Greet Van de Vyver (Veerle Eyckermans)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

Voor zover ik me herinner is er ook niemand actief bezig met het opsporen van die man die er met haar bankkaart vandoor is gegaan. Camerabeelden, getuigen die toevallig in haar straat liepen, een robotfoto... niemand maakt er zich blijkbaar druk om. En Greet doet ook niet bepaald veel moeite om eens langs te gaan bij de politie, nochtans zal zij wel niet het eerste slachtoffer van dergelijke fraude geweest zijn...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: vr 05 dec 2025, 17:42 nochtans zal zij wel niet het eerste slachtoffer van dergelijke fraude geweest zijn...
neen, niet echt actief bezig en Peter, die nochtans de weg moet kennen om dat allemaal aan te klagen deed een kleine poging, maar veel melk heeft hij er ook niet voor gegeven! Weinig sociaal om anderen voor hetzelfde onheil te behoeden. En haar naam: Vand de Vijver...het was beter Van de Blijver geweest als het de gastvijheid van Edouard betreft.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ze kreeg het koud zweet toen ze haar Sinterklaasgeschenkje kreeg van Edouard! Massageolie, dat vraag naar meer. Meer dat ze hem duidelijk niet wil geven! Zelfs haar voeten zijn nu dik in orde en vragen geen verzorging meer. Ik denk dat hij het meer zal kunnen gebruiken om z'n gebroken hart te lijmen en te masseren zodanig dat er weer wat geluk in komt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
taaigetje
Nog geen rang
x 14
x 37

Bericht door taaigetje »

hoe onnozel kan je zijn Greet? Zo'n piepgat in een deur staat er niet voor niks toch!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Er is inderdaad een pietgaatje in de deur, maar dat staat veel te hoog. Greet moet bijna een stoel pakken om daar door te kunnen kijken, want het komt boven haar hoofd uit.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

"Dan ga ik nog liever te voet" - alsof dat niet de enige optie was op dat moment. :lol:
En "Eddy en ik zijn vrienden" - hij denkt daar blijkbaar toch anders over.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Ik begrijp dat ze zich aan de kant geschoven voelde toen Eddy opeens al zijn tijd en aandacht aan Angèle besteedde. En door wat er allemaal gebeurde en de paniek die daarbij kwam bij de andere gasten, kon ze ook moeilijk in gesprek gaan met iemand anders.
Dus dat ze terug weg ging, vond ik niet zo vreemd.
Maar dat ze na al haar gezwijmel over vriendschap en genegenheid en hoe goed Eddy en zij het toch samen hebben, dan ineens haar boeltje pakte en haar dochter vroeg haar op te halen? :denk:
Peter gaat blij zijn! :razz:
0 x
Plaats reactie