus ze kon die avond zeker niet meer vertrekken. Daags erna, toen ze weer enigzins "bij haar positieven was" (door die injectie was ze nog steeds niet helemaal "fit"), heeft ze stiekum haar tas en bagage gepakt toen de verpleegsters even weg waren, en heeft ze buiten naar Frank gebeld om haar op te halen. Frank heeft dit gedaan, Leontien is nog even bij hen thuis geweest om te douchen e.d. en Lowieke op te halen, en 's avonds is ze vertrokken. Ze wilde niet precies vertellen waar ze heen ging omdat ze bang is dat Frank en Simonne zich zullen verspreken als Luc en Marie ernaar vragen, maar ze zei wel dat ze naar een klein dorpje in Mexico zou gaan wat ze nog kende uit haar tijd als stewardes. Dit zei ze voor het geval Luc haar zou vinden, en ze in moeilijkheden zou geraken. Zogauw ze daar aankomt, zou ze Simonne en Frank thuis een e-mail sturen, zodat zij weten dat ze goed is aangekomen met Lowie. Daarna is Leontien vertrokken... :(

Dit is zo'n beetje alles wat er na de binnenkomst van Marie nog gebeurd is. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Benny
Nog geen rang

Bericht door Benny »

Oke bedankt, nu ben ik weer bij. Wel jammer van Leontien, het was inderdaad een leuk personage.
0 x
Waarom neemt het leven je weg wat je het meeste nodig hebt?:(
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Vond ik ook. Een leuk personage. Deed erg lelijke dingen, maar was ook vaak het slachtoffer.
De houding van Luc tegenover haar was wel een beetje ongeloofwaardig. Soms was ze "zijn grote liefde", maar hij was wel verschillende keren van plan om haar te vermoorden of tenminste te laten opsluiten voor eeuwig.
Ik vind het ook jammer dat ze eruit is.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

jessie V. schreef:Vond ik ook. Een leuk personage. Deed erg lelijke dingen, maar was ook vaak het slachtoffer.
De houding van Luc tegenover haar was wel een beetje ongeloofwaardig. Soms was ze "zijn grote liefde", maar hij was wel verschillende keren van plan om haar te vermoorden of tenminste te laten opsluiten voor eeuwig.
Ik vind het ook jammer dat ze eruit is.
Uhu vind het ook wel een beetje jammer, ik begon ook na het complot tegen haar alsmaar meer sympathie te krijgen! Er zijn echt momenten geweest dat ik ook dacht van jongens, gooi dat personage eruit, want het is echt niet te doen... Maar het zei zo... Ik vond wel niet dat ze er plots beter uitzag, ze bleef er zo een beetje braafjes uitzien, dus ook een beetje saai... In dat opzicht ben ik wel blij dat ze weg is!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik ga ze wel een beetje missen, vooral hoe ze vroeger was. De zottin van de afgelopen maanden ben ik liever kwijt dan rijk.

En Lowieke was aan het wenen :cry: :cry:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Ik ga ze wel een beetje missen, vooral hoe ze vroeger was. De zottin van de afgelopen maanden ben ik liever kwijt dan rijk.

Ja?! Heb ik zelf niet gezien! Dat is wel beetje zielig vind ik!
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

manon schreef:
Mieke schreef:Ik ga ze wel een beetje missen, vooral hoe ze vroeger was. De zottin van de afgelopen maanden ben ik liever kwijt dan rijk.

ik vraag mij wel af hoe ze dat ventje zo ver gekregen hebben, zijn autootje afgepakt of zo? :P
0 x
I think this line is mostly filler
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Weet iemand nog hoe Leontien eigenlijk in de soap is gekomen? Ik kan me van haar entree eigenlijk niets meer herinneren.
0 x
thuisfan_nl
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door thuisfan_nl »

jessie V. schreef:Weet iemand nog hoe Leontien eigenlijk in de soap is gekomen? Ik kan me van haar entree eigenlijk niets meer herinneren.
Leontien is in de soap gekomen vanaf aflevering 1 van seizoen 2. Frank had toen Leontien's vader (de ouwe Vercammen) in 't hospitaal geslagen, omdat Vercammen hem het afgelopen jaar (1995) zo veel ellende had aangedaan (ontslagen + naar bed gegaan met Simonne). Toen is Leontien op bezoek gekomen bij haar vader, en sindsdien werd ze de harde zakenvrouw van Thuis en is ze dus in de soap.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

thuisfan_nl schreef:
jessie V. schreef:Weet iemand nog hoe Leontien eigenlijk in de soap is gekomen? Ik kan me van haar entree eigenlijk niets meer herinneren.
Leontien is in de soap gekomen vanaf aflevering 1 van seizoen 2. Frank had toen Leontien's vader (de ouwe Vercammen) in 't hospitaal geslagen, omdat Vercammen hem het afgelopen jaar (1995) zo veel ellende had aangedaan (ontslagen + naar bed gegaan met Simonne). Toen is Leontien op bezoek gekomen bij haar vader, en sindsdien werd ze de harde zakenvrouw van Thuis en is ze dus in de soap.
Dank u ! Ik was dat ook vergeten, aangezien ik nog veel te klein was om te beseffen wat er allemaal gebeurde in thuis, en zeker al te jong om dat allemaal nog te kunnen onthouden!
0 x
thuisfan_nl
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door thuisfan_nl »

manon schreef:
thuisfan_nl schreef:
Dank u ! Ik was dat ook vergeten, aangezien ik nog veel te klein was om te beseffen wat er allemaal gebeurde in thuis, en zeker al te jong om dat allemaal nog te kunnen onthouden!
Manon, ik ben zelf ook 15. Ik heb dat toendertijd ook allemaal niet meegekregen. De eerste flarden die ik me herinner komen uit seizoen 3, dat van Leontien heb ik van de DVD's.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Bedankt voor de informatie. Ik heb de eerste 3 seizoenen niet zo vaak naar thuis gekeken, vandaar dat ik het niet meer precies wist.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

wel een ontroerend afscheid. :) wel er een beetje over met die "feestvierders", maar kom. ;)

wel raar dat ze zei dat ze een e-mail ging sturen zonder dat ze e-mailadressen uitwisselden. Toch een klein foutje. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

manon schreef:

Ja in de auto, hij was aan het snotteren en veegde de traantjes uit zijn ogen :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten