Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)

Bericht door heidiw »

Ik vind het vooral heel raar dat gezien ze toch een samengesteld gezin zijn, de slimme Niels en Silke de "minder slimme" Zihame niet helpen met haar schoolwerk. Nog verbazender is dat geen van de 3 ooit naar de ander verwezen heeft.
0 x
tvx1
x 435

Zihame Peeters (Sofia Zaifiri)

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: ma 18 okt 2021, 16:58 Ik vind het vooral heel raar dat gezien ze toch een samengesteld gezin zijn, de slimme Niels en Silke de "minder slimme" Zihame niet helpen met haar schoolwerk. Nog verbazender is dat geen van de 3 ooit naar de ander verwezen heeft.
Tja, het is nu ook niet altijd zo dat stiefbroers en -zussen het goed met elkaar vinden...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap niet waaruit Zihame geconcludeerd heeft dat Britney aan Nora had verteld dat ze niet meer aan atletiek doet. Van alle meisjes die met haar op atletiek zaten. En Nora had ook gewoon zelf op een training kunnen komen kijken zijn en hebben gemerkt dat Zihame daar niet was, aan de trainer uitleg gevraagd hebben en zo de waarheid te weten gekomen kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 29 okt 2021, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tja, Britney heeft het niet ontkend, iets wat ze beter wel had gedaan.
Maar ze was te overdonderd door het feit dat Zihame daar ineens stond en ook meteen van leer trok waarschijnlijk.
Niet dat ik liegen goedkeur, maar het zou haar wel wat problemen bespaard hebben.
Zihame heeft waarschijnlijk gewoon een visje uitgegooid om te zien hoe Britney zou reageren.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: vr 29 okt 2021, 13:07 Zihame daar ineens stond en ook meteen van leer trok waarschijnlijk.
hetgeen ik meer dan onbeschoft vond. Wie gaat er nu bij iemand binnen, ongevraagd, om dan nog eens z'n zegen te geven! Zo dominant en zeker niet een houding van iemand die toch haar vriendin was. Ongepast.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: vr 29 okt 2021, 16:23 Wie gaat er nu bij iemand binnen, ongevraagd, om dan nog eens z'n zegen te geven!
Ook niet normaal dat ze daar zomaar binnen geraakte... De zaak was toch nog niet open? En dan nog, zij moet daar niet zomaar binnenstappen terwijl "het personeel" nog bezig is met alles klaar te zetten...
In Thuis geven ze toch maar verdraaide beelden van hoe het er in de horeca aan toe gaat. :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik heb de indruk dat er te weinig naar Zihame wordt omgekeken.
Mama heeft veel patiënten en vindt blijkbaar alleen de schoolresultaten belangrijk, de decaan zegt dat ze nog nooit naar hem geluisterd heeft en papa ziet haar maar 1 weekend in de maand (?) - dat die dan niet altijd de boeman wil spelen is wel begrijpelijk.
Dus Zihame doet het merendeel van de tijd haar zin - dat vond ik van het begin wel duidelijk.
Dat ze daar zomaar in we Withoeve stond is inderdaad op zijn minst opmerkelijk, maar het is Thuis natuurlijk. :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ikke schreef: vr 29 okt 2021, 17:53 In Thuis geven ze toch maar verdraaide beelden van hoe het er in de horeca aan toe gaat.
Correctie: In Thuis verdraaien ze zowat alles... Realiteit is hoe langer hoe meer zoek.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Zihane

Bericht door johan1969 »

Ik snap de familiale situatie niet goed. Zihame is de dochter van Nora en Harry ? Nora is nu samen met die decaan met zijn zwaar Mechels accent, die twee kinderen uit n eerdere relatie heeft ? Ik snap niet van wie Zihame haar weelderige krullen heeft. En ook de kinderen van de decaan zien er vrij exotisch uit ondanks hun vlaamse namen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Zihane

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: di 09 nov 2021, 21:42 Ik snap niet van wie Zihame haar weelderige krullen heeft.
Misschien heeft Nora eigenlijk krulhaar maar maakt ze ze stijl? Dat is een optie. Of misschien zitten de krullen aan harry's kant in de familie? Met krulhaar kun je echt alle kanten uit wat dat betreft.
johan1969 schreef: di 09 nov 2021, 21:42 En ook de kinderen van de decaan zien er vrij exotisch uit ondanks hun vlaamse namen.
Deze redenering kan ik niet zo goed volgen, eerlijk gezegd. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Zihane

Bericht door johan1969 »

Christel schreef: di 09 nov 2021, 23:40 johan1969 schreef: ↑di nov 09, 2021 10:42 pm
En ook de kinderen van de decaan zien er vrij exotisch uit ondanks hun vlaamse namen.
Vind dit toch wel een beetje een aparte redenering, eigenlijk.
Ik bedoel maar dat ik het heel verwarrend vond. Ik dacht eerst dat Silke en haar broer kinderen van Nora waren. De nieuwe gezinnen zijn er ook 'zomaar' in gekomen, zonder veel uitleg.
0 x
ikke
x 435

Zihane

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: wo 10 nov 2021, 09:16 De nieuwe gezinnen zijn er ook 'zomaar' in gekomen, zonder veel uitleg.
Dat is waar, ze zijn er met de (krul)haren bijgesleurd.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Ik heb nog nooit eerst een volledige stamboom gezien, voor er een nieuw gezin geïntroduceerd werd. :razz:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Zihame lijkt (op het eerste zicht) niet echt een dochter van dit koppel. Wellicht geadopteerd ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind ook niet dat Britney op haar ouders lijkt, Lowieke niet op Luc of Leontien, Robin niet op Bianca of Tom...
0 x
Gesloten