Lexi Waeyaert (Belinda Voorspoels)

Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vind eigenlijk dat Lexie gelijk heeft. Met zo iemand wil je niet op interventie. Ok, ze wil hem wel zien falen, maar Dieter was er niet klaar voor.
Hij is nog niet te vertrouwen op interventie.
Tim beschermt Dieter als vriend, niet als hoofdinspecteur.
Was dit bij een andere collega gebeurd, had hij het gemeld aa de korpschef.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: vr 01 jan 2021, 08:04 Ik vind eigenlijk dat Lexie gelijk heeft. Met zo iemand wil je niet op interventie. Ok, ze wil hem wel zien falen, maar Dieter was er niet klaar voor.
Hij is nog niet te vertrouwen op interventie.
Tim beschermt Dieter als vriend, niet als hoofdinspecteur.
Was dit bij een andere collega gebeurd, had hij het gemeld aa de korpschef.
Ze heeft een punt, maar het is duidelijk dat haar motieven niet koosjer zijn. Ze wil gewoon zo rap mogelijk van Dieter af en elk excuus is daarbij goed. Zij is helemaal niet bezorgd om haar collega. Iemand die een collega steunt breekt die niet zoals haar bij elke gelegenheid af.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

tvx1 schreef: vr 01 jan 2021, 16:18 haar motieven niet koosjer zijn.
Daar heb je inderdaad gelijk in!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

tvx1 schreef: vr 01 jan 2021, 16:18 Zij is helemaal niet bezorgd om haar collega.
Dat vooral niet, integendeel, ze zal hem kleineren en op z'n plaats zetten tot hij het nog moeilijker krijgt Hopelijk is Dieter sterk genoeg momenteel om haar uitdagingen te trotseren! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Lexy is vooral bang dat Dieter haar plaats zal innemen en dat mag voor haar absoluut niet gebeuren dus zal zij alles aan doen om hem het zeer moeilijk te maken zoniet hem het leven zuur te maken in de hoop dat hij het aftrapt en achter de toog van De Withoeve wegvlucht, het is te hopen dat Tim dat niet zal toelaten en haar tot de orde zal roepen want tenslotte is hij hoofdinspecteur en zij maar inspecteur dus moet zij doen wat Tim zegt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Wat ook haar motief is, Dieter is niet klaar om een wapen te mogen dragen. Stel je voor dat een collega van hem in gevaar verkeerd en hij tilt slaat...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hoe logisch is het eigenlijk dat Lexi meteen maar plaats zou maken voor Dieter?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: ma 04 jan 2021, 12:38 Hoe logisch is het eigenlijk dat Lexi meteen maar plaats zou maken voor Dieter?
Logica? In Thuis??? :denk:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Eigenlijk zegt en doet ze niets verkeerd, maar 't is de manier waarop die mij doet kokhalzen. Van mij zou ze zelf haar pv mogen maken. Dat is niet Dieters taak.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: ma 04 jan 2021, 08:36 Wat ook haar motief is, Dieter is niet klaar om een wapen te mogen dragen. Stel je voor dat een collega van hem in gevaar verkeerd en hij tilt slaat...
Dat is nog geen reden om hem bij elke gelegenheid af te breken en te kleineren. Dat is niet hetzelfde als bezorgd zijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: ma 04 jan 2021, 12:38 Hoe logisch is het eigenlijk dat Lexi meteen maar plaats zou maken voor Dieter?
Plaats maken? Zij zouden toch gewoon evenwaardige collega’s worden?? Beide inspecteur.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zal het even uit leggen tvx1. Lexi was al heel lang samen met Tim. Waarschijnlijk al vanaf dat Dieter vertrok. Nu Dieter terug politieagent wil zijn, zou hij opeens weer samen met Tim gaan werken en moet Lexi plaats maken.Ik vraag me af of ze nou in haar eentje moet. :razz:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: ma 04 jan 2021, 17:38 Dat is nog geen reden om hem bij elke gelegenheid af te breken en te kleineren. Dat is niet hetzelfde als bezorgd zijn.
Even een rechtzetting: ik heb niet beweerd dat ik Lexi's manier van doen goedkeur:"Eigenlijk zegt en doet ze niets verkeerd, maar 't is de manier waarop die mij doet kokhalzen. Van mij zou ze zelf haar pv mogen maken. Dat is niet Dieters taak." Dat was wat ik schreef. Iedereen interpreteert berichten op z'n eigen manier, maar daarom hoeft men nog niet te verbeteren wat niet fout was, toch?!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: ma 04 jan 2021, 18:38 Lexi was al heel lang samen met Tim. Waarschijnlijk al vanaf dat Dieter vertrok. Nu Dieter terug politieagent wil zijn, zou hij opeens weer samen met Tim gaan werken en moet Lexi plaats maken.Ik vraag me af of ze nou in haar eentje moet.
En ik vraag mij af of er daar maar 3 agenten zijn? Voor een dorp met zoveel criminelen, toch wel weinig, hé?! Anderzijds heb ik het gevoel dat Dieter en Tim langer samenwerkten dan Tim en Lexi... maar ik kan mij wel inbeelden dat Lexi niet graag van compagnon verandert, dat is niet meer dan normaal als je'n goed equipe vormde. Maar ze gedraagt zich als een verwende puber. BAH
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: ma 04 jan 2021, 18:42 Even een rechtzetting: ik heb niet beweerd dat ik Lexi's manier van doen goedkeur:"Eigenlijk zegt en doet ze niets verkeerd, maar 't is de manier waarop die mij doet kokhalzen. Van mij zou ze zelf haar pv mogen maken. Dat is niet Dieters taak." Dat was wat ik schreef. Iedereen interpreteert berichten op z'n eigen manier, maar daarom hoeft men nog niet te verbeteren wat niet fout was, toch?!
Dat stond niet in het bericht dat ik had gequoted. Ik reageerde enkel daarop.
0 x
Gesloten