Als iedereen die ooit afgewezen wordt zo'n smerige truukjes gaat bedenken, dan wordt de wereld heel mooi.
Creepy kereltje, hoop dat hij weer snel onder zijn steen kruipt.
Na de aflevering van vrijdag denk ik niet echt dat het een duistere kant is. Het is duidelijk dat dit allemaal afgesproken was met de anderen. En ik denk niet dat het enkel voor een afwijzing is. Ik denk dat Philippe ook meermaals het slachtoffer is geweest van Christine's capriolen, veel meer nog dan we te zien hebben gekregen. Die éné keer toen ze in de paasvakantie moesten gaan klussen op school gaaf hij aan het ook te moeten hebben ontgelden bij Christine. Ik denk dat hij daarom maar al te graag meehielp om het Christine eens goed betaald te zetten.ThuisStan123 schreef: za 22 jun 2019, 12:26 Ik had in het begin (toen hij voor het eerst in Thuis verscheen) best met Philippe te doen, maar ik had destijds al het vermoeden dat hij een wat meer duistere kant had.
Mijn intuïtie zat er voor een keer niet naast. Of ik daar nu zo blij mee ben
wat een ruggegraat loos individu is me dat. Maar als het erop aankomt toch wel een vuil tongetje!
Hij had niet met de pers mogen spreken - hij had die journalist moeten afwimpelen.johan1969 schreef: do 14 nov 2024, 07:37 ik vind het straf dat er geen gevolgen voor hem aan vasthangen in de schoo
Dat dacht ik gisteren ook. Hij is vroeger nooit echt veel in beeld geweest, maar ik had toch de indruk dat hij vroeger wat standvastiger was.
satine schreef: do 14 nov 2024, 09:14 ...maar ik had toch de indruk dat hij vroeger wat standvastiger was.
Hij heeft ms niet gelogen maar hij moet zoiets aan Christine overlaten. En hoe wist die journalist zijn gsmnr ? Een schorsing zou toch op zijn plaats zijn.satine schreef: do 14 nov 2024, 09:14 Hij had niet met de pers mogen spreken - hij had die journalist moeten afwimpelen.
Maar wat heeft hij gezegd dat niet waar is en welke gevolgen zou jij dan voor hem willen zien?