Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Bianca
En waarom geen jongen ? Er moet over 20 jaar ook nog wel iemand zijn die kan bedriegen, liegen, overspel spelen... 

0 x
-
- Nog geen rang
De laatste tijd zijn het allemaal meisjes geworden, dus zou het nu best wel eens een jongen kunnen zijn.
Trouwens dan zal Marianne zich ook meer bemoeien, dat de kleine de achternaam van Tom moet krijgen
Trouwens dan zal Marianne zich ook meer bemoeien, dat de kleine de achternaam van Tom moet krijgen
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

De toekomst van dat kind ziet er nu al gezellig uit, hoe je het ook wendt of keert!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
ze weten toch al dat het een jongetje zal zijn. Herinner dat Jenny het nog niet mocht zeggen tegen Frank maar het toch deed.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- x 435
En vrouwen kunnen dat niet, of wat bedoel je?Luc schreef:En waarom geen jongen ? Er moet over 20 jaar ook nog wel iemand zijn die kan bedriegen, liegen, overspel spelen...

0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Het kan nog altijd keren: voor Sandrine werd toch ook een jongen gedacht maar lag er uiteindelijk een meisje in de wieg?Mieke schreef:ze weten toch al dat het een jongetje zal zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ow alstublieft, na de aflevering van gisteren begin ik het vermoeden te krijgen dat er iets mis gaat zijn met die baby...of dat ze misschien zelfs een miskraam krijgt. Zou ik wel een heel ellendig en goedkoop verzonnen einde vinden van die verhaallijn...en bovendien maanden een (nog meer) treurige Bianca...
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
-
- Nog geen rang
Lijkt het idd te gaan worden. Zou ook een beetje teveel van het goede zijn om 2 baby's in de verhaallijn te krijgen.thuisfan_nl schreef:Ow alstublieft, na de aflevering van gisteren begin ik het vermoeden te krijgen dat er iets mis gaat zijn met die baby...of dat ze misschien zelfs een miskraam krijgt. Zou ik wel een heel ellendig en goedkoop verzonnen einde vinden van die verhaallijn...en bovendien maanden een (nog meer) treurige Bianca...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ja, t zou ook een dure grap worden.
Een kind mag geen draaidagen van 8 uur doen, dus dan hebben ze al veel stand-ins nodig.
Ik vermoed ook wel dat het een miskraam wordt.
Een kind mag geen draaidagen van 8 uur doen, dus dan hebben ze al veel stand-ins nodig.
0 x
-
- Poster rang 4
Bianca is wel al veel verder in de zwangerschap om nog van een miskraam te spreken hè.
En ik zie helemaal niet in waarom ze het kindje zou verliezen. Waar halen jullie dat?
En ik zie helemaal niet in waarom ze het kindje zou verliezen. Waar halen jullie dat?

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
Ik denk dat ge tot 6 maanden van een miskraam moogt spreken (daarna is het doodgeboorte en wordt het kind officieel erkend).Mieke schreef:Bianca is wel al veel verder in de zwangerschap om nog van een miskraam te spreken hè.
Dus is de vraag eigenlijk hoe lang Bianca zwanger is.
Ik dacht dat het van in december was, en bevalling voorzien in september. Dus eigenlijk is ze 5 maanden zwanger, maar anderzijds moet ze in de serie binnen een maand bevallen (wegens het wegvallen van de zomer in het verhaal), dus is ze 8 maanden zwanger.
Het hangt er eigenlijk vanaf hoe ge telt of een miskraam nog kan

Ik weet eigenlijk niet of dat echt een probleem is, nog een kind in de serie. Ze doen dat altijd al dat die door veel verschillende kindjes (die helaas niet op elkaar lijken) worden gespeeld. En wanneer ze die kinderen niet nodig hebben liggen ze gewoon te slapen of zitten ze in de crèche of hopen ze dat de kijkers zich die vraag gewoon niet stellen.
Britney komt bijvoorbeeld ook niet vaak in beeld en toch zou dat kind daar ergens moeten rondlopen.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Hmm, als het kind geboren wordt lijkt het me toch interessantere verhaallijnen op te leveren (met Tom enzo).
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mij ook...Luc schreef:Hmm, als het kind geboren wordt lijkt het me toch interessantere verhaallijnen op te leveren (met Tom enzo).
En dat Bianca een keer (valse) weeën heeft gehad, wil bovendien ook niet direct zeggen dat er iets met het kindje mis gaat zijn volgens mij. Met al die stress rond Tom, is dat op zich helemaal niet zo vreemd. Vanavond werd wel duidelijk dat Bianca het zich allemaal toch meer aantrekt dan dat we al gezien hadden. Het kan dus allemaal heel goed meevallen uiteindelijk.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
duur? denk dat kinderen in soaps nu net heel goedkoop zijn.johan1969 schreef:Ja, t zou ook een dure grap worden.

Zoveel ouders die graag hun kindje eens voor niks willen zien meespelen in een soap, en als ze een bepaalde leeftijd krijgen schrijf je die gewoon uit de serie (cfr. Lowietje, Julie, Nand, ...)
Als die dan ooit terugkeren blijken ze dan plots een ferme groeischeut gekregen te hebben.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!