Sandrine De Decker
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Re: Sandrine De Decker
Ze is alvast geslaagd voor haar auditie van de Vlaamse versie van de Addams familie.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Crackers
- Poster rang 5
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
misschien als ze er naast Mayra Ann en Peggy nog 6 mama's aan toe voegen?

misschien als ze er naast Mayra Ann en Peggy nog 6 mama's aan toe voegen?

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
je zou haast denken dat ze dat kind eerst aardbeitaart voorgeschoteld hebben met aardbeien die ze vorig jaar vergeten waren in de kelder of pannenkoeken die zodanig aangebrand waren dat je ze zonder probleem als dakpan zou kunnen verkopenKwast schreef:Inderdaad. De blijdschap spatte van het scherm!

ik heb de blijdschap ook niet echt gemerkt

0 x
-
- x 435
Ja, waarom niet. Nog een paar moeders erbij. Wie zou je willen? Take your pick. Arm kind.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Voor Sandrine zelf maakt het op dit moment toch geen enkel verschil.
En om de toekomst somber in te zien met relatiebreuken en hoederechten etc.. dat vind ik ook niet meteen nodig.
Mayra is Mayra en dat zal voor Sandrine altijd zo zijn, officiële papieren of niet.
En kinderen kunnen echt wel wat 'hebben' hoor, die maken niet zo snel problemen van alles, zoals volwassenen.
En om de toekomst somber in te zien met relatiebreuken en hoederechten etc.. dat vind ik ook niet meteen nodig.
Mayra is Mayra en dat zal voor Sandrine altijd zo zijn, officiële papieren of niet.

En kinderen kunnen echt wel wat 'hebben' hoor, die maken niet zo snel problemen van alles, zoals volwassenen.

0 x
-
- x 435
Dat is het hem juist, dat arm kind is de speelbal van een onnozele machtstrijd tussen 2 families en zij gaat daar vroeg of laat de gevolgen van dragen. Iedereen wil het beste voor dat kind en ze geven haar het slechtste.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Die heisa is er van in het begin geweest, zelfs al van tijdens de zwangerschap.
Ik denk niet dat de officiële adoptie door Mayra enig verschil zou maken.
Ik denk niet dat de officiële adoptie door Mayra enig verschil zou maken.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ik heb net de aflevering van dinsdag gezien en ik hoop echt dat nog zal blijken dat Sandrine in de kraamafdeling verwisseld werd, zodat de echte mama haar komt opeisen. Ik heb zelden een kind zo slecht zien acteren.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Vergeleken met Sandrine verdienen alle acteurs/actrices uit Thuis minstens een Oscar nominatie !
Eddy

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- annekeHU
- Poster rang 4
Langs de andere kant bekeken, voor de Thuis-regisseurs is zo'n doodbraaf rustig kindje wel heel gemakkelijk ! Zet daar een kind dat vol deurgenietstreken zit, om de rol van Sandrine te spelen, en elke scene kan een paar keer worden overgedaan, omdat het kind in kwestie continu vertikt om te doen wat er gevraagd wordt.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
En doodbrave acteurs en actrices die ook niet kunnen acteren... 

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Ganja
- Poster rang 3
Ik heb het mss al eens gezegd: er moet nu toch ergens een Vlaams kindje rond lopen dat wat beter kan acteren.
Zoals bv dat jongentje uit Vaneigens bij man bijt hond vroeger lang geleden een pienter baasje was dat en levendig genoeg, maar ja die is ondertussen al volwassen en dan had het natuurlijk een meisje moeten zijn LOL of hem een kleedje aan doen LOL. Of dat ventje uit de Nederlandse reclame spotjes van Pindakaas (in meisjes versie)
of nog beter die kleine uit Home and alone
(ook in meisjes versie dan dus) Nee serieus kan er net als de anderen hier niet vanover dat er geen beter kind acteurtje te vinden is in ons landje - en anders maken ze maar rap dat Sandrine ineens enkele jaren ouder is dan is het mss makkelijker om een goed jong meisje te vinden!!
Zoals bv dat jongentje uit Vaneigens bij man bijt hond vroeger lang geleden een pienter baasje was dat en levendig genoeg, maar ja die is ondertussen al volwassen en dan had het natuurlijk een meisje moeten zijn LOL of hem een kleedje aan doen LOL. Of dat ventje uit de Nederlandse reclame spotjes van Pindakaas (in meisjes versie)

0 x
-
- x 435
Zelfs het babytje dat de pasgeboren Sandrine speelde ( en die we momenteel in de middagafleveringen terug aan het werk zien) lachte meer dan de huidige actrice die Sandrine vertolkt. 

0 x