Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Bericht door satine »

Ik ben er van overtuigd dat er iets is gebeurd in Amerika, waardoor ze vroeger dan gepland terug gekomen is.
Een paar weken geleden zei ze nog tegen Julia aan de telefoon dat ze Kerstmis in de VS zou vieren...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Ik ben er van overtuigd dat er iets is gebeurd in Amerika, waardoor ze vroeger dan gepland terug gekomen is.
Een paar weken geleden zei ze nog tegen Julia aan de telefoon dat ze Kerstmis in de VS zou vieren...
Ze kan dat ook gedaan hebben om haar mama te misleiden. Anderzijds kan het ook zijn dat het onderwerp voor haar eindwerk nog niet vast lag en dat ze toen dus nog niet wist dat ze vrij snel ging terugkomen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

De manier waarop ze zei dat het over was met het vriendje en het feit dat ze er niet over door wilde praten leek mij al duidelijk genoeg - toch zeker voor mama Julia.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waarom zei Pauline nu niet gewoon dat ze die whisky voor zichzelf had uitgeschonken?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Bespeur ik bij Paulien een neiging tot bemiddelen? Mocht dat al zo geweest zijn, na de reactie van Lowie zal ze wel van gedachten veranderd zijn. :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Bespeur ik bij Paulien een neiging tot bemiddelen? Mocht dat al zo geweest zijn, na de reactie van Lowie zal ze wel van gedachten veranderd zijn. :lol:
denk dat Lowietje er net voor gezorgd heeft dat ze meer toenadering zal zoeken met Luc. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Paulien heeft dringend terug een eigen leven nodig.
Dan hoeft ze zich niet meer te moeien met dat van andere mensen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:Paulien heeft dringend terug een eigen leven nodig.
Dan hoeft ze zich niet meer te moeien met dat van andere mensen.
ja aub geef haar iets om doen want nu is ze zowat de praat en klaagpaal en haar rol schijnt zo helemaal overbodig !
Moest ze er nu worden uitgezet zouden ze als reden zeggen : " het personnage is uitgespeeld en heeft geen toekomst in de serie" en ze zouden gelijk hebben ook .
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Ik geef Paulien 100% gelijk : dat appartement is en was haar ouderlijke thuis dus heeft Lowie niet het recht om zo uit te varen tegen Paulien en haar laptop bijna te vernielen. Blijkbaar schijnt dat verwend driftig manneke niet te beseffen dat hij officiëel ingeschreven staat op het adres van zijn vader.

En ik blijf een beetje fan van Paulien. En moest ik Julia zijn en ik moet kiezen tussen mijn eigen vlees en bloed Paulien en dat die aangewaaide snotaap : ik zou het wel weten hoor :whistle:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik zie nu pas de aflev. van de 'day after' als Marilyn stiekem wegsluipt bij Tim. En ik vind het ZO walgelijk hoe Paulien aan iedereen rondvertelt van de 'one night stand'. Wat een ontzettende kletskous. En zo zielig hoe ze glorieert in andermans leven en perikelen. Die heeft duidelijk zelf niets interessants meer in haar leven. Deze Paulien mag van mij weer gauw opzouten. Ik vond haar nooit een leuk karakter, maar nu is ze echt onuitstaanbaar. Een en al oog ook, brrr.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Tim komt daar toch goed uit? ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Sinds Paulien terug is heb ik bij veel dingen die ze zei en deed gedacht: waar bemoei jij je mee. Maar dat ze nu Lowie er eens op wijst dat zijn woede-aanvallen niet normaal zijn, vind ik wel goed van haar. Heeft er ooit iemand anders dat wel eens tegen hem gezegd?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Maar dat ze nu Lowie er eens op wijst dat zijn woede-aanvallen niet normaal zijn, vind ik wel goed van haar. Heeft er ooit iemand anders dat wel eens tegen hem gezegd?
Goede opmerking. Zij is de eerste.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Lazylady schreef:
jessie V. schreef:Maar dat ze nu Lowie er eens op wijst dat zijn woede-aanvallen niet normaal zijn, vind ik wel goed van haar. Heeft er ooit iemand anders dat wel eens tegen hem gezegd?
Goede opmerking. Zij is de eerste.
Dat vond ik ook een heel goede zet van haar. :razz:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik heb nu pas de aflev. gezien met de proppen papier die zij zomaar oppakt (brieven aan Femke). Jeetje zeg! Tim bleef nog redelijk beleefd - van mij had ze een schop onder haar ..... :violence-axechase:
Het uitakteren van de scene door de Tina vond ik ook niet mooi - zij kan natuurlijk niets doen aan de maffe tekst (over helpen met schrijven), maar dat zogenaamde onschuldige en vriendelijke koppie erbij ... bah (maar ook dat zal wel op aanwijzing v.d. regie zijn).

Wat ik me trouwens ook afvraag (hoort missch een beetje bij wat niet klopt - maar zou wel kunnen) dat zij zomaar beslist dat Bram vrij mag hebben als zij inspringt en zichzelf opdringt voor een baan. Ik kan me niet voorstellen dat een beginnende kroegbaas geld teveel heeft om zomaar vriendjes te helpen, zeker niet als een van de partners er zomaar tussenuit knijpt ook nog (Bram moet salaris krijgen - Franky niet perse, das het lot van een baas vaak).
Dat hele werkgedoe binnen Thuis is zo'n karikatuur, maar ok, dat hebben er al velen hier geschreven op diverse plekken. Het blijft toch irriteren, stom he?

En als er dan eens een 'echte' baas is, die de staf aan de oren trekt over pintjes en ruzie maken, dan is het er ook weer meteen zo over! Dat gedoe van die kollega tegen Frank sloeg ook nergens op (je bent er pas 4 sec! en kon je niks beters verzinnen dan dochter blind! Ik zou m aangeklaagd hebben,)
0 x
Gesloten