Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)

Bericht door Caligula »

Nu weet ik niet of Wendy dat wel wist. Ze weet het in ieder geval nu. Ik vond wel dat Wendy er goed uitzag. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:Ik begrijp Wendy eigenlijk niet goed. Het lijkt erop dat ze Toon toch echt graag ziet, maar vervolgens nodigt ze Tom uit mét Judith, terwijl ze weet dat er een zekere "spanning" hangt tussen die twee?
Die indruk had ik ook. Maar ik heb ook de indruk dat zowel Wendy als Toon van "spellekes" houden, en dat hoort wellicht ook bij "spellekes"..
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Wendy haar decolletéke was voor Tom. Ik geloof niet dat Toon van dit spelletje genoot.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Linne schreef:Wendy haar decolletéke was voor Tom. Ik geloof niet dat Toon van dit spelletje genoot.
Ik had het niet over het décolleté; Volgens mij had Wendy door dat Toon een boon heeft voor Judith en heeft ze daarom Tom en vriendin uitgenodigd... om Toon op de proef te stellen. Ze heeft de "electriek" tussen die 2 opgemerkt, daar ben ik vrij zeker van.
Laatst gewijzigd door ikke op di 21 jun 2016, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, vrouwen hebben dat meteen door. Een van hun uitzonderlijke eigenschappen.
Nu als ik even bekijk wat er na het restaurant gebeurde heeft Wendy waarschijnlijk toch wel Toon's borstkas uitgetest.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Tja, vrouwen hebben dat meteen door. Een van hun uitzonderlijke eigenschappen.
Nu als ik even bekijk wat er na het restaurant gebeurde heeft Wendy waarschijnlijk toch wel Toon's borstkas uitgetest.
Toch niet uit het oog verliezen dat we het over een TV-serie hebben. "Wendy wordt verliefd op Toon en zelfs vice versa, en vervolgens leefden ze nog lang en gelukkig" levert geen boeiende televisie op. Er zal wel een kink in één of andere kabel komen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee,natuurlijk niet. Het is daarom dat we nog veel vreugde gaan beleven bij de Tom-Judith-Toon-Wendy situatie.
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Ik vind dat ze de situatie met Eddy heel goed heeft aangepakt. Het enige wat ik misschien anders zou hebben gedaan was Frank bellen in plaats van Renzo, maar als kijker weten wij ook veel beter hoe gevoelig de zaken liggen mbt Renzo (door zijn relatie met Peggy). Frank is natuurlijk zelf de vader van Peggy maar hij heeft soms wel een goede kalmerende invloed op Eddy door hem streng en direct aan te pakken ("Van Notegem 't is nu genoeg, bakkes toe en kalmeren!").
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Heb ik nu goed gezien dat Wendy de CEO van haar winkeltje zielig alleen aan een tafeltje liet zitten?
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

denk da hij gewoon op de hoek zat van de lange tafel omdat die mens liever met zijn gsm bezig is dan gestoord te worden .
wordt mss nog de nieuwe lover van ons Nancke , na die attentvolle tas koffie :-) :silent:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Een man die weet hoe hij zich moet gedragen :thumbdown: Blijft rustig op zijn stoel zitten als hij Femke een hand geeft. Kijkt daarbij ook min of meer de andere kant op. Wat een hark.
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

jessie V. schreef:Een man die weet hoe hij zich moet gedragen :thumbdown: Blijft rustig op zijn stoel zitten als hij Femke een hand geeft. Kijkt daarbij ook min of meer de andere kant op. Wat een hark.
Het feit alleen al dat hij verwacht dat ze in staat zijn o'm zo'n vis te bereiden getuigt alleen maar van weinig respect. Ik begrijp niet waarom Femke zich zo druk maakt over diene onnozele vent.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Langs het achterste deurgat eruit en hop Femke ga naar naar de concurrenten van zijn winkelketen. Die zullen graag samenwerken met de Withoeve.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:Een man die weet hoe hij zich moet gedragen :thumbdown: Blijft rustig op zijn stoel zitten als hij Femke een hand geeft. Kijkt daarbij ook min of meer de andere kant op. Wat een hark.
Ja,dat was me ook opgevallen. Een snelcursus elementaire hoffelijkheid dringt zich op! :lol:
Nu wat de vis betreft,dat was het idee van Wendy en het moest blijkbaar een verrassing zijn dus daar wist hij niks van.
0 x
Potentia Principatum
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Zo'n CEO is dan ook vijfsterrenhotels gewoon. Veel complimentjes zullen er niet af kunnen.
0 x
Gesloten