Wie is de geheime vriend van Hélène?

Gesloten
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wie is de geheime vriend van Hélène?

Bericht door Seraph »

irissaxo schreef:
de marteko schreef:De blik van Hélène richting Henrilliam (na het weggooien van de bloemen van Marianne) sprak toch wel boekdelen, me dunkt.
Ja inderdaad, maar dit lijkt me toch te eenvoudig.
Nee, die blik was bedoeld naar Nancy, maar ze willen ons op verkeerde spoor zetten zodat we denken dat ze vreemde oogcontact maakte met William.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Mijn theorie is dat William zijn echte naam is, maar voor zijn geheime contacten met Hélène de codenaam Henri gebruikt. Hij is niet Jommeke, maar hij heeft die wel goed gekend. Misschien is hij de (ex-) man of (ex-) vriendje van Marianne haar jeugdvriendin. De verklaring van William/Henri dat hij ruzie heeft gehad met "zijn" zuster is vermoedelijk bedoeld om dat spoor vooral niet te volgen. Raar dat Marianne naar aanleiding van haar huwelijk die jeugdvriendin niet heeft laten opsporen door Mega-Thomas, bijvoorbeeld.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Denk dat we het antwoord kennen. Alleen: hopelijk maken ze er geen verhaal van dat Henri de tweelingsbroer is van William en zijn identiteit overnam. Alleszins zitten we in een periode waarin er weer een slechterik in het verhaal zit die door iedereen sympathiek wordt bevonden en overal brokken aan het maken is.
0 x
Gesloten