Nora Amrani (Amara Reta)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nora Amrani (Amara Reta)
Soms heb ik het idee dat Waldek met Rosa samen is en niet met Nora, hoe Rosa altijd naar hem kijkt ...
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Nora Amrani (Amara Reta)
Zou haar ook een enkele reis ticket geven. Misschien neemt ze dan ook Waldenski mee.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nora Amrani (Amara Reta)
Ik snap ook niet wat al die vrouwen in Waldek zagen. En dan zeker Thilly niet, die 30 jaar jonger was dan Waldek en er wel vrij goed uitzag.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Nora Amrani (Amara Reta)
Volledig mee eens!!
De laatste tijd alleen maar zuur en die onnozele jaloezie tegenover Rosa voor Waldek

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nora Amrani (Amara Reta)
Ze volgde Waldeks verhaal ivm de nieuwe ranken niet echt, ze zat met haar hoofd wschl al in Zwitserland.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nora Amrani (Amara Reta)
Is ze dat niet altijd al geweest? Nora lijkt mij iemand die het leven altijd veel te serieus neemt.
Ze moet geen flierefluiter zijn, maar af en toe de teugels lossen en eens lachen zou wel mogen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Nora Amrani (Amara Reta)
Ah nee hé, want Waldek is toch o zo "onmisbaar" bij Stevenson , wat gaan zij daar van zeggendaffy duck schreef: wo 28 dec 2022, 08:23 Zou haar ook een enkele reis ticket geven. Misschien neemt ze dan ook Waldenski mee.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nora Amrani (Amara Reta)
Ik vond ze al zuur voor ze wist wat Stefaan achter haar rug deed.
Wat hij deed was verwerpelijk, maar ik zou ook liever kijken naar een vrouw die niet al half dood lijkt.
Wat niet wegneemt dat ze inderdaad beter eens aan zichzelf zou denken.
Wat hij deed was verwerpelijk, maar ik zou ook liever kijken naar een vrouw die niet al half dood lijkt.
Wat niet wegneemt dat ze inderdaad beter eens aan zichzelf zou denken.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Nora Amrani (Amara Reta)
Klopt, hoe ze in het begin met Zihame omging vond ik niet prettig om te zien. Maar sommigen mensen zijn nu van nature meer gesloten en introvert, dat krijg je niet bij iedereen los.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nora Amrani (Amara Reta)
Mja, ik vind Nora ook vrij onsympathiek, al vanaf dag 1 eigenlijk. In eerste instantie vooral door de (drammerige, veeleisende en afkeurende) manier waarop ze met haar dochter omging, en al wat daarna volgde heeft haar in mijn ogen niet bepaald warmer en plezieriger in de omgang gemaakt.
Ik vind haar echt een beetje koud, en ook niet prettig om bezig te zien. Haar relatie met Waldek bijvoorbeeld, komt op mij echt over alsof ze haar relatie met Stefaan nog eens dunnetjes over wil doen. Alsof ze persé iemand MOET hebben, maakt niet uit op wat voor manier. Eerst bleef ze Stefaan steunen om maar niet alleen te zijn, terwijl daar al ver op voorhand niet veel liefde meer te bespeuren was, en nu wil ze persé Waldek, terwijl daar toch ook wel duidelijk is dat zij niet persé zijn ultieme keuze is.
Misschien dat ik me daarom ook wel zo aan haar stoor; omdat het 't zoveelste voorbeeld in Thuis is van een capabele vrouw die kennelijk niet zonder relatie kan, ook al rammelt die relatie aan alle kanten.
Al bij al mag ze van mij dus ook gerust vertrekken...

Ik vind haar echt een beetje koud, en ook niet prettig om bezig te zien. Haar relatie met Waldek bijvoorbeeld, komt op mij echt over alsof ze haar relatie met Stefaan nog eens dunnetjes over wil doen. Alsof ze persé iemand MOET hebben, maakt niet uit op wat voor manier. Eerst bleef ze Stefaan steunen om maar niet alleen te zijn, terwijl daar al ver op voorhand niet veel liefde meer te bespeuren was, en nu wil ze persé Waldek, terwijl daar toch ook wel duidelijk is dat zij niet persé zijn ultieme keuze is.
Misschien dat ik me daarom ook wel zo aan haar stoor; omdat het 't zoveelste voorbeeld in Thuis is van een capabele vrouw die kennelijk niet zonder relatie kan, ook al rammelt die relatie aan alle kanten.
Al bij al mag ze van mij dus ook gerust vertrekken...

2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nora Amrani (Amara Reta)
Ik vond het ook maar raar dat Nora genoegen nam met n man die nog samenwoont met zijn ex (en beiden voelen nog iets voor mekaar ???). En dan samenhokken in zo'n klein appartementje terwijl zij wschl nog n groot huis heeft. Ik snap trouwens niet wat al die vrouwen in die mislukte loodgieter zien. Knap is hij niet en ook niet stinkend rijk. Maar ja, een single man (of vrouw) mag niet in Thuis he. Je zal maar gelukkig zijn als single
. Single zijn is maar iets voorlopigs, als een ziekte.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Nora Amrani (Amara Reta)
Ik hoop echt dat ze samen met Waldek naar Zwitserland verkast en Zihame bij Harry blijft
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Nora Amrani (Amara Reta)
Wie zegt dat ze daar samenhokken? Volgens mij heeft ze een LAT⁻relatie met Waldek en is ze op de dagen dat Zihame bij haar is gewoon in haar eigen huis. Ze "logeert" bij Waldek op dagen dat ze niet moet werken en Zihame bij Harry verblijft.johan1969 schreef: vr 30 dec 2022, 09:52 En dan samenhokken in zo'n klein appartementje terwijl zij wschl nog n groot huis heeft.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nora Amrani (Amara Reta)
Dan zou ik toch in mijn eigen kot zitten als Waldek heel de dag werken is ...
0 x