Philippe Haegemans (Arno Moens)

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En dit alles omdat Christine hem ooit eens afgewezen heeft :angry-banghead:

Als iedereen die ooit afgewezen wordt zo'n smerige truukjes gaat bedenken, dan wordt de wereld heel mooi.

Creepy kereltje, hoop dat hij weer snel onder zijn steen kruipt.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Ik had in het begin (toen hij voor het eerst in Thuis verscheen) best met Philippe te doen, maar ik had destijds al het vermoeden dat hij een wat meer duistere kant had.

Mijn intuïtie zat er voor een keer niet naast. Of ik daar nu zo blij mee ben :nope:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Dat is wat ze zeggen, stille waters hebben diepe gronden. :mrgreen:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: za 22 jun 2019, 11:31 En dit alles omdat Christine hem ooit eens afgewezen heeft
Tiboko schreef: za 22 jun 2019, 11:31 En dit alles omdat Christine hem ooit eens afgewezen heeft
ThuisStan123 schreef: za 22 jun 2019, 12:26 Ik had in het begin (toen hij voor het eerst in Thuis verscheen) best met Philippe te doen, maar ik had destijds al het vermoeden dat hij een wat meer duistere kant had.

Mijn intuïtie zat er voor een keer niet naast. Of ik daar nu zo blij mee ben
Na de aflevering van vrijdag denk ik niet echt dat het een duistere kant is. Het is duidelijk dat dit allemaal afgesproken was met de anderen. En ik denk niet dat het enkel voor een afwijzing is. Ik denk dat Philippe ook meermaals het slachtoffer is geweest van Christine's capriolen, veel meer nog dan we te zien hebben gekregen. Die éné keer toen ze in de paasvakantie moesten gaan klussen op school gaaf hij aan het ook te moeten hebben ontgelden bij Christine. Ik denk dat hij daarom maar al te graag meehielp om het Christine eens goed betaald te zetten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Aan de ene kant heeft hij Christine jaren lang op zijn kop laten zitten, aan de andere kant stelde hij bij het plannen van de vrijgezellenavond een tijd geleden dingen voor waar zelfs Olivia en Kaat van schrokken blijkbaar.

Dus ja, voor mij is hij een beetje duister en een beetje geniepig - want hij heeft blijkbaar nooit het lef gehad haar persoonlijk tegen te spreken.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Op zich wel een interessante wending in de persoonlijkheid van Philippe, al ben ik verbaasd dat er niet veel eerder naar gehint was.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat hij - sinds zijn crush op Thilly niet beantwoord werd - helemaal uit beeld was verdwenen en enkel weer werd opgetrommeld omdat Olivia hem in haar plannetje kon gebruiken.
0 x
Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 193
x 236

Bericht door Yvetje »

Even het topic vvan Philippe van onder het stof gehaald, vermits hij weer (al dan niet tijdelijk) in Thuis te zien is.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Niet slim van Philippe om met de pers te praten maar ik vind het straf dat er geen gevolgen voor hem aan vasthangen in de school !
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef: do 14 nov 2024, 07:37 Niet slim van Philippe om met de pers te praten
wat een ruggegraat loos individu is me dat. Maar als het erop aankomt toch wel een vuil tongetje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef: do 14 nov 2024, 07:37 ik vind het straf dat er geen gevolgen voor hem aan vasthangen in de schoo
Hij had niet met de pers mogen spreken - hij had die journalist moeten afwimpelen.
Maar wat heeft hij gezegd dat niet waar is en welke gevolgen zou jij dan voor hem willen zien?
daffy duck schreef: do 14 nov 2024, 08:19 wat een ruggegraat loos individu is me dat.
Dat dacht ik gisteren ook. Hij is vroeger nooit echt veel in beeld geweest, maar ik had toch de indruk dat hij vroeger wat standvastiger was.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: do 14 nov 2024, 09:14 ...maar ik had toch de indruk dat hij vroeger wat standvastiger was.

Hij was ook vroeger al makkelijk te manipuleren. Ik herinner me dat Olivia toen met dat vrijgezellenfeest van Christine tgv haar trouw met Bob hem vroeg te doen alsof hij met zijn collega had geslapen (als in seks gehad) en "brave" Philippe vond het wel best grappig om met dit leugentje mee te doen. Dat hij daarmee in één klap haar droom aan diggelen trapte vond hij toen ook niet al te erg. Géén geweten, dus.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mja, dat is waar - maar nu komt hij over als een sulletje dat voor het minste uit zijn lood geslagen is, terwijl hij vroeger wel van 'een grap' hield, hoe fout die ook was.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef: do 14 nov 2024, 09:14 Hij had niet met de pers mogen spreken - hij had die journalist moeten afwimpelen.
Maar wat heeft hij gezegd dat niet waar is en welke gevolgen zou jij dan voor hem willen zien?
Hij heeft ms niet gelogen maar hij moet zoiets aan Christine overlaten. En hoe wist die journalist zijn gsmnr ? Een schorsing zou toch op zijn plaats zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als ik denk aan hoeveel leerkrachten er in zowat alle scholen te kort zijn, lijkt een schorsing mij hier voor niemand heilzaam.
Hij heeft niets gezegd dat niet waar is. Hij had niet met de pers mogen praten, maar dan moet ook elke leerkracht die in een reactie op een krantenartikel zegt dat de werkdruk hoog is, de klassen te groot, dat er te weinig collega's zijn en te veel leerlingen zijn met bijzondere noden, ook geschorst worden.
Dan kunnen heel veel kinderen gewoon thuis blijven.
Niet iedereen die een fout maakt, moet daarvoor (al dan niet tijdelijk) haar of zijn job kwijt spelen.

En ja, hij had dit aan Christine moeten overlaten en ik begrijp dat ze heel boos was omdat hij dat niet gedaan heeft. Maar hij heeft geen wetten overtreden.
0 x
Gesloten