Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)
Ik vind het vooral heel raar dat gezien ze toch een samengesteld gezin zijn, de slimme Niels en Silke de "minder slimme" Zihame niet helpen met haar schoolwerk. Nog verbazender is dat geen van de 3 ooit naar de ander verwezen heeft.
0 x
-
- x 435
Zihame Peeters (Sofia Zaifiri)
Tja, het is nu ook niet altijd zo dat stiefbroers en -zussen het goed met elkaar vinden...heidiw schreef: ma 18 okt 2021, 16:58 Ik vind het vooral heel raar dat gezien ze toch een samengesteld gezin zijn, de slimme Niels en Silke de "minder slimme" Zihame niet helpen met haar schoolwerk. Nog verbazender is dat geen van de 3 ooit naar de ander verwezen heeft.
0 x
-
- x 435
Ik snap niet waaruit Zihame geconcludeerd heeft dat Britney aan Nora had verteld dat ze niet meer aan atletiek doet. Van alle meisjes die met haar op atletiek zaten. En Nora had ook gewoon zelf op een training kunnen komen kijken zijn en hebben gemerkt dat Zihame daar niet was, aan de trainer uitleg gevraagd hebben en zo de waarheid te weten gekomen kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 29 okt 2021, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tja, Britney heeft het niet ontkend, iets wat ze beter wel had gedaan.
Maar ze was te overdonderd door het feit dat Zihame daar ineens stond en ook meteen van leer trok waarschijnlijk.
Niet dat ik liegen goedkeur, maar het zou haar wel wat problemen bespaard hebben.
Zihame heeft waarschijnlijk gewoon een visje uitgegooid om te zien hoe Britney zou reageren.
Maar ze was te overdonderd door het feit dat Zihame daar ineens stond en ook meteen van leer trok waarschijnlijk.
Niet dat ik liegen goedkeur, maar het zou haar wel wat problemen bespaard hebben.
Zihame heeft waarschijnlijk gewoon een visje uitgegooid om te zien hoe Britney zou reageren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
hetgeen ik meer dan onbeschoft vond. Wie gaat er nu bij iemand binnen, ongevraagd, om dan nog eens z'n zegen te geven! Zo dominant en zeker niet een houding van iemand die toch haar vriendin was. Ongepast.satine schreef: vr 29 okt 2021, 13:07 Zihame daar ineens stond en ook meteen van leer trok waarschijnlijk.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Ook niet normaal dat ze daar zomaar binnen geraakte... De zaak was toch nog niet open? En dan nog, zij moet daar niet zomaar binnenstappen terwijl "het personeel" nog bezig is met alles klaar te zetten...daffy duck schreef: vr 29 okt 2021, 16:23 Wie gaat er nu bij iemand binnen, ongevraagd, om dan nog eens z'n zegen te geven!
In Thuis geven ze toch maar verdraaide beelden van hoe het er in de horeca aan toe gaat.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb de indruk dat er te weinig naar Zihame wordt omgekeken.
Mama heeft veel patiënten en vindt blijkbaar alleen de schoolresultaten belangrijk, de decaan zegt dat ze nog nooit naar hem geluisterd heeft en papa ziet haar maar 1 weekend in de maand (?) - dat die dan niet altijd de boeman wil spelen is wel begrijpelijk.
Dus Zihame doet het merendeel van de tijd haar zin - dat vond ik van het begin wel duidelijk.
Dat ze daar zomaar in we Withoeve stond is inderdaad op zijn minst opmerkelijk, maar het is Thuis natuurlijk.
Mama heeft veel patiënten en vindt blijkbaar alleen de schoolresultaten belangrijk, de decaan zegt dat ze nog nooit naar hem geluisterd heeft en papa ziet haar maar 1 weekend in de maand (?) - dat die dan niet altijd de boeman wil spelen is wel begrijpelijk.
Dus Zihame doet het merendeel van de tijd haar zin - dat vond ik van het begin wel duidelijk.
Dat ze daar zomaar in we Withoeve stond is inderdaad op zijn minst opmerkelijk, maar het is Thuis natuurlijk.

0 x
-
- x 435
Correctie: In Thuis verdraaien ze zowat alles... Realiteit is hoe langer hoe meer zoek.ikke schreef: vr 29 okt 2021, 17:53 In Thuis geven ze toch maar verdraaide beelden van hoe het er in de horeca aan toe gaat.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Zihane
Ik snap de familiale situatie niet goed. Zihame is de dochter van Nora en Harry ? Nora is nu samen met die decaan met zijn zwaar Mechels accent, die twee kinderen uit n eerdere relatie heeft ? Ik snap niet van wie Zihame haar weelderige krullen heeft. En ook de kinderen van de decaan zien er vrij exotisch uit ondanks hun vlaamse namen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zihane
Misschien heeft Nora eigenlijk krulhaar maar maakt ze ze stijl? Dat is een optie. Of misschien zitten de krullen aan harry's kant in de familie? Met krulhaar kun je echt alle kanten uit wat dat betreft.
Deze redenering kan ik niet zo goed volgen, eerlijk gezegd.johan1969 schreef: di 09 nov 2021, 21:42 En ook de kinderen van de decaan zien er vrij exotisch uit ondanks hun vlaamse namen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Zihane
Ik bedoel maar dat ik het heel verwarrend vond. Ik dacht eerst dat Silke en haar broer kinderen van Nora waren. De nieuwe gezinnen zijn er ook 'zomaar' in gekomen, zonder veel uitleg.Christel schreef: di 09 nov 2021, 23:40 johan1969 schreef: ↑di nov 09, 2021 10:42 pm
En ook de kinderen van de decaan zien er vrij exotisch uit ondanks hun vlaamse namen.
Vind dit toch wel een beetje een aparte redenering, eigenlijk.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Ik heb nog nooit eerst een volledige stamboom gezien, voor er een nieuw gezin geïntroduceerd werd. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Zihame lijkt (op het eerste zicht) niet echt een dochter van dit koppel. Wellicht geadopteerd ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind ook niet dat Britney op haar ouders lijkt, Lowieke niet op Luc of Leontien, Robin niet op Bianca of Tom...
0 x