Marieke (Annelies Boel)

Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Marieke (Annelies Boel)

Bericht door Flower-Power »

K vind het wel mooi dat men dit thema aanbrengt.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc krijgt waarschijnlijk wel een invalidenuitkering en heeft mogelijks nog een spaarpotje, hij was ooit een gewiekst zakenman. Lowie krijgt mogelijks een beurs en heeft huurinkomsten. Ik ken zelfs hypocrieten die invaliden- en werkloosheidsuitkering combineren en ondertussen in het zwart bijklussen. Waanzinnig wraakroepend, ik kan er een boek over schrijven over profiteurs. Helaas niet in deze topic.
Moderator bericht:
Dat is helemaal juist. Dit topic gaat over Marieke. Niet over de financiële situatie van Luc en Lowie, en ook niet over de manier waarop andere mensen aan hun inkomen geraken.
(ontopic) :text-thankyouyellow:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

toch maar niet uitbreiden aub. teveel vragen van kinderen
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Daar gaan ze normaal toch een autopsie op doen denk ik dan. Iemand van die leeftijd.. en de omstandigheden..
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat lijkt mij ook wel, eigenlijk.
Ik ben eens benieuwd dan, maar normaal gesproken zouden ze veel soorten gif toch terug moeten kunnen vinden in Marieke's bloed?
Julia is momenteel zo van het pad af dat ik me ook niet echt voor kan stellen dat ze er nog goed over nagedacht heeft welk gif traceerbaar is en welk niet. Zoveel voorbereidingstijd heeft ze deze keer niet genomen... :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Als het 'vermeld' wordt, is dat voor mij ook ruim voldoende.
Met alle respect voor de 'verhaallijn' en Marieke, ik hoef niet met de regelmaat van een klok een kwijlende Luc te zien.
En dat heeft niks met de 'handicap' van Luc te maken, bij andere personages hoef ik ook niet met mijn neus op hun gymnastiek-oefeningen te worden gedrukt.
Perfect verwoord, mijn beste Satine! Ik zou heel hard mijn best moeten doen om het beter gezegd te krijgen. :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

catherine schreef:Daar gaan ze normaal toch een autopsie op doen denk ik dan. Iemand van die leeftijd.. en de omstandigheden..
Marieke is dus schielijk overleden na 't eten van één koek die dan nog bijna onmiddelijk heeft overgegeven???
Dan zou iedereen die in de buurt van die koekendoos kwam op z'n minst misselijk moeten worden, mijn gedacht!
:shock:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat zou je wel denken inderdaad.
Maar Bob is gisteren, vooralsnog zonder klachten, met die (lege?) koekjesdoos aan de haal gegaan na het opruimen van zijn kamer. Geen idee waar naartoe...
Mocht de autopsie op Marieke dus iets opleveren, dan is het nog maar de vraag of ze de link leggen. *zucht* :mrgreen: ;)
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ik hoorde gisteren in de aflevering dat Judith zei dat het kon aan een hartfalen liggen.
Maar dat vond ik wel een rare diagnose aangezien die kots daar toch nog altijd op de grond lag? (Of heb ik iets gemist en had Bob dat ook al opgeruimd voordat de dokters kwamen?)
Legt dan niemand daar de link met dat ze iets verkeerd moet gegeten hebben?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Volgens mij was die koekjesdoos helemaal niet leeg hoor. Want Marieke zei tegen Luc toen ze een koekje nam:dan heb je er wel een minder hé Luc,zodus...
Dus die koekskesdoos staat daar nog altijd ergens volgens mij. En iedereen zowat kan er eentje van nemen tenzij Bob of Lowie ze terug naar Luc brengt...
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

pnele schreef:Ik hoorde gisteren in de aflevering dat Judith zei dat het kon aan een hartfalen liggen.
Maar dat vond ik wel een rare diagnose aangezien die kots daar toch nog altijd op de grond lag? (Of heb ik iets gemist en had Bob dat ook al opgeruimd voordat de dokters kwamen?)
Legt dan niemand daar de link met dat ze iets verkeerd moet gegeten hebben?
Bob heeft pas opgeruimd nadat ze Marieke's lichaam weggebracht hadden, dus die kots moet daar eerder nog gelegen hebben. Probleem is alleen dat een patiënt bij hartfalen ook wel eens overgeeft, dus dat Judith daaraan dacht is op zich niet zo raar. :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is juist natuurlijk maar van de andere kant hartfalen bij een jonge vrouw roept toch wel vragen en een autopsie op zou ik denken.
0 x
Potentia Principatum
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Inderdaad, iedereen kan hartfalen krijgen maar op die leeftijd is dat nogal zwaar gegokt en zal men dat normaliter met een autopsie laten aantonen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Caligula schreef:Volgens mij was die koekjesdoos helemaal niet leeg hoor. Want Marieke zei tegen Luc toen ze een koekje nam:dan heb je er wel een minder hé Luc,zodus...
Dus die koekskesdoos staat daar nog altijd ergens volgens mij. En iedereen zowat kan er eentje van nemen tenzij Bob of Lowie ze terug naar Luc brengt...
Nee, die doos was inderdaad niet leeg.
Bob heeft de rest van een koekje dat nog op het nachtkastje lag in de vuilniszak gedaan en de rest van de doos koekjes heeft hij mee genomen naar de keuken.
Vermits Luc al terug naar het centrum was, staat die nog in het 'studentenhuis', neem ik aan.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat hij daar nog ergens staat denk ik ook wel.
Als Julia hem dan maar niet ongezien meeneemt, want die kans zit er ook nog in natuurlijk. Ze loopt daar vaak genoeg binnen en buiten...

Het is vooral spijtig dat Marieke niks meer kan zeggen. Luc gaat de link tussen die koekjes en alles wat er gebeurd is, waarschijnlijk niet zo snel (om niet te zeggen nooit) leggen.
0 x
Gesloten