Jenny en Yvette verlaten Thuis
-
- Nog geen rang
- x 1
Re: Jenny en Yvette verlaten Thuis
Wil men er nu écht een jeugdsoap van maken ? "Spring" is al 15 jaar geleden uitgezonden...Het zijn net die 'bende jongeren' die de oudere kijker op de heupen werken.....Verder gaat ook iedereen uit elkaar en woont iedereen in iedereen's woonst....foei, foei foei, scenaristen.. 

0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Leuke quiz over Jenny en Yvette bij de Standaard
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160614 ... ff83&imai=
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160614 ... ff83&imai=
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
als je de vraag juist hebt, ga je door naar de volgendekarolien85 schreef:Hm, er staat proficiat, maar niet hoeveel ik er juist heb ..
anders staat er een kruisje en moet je een ander antwoord kiezen. je kan dus enkel door als je de vraag juist beantwoord (na meerdere pogingen desnoods), waarschijnlijk had je ze dan allemaal juist

0 x
-
- x 435
Als je nu eens kijkt naar de verhaallijnen die bijvoorbeeld Leah Thys en Pol Goossen de laatste twee seizoenen toebedeeld kregen kan je toch moeilijk gaan beweren dat Janine wel nog een serieus aandeel in het verhaal had. Ik ben blij dat er eindelijk eens een actrice is die zich niet zonder meer voor de kar van de Thuismakers laat spannen en haar onvrede kenbaar maakt. Hopelijk gaat er nu eindelijk een licht op bij de Thuismakers.hannanaske schreef:Gohja... er zijn wel meer acteurs die momenteel niet zoveel bijdragen aan een fatsoenlijk verhaal: het is ook al een tijdje verdacht stil in het kamp van Mayra bijvoorbeeld.
Misschien heeft dat ook een andere reden en heeft de actrice nog andere projecten lopen? Geen idee.
Ik vond dat Jenny vorig jaar anders nog redelijk sterk aanwezig was: vooral in het verhaal rond Peggy dan.
Je kunt toch moeilijk verwachten dat het elk personage even turbulente dingen meemaakt, af en toe valt het stil en dan komt het na een tijdje terug? Tim was vorig jaar bijvoorbeeld ook veel meer aanwezig dan dit seizoen. Sinds de geboorte van hun dochter zien we hem ook niet veel meer.
Maar goed, over Jeanine: het is de keuze van de actrice en ik begrijp haar zeker en vast. Misschien is er na 20 jaar wat sleet op gekomen, maar om nu alles af te schuiven op de schrijvers:![]()
De acteurs/actrices worden er nu eenmaal niet jonger op. Als Thuis van plan is om er nog 10 jaar bij te doen dan is de kans groot dat er geen enkele pionier meer bij zit. Als die mensen geen acteurs waren, leefden die rustig van een pensioentje en moesten ze ook plaats maken voor de jongeren, zo werkt dat nu eenmaal.
Voor mij hoeven ze zeker niet aan de kant gezet te worden en ze mogen voor mijn part blijven acteren tot ze 100 jaar worden, maar we moeten ook een beetje realistisch blijven. Na al die jaren is het gewoon logisch dat er acteurs komen en gaan en dat sommige rollen eventjes wat meer in de picture komen en andere op de achtergrond verdwijnen.
Haar ontslag is haar eigen beslissing, van niemand anders.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Er klopt trouwens iets niet in de quiz: op de vraag wat Simonne en Yvette gemeen hebben antwoordde ik "ze stonden allebei achter de tapkranen in een café", en de quiz rekent het als fout. Simonne heeft echter nog de bar gedaan in Ter Smissen (en in de sporthal, maar dat was niet echt een café).Duimelijntje schreef:als je de vraag juist hebt, ga je door naar de volgendekarolien85 schreef:Hm, er staat proficiat, maar niet hoeveel ik er juist heb ..
anders staat er een kruisje en moet je een ander antwoord kiezen. je kan dus enkel door als je de vraag juist beantwoord (na meerdere pogingen desnoods), waarschijnlijk had je ze dan allemaal juistik had er twee fout
Ik wist trouwens niet dat Yvette nog zwanger was geweest als tiener.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Simonne is rond de 51 jaar oud ( ze was 15 toen ze beviel van Sam , die ongeveer 36 is) , en Angele is zo'n 4 jaar ouder dan Simonne, dus ca. 55 . Yvette is ca 73 jaar oud, en was dus 18 bij de geboorte van Angèle.frankbomans schreef: Ik wist trouwens niet dat Yvette nog zwanger was geweest als tiener.
De leeftijden zijn dus bij benadering, want ik weet niet exact hoe oud de dames nu zijn.....
0 x
-
- Poster rang 2
Ik vind het toch wel heel jammer. Yvette was het oma'tje van de serie en als ze nog in goede gezondheid verkeert echt geen leuke zet van de makers.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
[quote="Nickos"
En Chris Boni heeft al een zeker leeftijd bereikt, dat kan ik ook volledig begrijpen. Al is het zeer jammer.[/quote]
Ze schelen nochtans maar zes jaar.
En Chris Boni heeft al een zeker leeftijd bereikt, dat kan ik ook volledig begrijpen. Al is het zeer jammer.[/quote]
Ze schelen nochtans maar zes jaar.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
Ze schelen nochtans maar zes jaar.hannanaske schreef:[quote="Nickos"
En Chris Boni heeft al een zeker leeftijd bereikt, dat kan ik ook volledig begrijpen. Al is het zeer jammer.

Op die leeftijd(55-plus) kan 6 jaar heel heel veel verschil uitmaken!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- x 435
Ik vind het spijtig dat zowel Jenny als Yvette verdwijnen, maar ze hebben wel de leeftijd dat de meeste mensen in pensioen gaan, al overschreden. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat niemand langer mag werken, hé?!nounake schreef:Van jenny heb ik geen spijt maar wel van Ons make![]()
Ik wens hen beide nog een heel aantal gelukkige jaren in goede gezondheid toe, van ganser harte!

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Toch wel een geruststellend bericht, vind ik.
Dat personages af en toe zo'n "chocopot-moment" hebben nadat ze een tijdje een heel prominent aandeel in de afleveringen hebben gehad, is inderdaad niks nieuws. Als dat niet zo zou zijn zouden personages je op een bepaald moment misschien zelfs ook de neus uit komen. Maar de laatste tijd begon ik toch ook te twijfelen, als je zag hoe weinig de meesten van de oorspronkelijke personages nog in beeld/aan bod kwamen...

Dat personages af en toe zo'n "chocopot-moment" hebben nadat ze een tijdje een heel prominent aandeel in de afleveringen hebben gehad, is inderdaad niks nieuws. Als dat niet zo zou zijn zouden personages je op een bepaald moment misschien zelfs ook de neus uit komen. Maar de laatste tijd begon ik toch ook te twijfelen, als je zag hoe weinig de meesten van de oorspronkelijke personages nog in beeld/aan bod kwamen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..