Stijn De Belder (Kwinten Van Heden)
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Re: Stijn
Jaman, die pakken toch wel risico's niet? Dan schrikken ze dat Jens thuis komt en kunnen ze nog net op tijd alsof doen alsof er niks aan de hand is. Stijn deed zijn broek toe dus ik wil niet weten wat Jens had gezien als hij vroeger was. En Tim werkt daar toch op? Waw, die Katrien, die valt mij tegen seg!
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
- x 435
Stijn valt mij evenzeer tegen, zo'n misbruik maken van de goedheid van zijn gastheer. *KOTS*Blokje schreef:Jaman, die pakken toch wel risico's niet? Dan schrikken ze dat Jens thuis komt en kunnen ze nog net op tijd alsof doen alsof er niks aan de hand is. Stijn deed zijn broek toe dus ik wil niet weten wat Jens had gezien als hij vroeger was. En Tim werkt daar toch op? Waw, die Katrien, die valt mij tegen seg!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wat bedoel je daarmee, Blokje?Blokje schreef:Jaman, die pakken toch wel risico's niet? Dan schrikken ze dat Jens thuis komt en kunnen ze nog net op tijd alsof doen alsof er niks aan de hand is. Stijn deed zijn broek toe dus ik wil niet weten wat Jens had gezien als hij vroeger was. En Tim werkt daar toch op? Waw, die Katrien, die valt mij tegen seg!
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Excuseer ik zie het net. Ik haalde 2 zinnen door elkaar. Wat ik bedoel is dat Tim daar ook woont en dus evengoed binnen had kunnen komen.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Ik vond het eerlijk gezegd jammer dat Tim niet iets te vroeg binnen kwam, dan had hij ze allebei buiten kunnen smijten. Ze verdienen allebei niet beter!Rieka schreef:Stijn valt mij evenzeer tegen, zo'n misbruik maken van de goedheid van zijn gastheer. *KOTS*Blokje schreef:Jaman, die pakken toch wel risico's niet? Dan schrikken ze dat Jens thuis komt en kunnen ze nog net op tijd alsof doen alsof er niks aan de hand is. Stijn deed zijn broek toe dus ik wil niet weten wat Jens had gezien als hij vroeger was. En Tim werkt daar toch op? Waw, die Katrien, die valt mij tegen seg!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Dat zal nog wel gebeuren denk ik.Christel schreef:Inderdaad! Ik vond het eerlijk gezegd jammer dat Tim niet iets te vroeg binnen kwam, dan had hij ze allebei buiten kunnen smijten. Ze verdienen allebei niet beter!Rieka schreef:Stijn valt mij evenzeer tegen, zo'n misbruik maken van de goedheid van zijn gastheer. *KOTS*Blokje schreef:Jaman, die pakken toch wel risico's niet? Dan schrikken ze dat Jens thuis komt en kunnen ze nog net op tijd alsof doen alsof er niks aan de hand is. Stijn deed zijn broek toe dus ik wil niet weten wat Jens had gezien als hij vroeger was. En Tim werkt daar toch op? Waw, die Katrien, die valt mij tegen seg!
0 x
- dylan
- Poster rang 1
in de seizoensfinale denk ikShabba schreef:Dat zal nog wel gebeuren denk ik.Christel schreef:Inderdaad! Ik vond het eerlijk gezegd jammer dat Tim niet iets te vroeg binnen kwam, dan had hij ze allebei buiten kunnen smijten. Ze verdienen allebei niet beter!Rieka schreef:Stijn valt mij evenzeer tegen, zo'n misbruik maken van de goedheid van zijn gastheer. *KOTS*Blokje schreef:Jaman, die pakken toch wel risico's niet? Dan schrikken ze dat Jens thuis komt en kunnen ze nog net op tijd alsof doen alsof er niks aan de hand is. Stijn deed zijn broek toe dus ik wil niet weten wat Jens had gezien als hij vroeger was. En Tim werkt daar toch op? Waw, die Katrien, die valt mij tegen seg!
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Iets om naar uit te kijken!dylan schreef:in de seizoensfinale denk ikShabba schreef:Dat zal nog wel gebeuren denk ik.Christel schreef:Inderdaad! Ik vond het eerlijk gezegd jammer dat Tim niet iets te vroeg binnen kwam, dan had hij ze allebei buiten kunnen smijten. Ze verdienen allebei niet beter!Rieka schreef:Stijn valt mij evenzeer tegen, zo'n misbruik maken van de goedheid van zijn gastheer. *KOTS*Blokje schreef:Jaman, die pakken toch wel risico's niet? Dan schrikken ze dat Jens thuis komt en kunnen ze nog net op tijd alsof doen alsof er niks aan de hand is. Stijn deed zijn broek toe dus ik wil niet weten wat Jens had gezien als hij vroeger was. En Tim werkt daar toch op? Waw, die Katrien, die valt mij tegen seg!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
wat een arrogante reactie heeft die gast toch! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Crackers
- Poster rang 5
ja die denkt dat de wereld aan zijn voeten ligt omdat hij gehandicapt is zeker? Hij maakt gewoon misbruik van zijn handicap!daffy duck schreef:wat een arrogante reactie heeft die gast toch!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
ja, eigenlijk zegt hij nu dat Tim uit respect voor z'n handicap plaats zou moeten maken voor hem nu hij eens een kans heeft.Crackers schreef:ja die denkt dat de wereld aan zijn voeten ligt omdat hij gehandicapt is zeker? Hij maakt gewoon misbruik van zijn handicap!daffy duck schreef:wat een arrogante reactie heeft die gast toch!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
Amai
als die Stijn zo blijft doen dan gaan er nog ongelukken gebeuren
want die kan nog al eens kwaad zijn. Hij heeft geluk dat zijn broer Jens een softkikker is want moest ik zijn broer zijn ik zou het meteen aan Tim vertellen en dan lag Stijn met zijn klikken en klakken buiten
Denk dat Katrien beter moet gaan opletten met dien gast. Alhoewel??? als Stijn rare kuren gaat doen dan zitten we al met twee creepy personages in Thuis zijnde Stijn en Rafael. Mss kunnen die twee gaan samen hokken stijn en rafael
schoon koppel allebei crazy
en het zou zo eens iets anders zijn twee semi psychopaten die homo zijn
sorry liet me even gaan

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Als ge iet vraagt aan die Stijn bijt hij je neus af
annozel manneke 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!