Silke LeGrand (Ivana Noa Batchvarov)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Wat was dat weer voor een geroep en getier deze avond?? Kan zij eigenlijk normaal spreken tegen mensen? Is zo moeilijk om het een plaats te geven. Komt zo overweldigend over!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Heeft de "luxe" dat de politie haar verklaring thuis opneemt, maar de manier waarop ze met hen praat...
Ik hoop dat dit de laatste keer was, want ik heb wel wat beters te doen dan met jullie...
Ze loog tegen de flikken, hield hierdoor iemand (Dries) nodeloos in de gevangenis, is mogelijk een medeplichtige, maar meent desondanks de agenten de les te moeten lezen...
Ik vind dat ze haar gerust hierop mochten aanspreken, maar nee - Tim & Maité dropen met de staart tussen de benen af. Clowns
Ik hoop dat dit de laatste keer was, want ik heb wel wat beters te doen dan met jullie...
Ze loog tegen de flikken, hield hierdoor iemand (Dries) nodeloos in de gevangenis, is mogelijk een medeplichtige, maar meent desondanks de agenten de les te moeten lezen...
Ik vind dat ze haar gerust hierop mochten aanspreken, maar nee - Tim & Maité dropen met de staart tussen de benen af. Clowns

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij is zij de dader en laat ze anderen ervoor opdraaien.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Vond het wel raar, ze kreeg telefoon om nog een verklaring, zei dan, dat zal wel moeten zeker, vertrok, dus ik dacht echt, ze is naar het politiekantoor, en dan efkes later zaten die twee haar bij haar thuis te ondervragen.Tiboko schreef: di 20 jun 2023, 00:32 Heeft de "luxe" dat de politie haar verklaring thuis opneemt, maar de manier waarop ze met hen praat...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Toen ze kwam binnenstormen dacht ik: voila, ons scheldmachien is daar weer en hupla: ze trok haar mond open en de vuile was stroomde zo in veel decibels naar buiten!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Silke had weer n date met Cedric. Nu is hij weer goed genoeg nu Ilias in t ziekenhuis ligt en niet meer met zijn geld zwaait.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Toen Silke vorig seizoen met Ilias samen was, had hij geen geld om mee te zwaaien. Toen was hij wel goed genoeg.
Ze zei trouwens dat ze Ilias wou gaan bezoeken, maar dat hij haar niet wou zien, dus hij laat haar niet koud als vriend.
Ze zei trouwens dat ze Ilias wou gaan bezoeken, maar dat hij haar niet wou zien, dus hij laat haar niet koud als vriend.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Niet altijd als twee mensen samen iets op café gaan drinken is dat een date hé

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Als één van de twee gevoelens heeft voor de andere, wel he ...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 48
Ik denk dat Silke een oogje heeft laten vallen op Gaby.
Ik ben benieuwd of ze daarvoor een move zal doen en hoe Gaby daarop zal reageren. Blijft hij trouw aan Britney of zal hij er binnenkort het met iemand anders aanleggen? Hopelijk niet tegelijk, maar ik vrees dat Britney concurrentie zal krijgen.
Ik ben benieuwd of ze daarvoor een move zal doen en hoe Gaby daarop zal reageren. Blijft hij trouw aan Britney of zal hij er binnenkort het met iemand anders aanleggen? Hopelijk niet tegelijk, maar ik vrees dat Britney concurrentie zal krijgen.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Sterker nog, het zou nog kunnen gebeuren dat Britney/Britt het kind van de rekening zal zijn met andere woorden dat zij ingeruild wordt voor iemand anders hetzij Silke hetzij Cedric.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ben ik de enige die het raar vind, dat Gaby, Silke en Cedric wat rondhangen bij vita? Dat is daar toch een winkel waar er een zithoek is voor klanten en niet rondhangende studenten… 

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Vroeger was Bar Madam hun stekje (bij gebrek aan diverse decors voor elk personage) maar als je elders je drankjes gratis krijgt, waarom zou je dan nog op café gaan? 

1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wel apart dan dat Tamara Silke zomaar de sleutels van haar winkel/opslagplaats gaf. Gelukkig was de Ilias van voor het accident er niet bij, want de staat waarin die toen (ook na de uren) Bar madame achterliet
Hopelijk heeft Tamara meer geluk.

Hopelijk heeft Tamara meer geluk.
0 x