Kobe Baert (Reynout Dekimpe)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Kobe Baert (Sid Van Oerle)
We weten nog niet precies hoe het zit met die familie van Karin, maar misschien heeft hij wel een goede reden om te verzwijgen dat hij familie is van Karin. Misschien heeft hij voor zichzelf door allerlei wantoestanden voor goed uit zijn leven geschrapt. Vrienden zijn het niet, broer en zus, dat hebben we al gemerkt.
0 x
-
- Poster rang 2
Toen hij zijn naam zegde kon het bijna niet anders dan de broer van Karin zijn.
Zonde dat hij loog over zijn zus want als uitkomt dat hij als sollicitant al zat te liegen.
Zonde dat hij loog over zijn zus want als uitkomt dat hij als sollicitant al zat te liegen.

0 x
-
- Poster rang 5
Bwa, eigenlijk doet het ook niet terzake in een interview wiens broer je bent.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
In dit specifiek geval wel. Karin heeft Peter een hak gezet en door het slijk gehaald op het proces en hij had duidelijk gezegd: iemand met die naam, waarmee hij Baert bedoelde, komt er niet in. Strikt gezien mag je natuurlijk niemand weigeren omwille van afkomst, ras, geaardheid, leeftijd, geslacht of wie zijn vader, moeder, broer of zus is.lord F. schreef:Bwa, eigenlijk doet het ook niet terzake in een interview wiens broer je bent.
Maar Peter zal er niet mee kunnen lachen als hij erachter komt dat Kobe de broer is en hij gelogen heeft, dat geef ik je op een briefje

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Heeft hij eigenlijk wel gelogen? Voor hem bestaat Karin niet meer, dus is ze (al dan niet tijdelijk) ook zijn zus niet.Linne schreef:Toen hij zijn naam zegde kon het bijna niet anders dan de broer van Karin zijn.
Ik denk dat Peter wel zal luisteren naar Kobe als hij zijn verhaald (moet) doen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Inderdaad, Kobe heeft duidelijk gemaakt dat Karin niet meer deel uitmaakt van zijn leven, en hij gaf zelfs het aantal jaren aan, maar die ben ik kwijt. Misschien nog anders, als het uitkomt, dat hij met Peter samenwerkt om Karin een loer te draaien (als ze komt eten, iets "slecht" in haar eten doen bv)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
het was 23 jaar volgens Kobe, dat Karin niet meer had omgekeken naar haar moeder.vdbemdsa schreef:Inderdaad, Kobe heeft duidelijk gemaakt dat Karin niet meer deel uitmaakt van zijn leven, en hij gaf zelfs het aantal jaren aan, maar die ben ik kwijt. Misschien nog anders, als het uitkomt, dat hij met Peter samenwerkt om Karin een loer te draaien (als ze komt eten, iets "slecht" in haar eten doen bv)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
is er iemand die bij benadering kan schatten hoe oud Kobe moet zijn? Hij zegt zelf dat Karin 23 jaar niet meer bij haar (hun?) moeder is geweest, maar 23 jaar geleden moet Kobe toch zelf ook nog vrij jong zijn geweest?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Komaan,als iemand je vraagt of je familie bent van de wereld beroemde advocate Karin Baert en je antwoordt die ken ik niet,is dat niet gelogen? En onze Kobe mag ze dan al geschrapt hebben, de familie relatie blijft voor altijd en eeuwig bestaan.ikke schreef:Heeft hij eigenlijk wel gelogen? Voor hem bestaat Karin niet meer, dus is ze (al dan niet tijdelijk) ook zijn zus niet.
Ik denk dat Peter wel zal luisteren naar Kobe als hij zijn verhaald (moet) doen.
Dat is een leugen,en daar kun je gewoon niet onderuit.
Hij had bvb kunnen zeggen:ja ik ben familie,maar ik kan dat mens niet meer zien of horen na alles wat ze gedaan heeft (weten we niet). Het had Peter misschien wel als muziek in de oren geklonken.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik denk dat hij er verstandig aan gedaan heeft om te zorgen dat hij eerst zijn kunnen mocht bewijzen, "de rest zijn zorgen voor morgen".Caligula schreef:Komaan,als iemand je vraagt of je familie bent van de wereld beroemde advocate Karin Baert en je antwoordt die ken ik niet,is dat niet gelogen? En onze Kobe mag ze dan al geschrapt hebben, de familie relatie blijft voor altijd en eeuwig bestaan.ikke schreef:Heeft hij eigenlijk wel gelogen? Voor hem bestaat Karin niet meer, dus is ze (al dan niet tijdelijk) ook zijn zus niet.
Dat is een leugen,en daar kun je gewoon niet onderuit.
Hij had bvb kunnen zeggen:ja ik ben familie,maar ik kan dat mens niet meer zien of horen na alles wat ze gedaan heeft (weten we niet). Het had Peter misschien wel als muziek in de oren geklonken.
Familie zijn van de één of de andere heeft niet zoveel te maken met je competenties. Mijn gedacht!
Kobe zal nog wel de gelegenheid krijgen om dat muziekje te kwelen in de ondertussen niet meer wraakzuchtige oren van Peter.

0 x
-
- Nog geen rang
Ah ja? En wat indien Peter en Femke goed overeenkomen en bevriend zijn met Karin? Daar weet Kobe niets over. Dus verstandig zou het niet geweest zijn om een persoon te denigreren bij een potentIêle werkgever.Caligula schreef:ikke schreef:Heeft hij eigenlijk wel gelogen? Voor hem bestaat Karin niet meer, dus is ze (al dan niet tijdelijk) ook zijn zus niet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Je hangt sowieso je vuile was niet buiten bij mensen die je amper kent en waar je hooguit misschien gaat werken, toch?
Kobe weet niet waarom Peter vroeg of hij familie van haar is. Dat kon zijn omdat Peter & Femke net wat over haar in de krant gelezen hadden, of omdat ze misschien ooit een zaak voor- of juist tegen hen gepleit had; weet hij veel... Mensen vragen wel vaker tussen neus en lippen door of je iemand kent, en in de meeste gevallen wordt er daarna nooit meer over gesproken als je zegt dat je diegene niet kent.
Ik zou het persoonlijk eerder vreemd gevonden hebben als hij Peter wél eerlijk gezegd had dat ze zijn zus is, aangezien ze in feite niks met elkaar te maken hebben en Peter ook niet moet weten waarom dat zo is. Dat is privé...
Kobe weet niet waarom Peter vroeg of hij familie van haar is. Dat kon zijn omdat Peter & Femke net wat over haar in de krant gelezen hadden, of omdat ze misschien ooit een zaak voor- of juist tegen hen gepleit had; weet hij veel... Mensen vragen wel vaker tussen neus en lippen door of je iemand kent, en in de meeste gevallen wordt er daarna nooit meer over gesproken als je zegt dat je diegene niet kent.
Ik zou het persoonlijk eerder vreemd gevonden hebben als hij Peter wél eerlijk gezegd had dat ze zijn zus is, aangezien ze in feite niks met elkaar te maken hebben en Peter ook niet moet weten waarom dat zo is. Dat is privé...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Peter moet dat gewoon niet vragen, niet professioneel. Heeft niks met de sollicitatie te maken. Kan me voorstellen dat die man nee zegt. Over de vuile was gesproken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
De rest zijn zorgen voor morgen? Je weet toch dat daar interest op betaald wordt!
Het is fout van Kobe omdat niet meteen te zeggen wat natuurlijk de bedoeling is want zo hebben we weer een (heerlijke) verhaallijn. We weten toch allemaal dat het gaat uitkomen? Waarom daar dan over zeveren.
Het is fout van Kobe omdat niet meteen te zeggen wat natuurlijk de bedoeling is want zo hebben we weer een (heerlijke) verhaallijn. We weten toch allemaal dat het gaat uitkomen? Waarom daar dan over zeveren.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5
Zoals ik al eerder zei mag dat geen argument zijn van Peter om hem aan te nemen of niet. Die vraag doet inderdaad niet ter zake en heeft niets met zijn sollicitatie te maken en mag dat ook niet zijn. Afkomst, religie, familie van of geen familie van, geslacht of geaardheid mag nooit een issue zijn om iemand aan te nemen of niet.
MAAR: als iemand aan Prins Laurent vraagt, ben jij familie van Koning Filip, dan hoeft Prins Laurent daar niet over te liegen ook al kan hij mogelijks zijn broer niet luchten en heeft hij hem in 20 jaar niet gesproken of gezien en bestaat zijn broer zogezegd niet meer voor hem. Mijn gedacht.
MAAR: als iemand aan Prins Laurent vraagt, ben jij familie van Koning Filip, dan hoeft Prins Laurent daar niet over te liegen ook al kan hij mogelijks zijn broer niet luchten en heeft hij hem in 20 jaar niet gesproken of gezien en bestaat zijn broer zogezegd niet meer voor hem. Mijn gedacht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!