Sunny Addo (Prince K. Appiah)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Sunny Ado (Prince K. Appiah)
Pfff, als moeder van een gepest kind kwam zijn verhaal hard binnen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Zo zie je maar, een mens is nooit hetgeen je voor je ziet. Engelsen hebben daar een heel mooi gezegde over: never judge...enzovoort! Maar dat doen we maar al te vaak. En hier blijkt zonnige Sunny ineens heel wat meer introvert en was hetgeen we allemaal zo gezellig en levendig vonden, alleen maar een facade. Wordt nog een boeiend concept als het goed uitgewerkt wordt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik vond het al vreemd, dat iemand Femke's "onweerstaanbare charmes" kon weerstaan. Maar zie, Sunny vindt zich te min voor haar. Gelukkig hebben we nog Vince, die hem zal steunen in zijn trauma
En zo zullen ze alsnog het grote geluk vinden. Sorry Heidi, maar in het geval van Sunny vind ik het allemaal net iets té cliché. Sterkte met je kind, trouwens.
En zo zullen ze alsnog het grote geluk vinden. Sorry Heidi, maar in het geval van Sunny vind ik het allemaal net iets té cliché. Sterkte met je kind, trouwens.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Dankjewel Tiboko! Het ligt gelukkig al in het verleden en ze moet niet zo een façade opzetten. Maar het laat idd sporen na.
En niemand is ooit te min! Ik kan met een machine een brood bakken maar niet mijn zondagse boterkoeken .
Ik kan een beetje aan de auto prutsen, zoals olie en koelvloeistof bijvullen; luchtfilter en een wiel vervangen, maar ook niet meer dan dat.
En vooral vuilnisophalers! Wat zouden we doen zonder?
En niemand is ooit te min! Ik kan met een machine een brood bakken maar niet mijn zondagse boterkoeken .
Ik kan een beetje aan de auto prutsen, zoals olie en koelvloeistof bijvullen; luchtfilter en een wiel vervangen, maar ook niet meer dan dat.
En vooral vuilnisophalers! Wat zouden we doen zonder?
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Zeker en vast. Vuilnisophalers worden dik onderbetaald. Echt wel...
Maar als ik vergelijk hoe zorgvuldig het verhaal rond Dries' moeder (in die caravan) en zijn jeugdtrauma's daarrond mooi uitgewerkt werden, dan is dit een flutplotje.
Alleen jammer - het zal wel niet bewust zijn - dat het net wéér een Afrikaanse man is die dit heeft meegemaakt. Vroeger Dries, Adil met zijn semi-criminele (Marokkaanse) broer Yusef, Aisha die halfbroer Robin dumpt, de zwarte vrouw van Renzo, slachtoffer van mensensmokkel, Joseph gepest, enz.
Vandaar cliché.
Maar als ik vergelijk hoe zorgvuldig het verhaal rond Dries' moeder (in die caravan) en zijn jeugdtrauma's daarrond mooi uitgewerkt werden, dan is dit een flutplotje.
Alleen jammer - het zal wel niet bewust zijn - dat het net wéér een Afrikaanse man is die dit heeft meegemaakt. Vroeger Dries, Adil met zijn semi-criminele (Marokkaanse) broer Yusef, Aisha die halfbroer Robin dumpt, de zwarte vrouw van Renzo, slachtoffer van mensensmokkel, Joseph gepest, enz.
Vandaar cliché.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Tiboko schreef: vr 05 apr 2024, 09:20 Alleen jammer - het zal wel niet bewust zijn - dat het net wéér een Afrikaanse man is die dit heeft meegemaakt.
Dat bedoelde ik juist met : het wordt een boeiend concept als het goed uitgewerkt is. Niet omdat het de weer eens een te vlak verhaal wordt dat slechts onze gekleurde medemens overkomt. Maar eerder omdat pesten over zoveel meer kan gaan: armoede, haarkleur, gebrek, spraakmogelijkheden, iets dat waar elkeen van ons ook mee geconfronteerd wordt. Gepest worden kan zo hard zijn en kunnen we meeslepen gedurende zoveel jaren later.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Er groeit blijkbaar iets moois tussen Sunny en Thilly ? Blijkbaar mogen volwassenen in Thuis niet lang single zijn en iedereen doet het maar met iedereen. Het enige "normale" koppel zijn nog Tim en Sam. Frank en Simonne zijn nu ook wat 'ruimdenkender' geworden op hun leeftijd ... Didi rijdt altijd n scheve schaats als hij n pintje teveel opheeft en komt dan met hangende pootjes terug.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Waarbij Vince het weer niet kon laten hem duidelijk te maken dat ook hij Thilly al "gehad" heeft.
Wat voor een "oversekste" boel is dat daar toch. En die kinderlijke reactie van Sunny "Allez dat kan niet, zo'n klassemadam" - ze zitten daar precies allemaal nog op lagere schoolniveau.
Wat voor een "oversekste" boel is dat daar toch. En die kinderlijke reactie van Sunny "Allez dat kan niet, zo'n klassemadam" - ze zitten daar precies allemaal nog op lagere schoolniveau.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik vond heel dat gesprekje in Bar Madam van een lagere schoolniveau, eerlijk gezegd. Het enige waar Sunny en Vince het blijkbaar over kunnen hebben, zijn de vrouwen waar ze eventueel mee kunnen of willen daten.Tiboko schreef: wo 10 apr 2024, 09:59 En die kinderlijke reactie van Sunny "Allez dat kan niet, zo'n klassemadam" - ze zitten daar precies allemaal nog op lagere schoolniveau.
De reactie van Sunny op Thilly ook...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Niet alleen van lagere schoolniveau, ik heb het altijd wat moeilijk met mensen die andere mensen beschouwen/behandelen als koopwaar.
Zijn hm-hm-hm etc... doet mij denken aan mijn oma als ze op de markt was en de verse groenten en fruit keurde...
Zijn hm-hm-hm etc... doet mij denken aan mijn oma als ze op de markt was en de verse groenten en fruit keurde...
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja precies! Het lag er zo dik bovenop dat ik het best wel ongemakkelijk vond. Er is een groot verschil tussen gezonde interesse in iemand als persoon, of diegene als een stuk vlees behandelen. In Sunny's geval helde het wel heel erg over naar het tweede...satine schreef: wo 10 apr 2024, 15:22 Zijn hm-hm-hm etc... doet mij denken aan mijn oma als ze op de markt was en de verse groenten en fruit keurde...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, zoals Sunny Thilly keurde en zij het niet erg vond, heel raar. De lustige weduwe is al te lang single vermoed ik, volgens de Thuis-scenaristen moet ze weer n partner hebben.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Begin Sunny niet de aanwinst te vinden zoals ik in het begin had. Hij tapt elke dag een beetje uit hetzelfde vaatje zodanig dat hij zo voorspelbaar is in z'n tekst en handelingen, manier van doen.
4 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Altijd vol energie en immer goedlachs, een droom voor de single ladies... Ik vind hem ook een beetje TE.
Dat hij net rond Thilly draait maakt mij een beetje bezorgd, krijgen we binnenkort wedstrijdjes over wie het al het meest gezien en gedaan heeft en wie het best is in verschrikkelijk goede raad geven?
Ik vind het allemaal een beetje stereotiep, eerlijk gezegd.
Dat hij net rond Thilly draait maakt mij een beetje bezorgd, krijgen we binnenkort wedstrijdjes over wie het al het meest gezien en gedaan heeft en wie het best is in verschrikkelijk goede raad geven?
Ik vind het allemaal een beetje stereotiep, eerlijk gezegd.
3 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Inderdaad, ik hoop dat er toch wat diepgang in zijn personage komt. Het is zeker leuk dat hij altijd happy is, zeker met alle tristesse rond Lowie en Tamara, het geruzie van Bob en Adil en dergelijke.daffy duck schreef: wo 17 apr 2024, 23:13 Begin Sunny niet de aanwinst te vinden zoals ik in het begin had. Hij tapt elke dag een beetje uit hetzelfde vaatje zodanig dat hij zo voorspelbaar is in z'n tekst en handelingen, manier van doen.
Maar het is wat te aan het worden
2 x