Voor iemand die in de geestelijke gezondheidszorg werkt, vond ik dat een heel zielige opmerking.Captain Cuckoo schreef: Gezien hij zelf de aanleiding is tot die eventuele jaloezie, lag die suggestie wel voor de hand.
Ruben Huisman (Wim Van De Velde)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Ruben (Wim Van De Velde)
0 x
-
- Nog geen rang
Is dit Tony niet? Die drugsdealer die Sofie als prostituee liet opdraaien om de schulden van Renzo af te lossen?
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Ruben en van niemand anders.
Gelieve ontopic te blijven.
Gelieve ontopic te blijven.

0 x
-
- Poster rang 5
En de advocaat van Werner eerder in Thuis. Ja, die mens doet geregeld een carrière-switch.Dries07 schreef:Is dit Tony niet? Die drugsdealer die Sofie als prostituee liet opdraaien om de schulden van Renzo af te lossen?

Tony is trouwens al dood.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind het echt zo'n kleffe kwiebus! Allesbehalve professioneel ook, zodanig dat ik me niet voor kan stellen dat iemand zijn/haar verhaal gaat zitten doen tegen hem. Die heeft het woord "fout" bijna op zijn voorhoofd staan... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Heb ik da verkeerd gezien of zag ik de eerste keer effectief arne da poeierke in Olivia's coctail doen ? en nam hij niet die foto's van de comateuze toestand van Olivia ? zie niet echt een verband tuss Ruben en da poeierke.
Denk echter wel dat Paulien Adil te graag ziet om op eventuele toenaderingen van die Ruben in te gaan. 't ziet er idd niet echt een geweldige knuffelbeer uit. William nr 2
Denk echter wel dat Paulien Adil te graag ziet om op eventuele toenaderingen van die Ruben in te gaan. 't ziet er idd niet echt een geweldige knuffelbeer uit. William nr 2

0 x
-
- Poster rang 2
Bah, hij doet me 100 % denken aan iemand die ik ken, ook zo'n vervelende kerel, waar de jonge meisjes eigenaardig genoeg dol op zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
Totaal ongeloofwaardig personage. Die kerel wordt verondersteld 10 jaar zware universitaire studies te hebben volbracht, dus een zéér intelligent persoon, die andere waarden heeft dan pakweg een verkoper van potten en pannen (no pun intended).
Ik hoop dat hij vlug uit de reeks verdwijnt, zijn boertig en opdringerig gedrag is totaal misplaatst als psychiater.
Ik hoop dat hij vlug uit de reeks verdwijnt, zijn boertig en opdringerig gedrag is totaal misplaatst als psychiater.
0 x
-
- Poster rang 2
die engerd die ik ken, is professor. Ik denk dat een intelligent persoon juist goed de zwakke plekken van iemand anders kan inschatten, en hem daarop 'pakken'.expat schreef:Totaal ongeloofwaardig personage. Die kerel wordt verondersteld 10 jaar zware universitaire studies te hebben volbracht, dus een zéér intelligent persoon, die andere waarden heeft dan pakweg een verkoper van potten en pannen (no pun intended).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel ja,als je intelligent bent kun je dat gebruiken voor allerlei zaken. Het zegt helemaal niks over de moraliteit van de persoon.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Natuurlijk niet.
Natuurlijk niet... ik schreef dan ook een reactie op de opmerking dat een psychiater geen boertig iemand zou kunnen zijn.Caligula schreef:Wel ja,als je intelligent bent kun je dat gebruiken voor allerlei zaken. Het zegt helemaal niks over de moraliteit van de persoon.
0 x
-
- x 435
Ben ik de enige die sinds een tijdje niet meer denkt dat hij slechte bedoelingen heeft, of zijn ze mij op een verkeerd spoor aan het brengen?
0 x
-
- Poster rang 5
Waarom zou hij slechte bedoelingen hebben?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 2
Je bent niet de enige. Zeker nu hij in die huisdokter ( die in de Frens zit met een patienteLazylady schreef:Ben ik de enige die sinds een tijdje niet meer denkt dat hij slechte bedoelingen heeft, of zijn ze mij op een verkeerd spoor aan het brengen?
die eerder psychische professionele hulp nodig heeft ??? ) zijn plezante studiegenote herkent.
Hij is wel vlot maar misschien toch te vertrouwen

0 x
-
- x 435