Maggie Degreef ( Els Magerman)

RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Maggie Degreef ( Els Magerman)

Bericht door RWSBfan »

Er lopen wel meer vrouwen gevaar bij William,Maggie zou de eerste kunnen zijn in een (lange) rij.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Zeg wat is dat voor een kieken!!!
Eerst is ze bang van Tom omdat ze niet wil praten met haar broer waar ze bang van is,
en nu gaat ze de scheinheilige trut uithangen :crazy:
Je kan bang zijn van iemand maar ze overdrijft daar wel in,
een normaal mens laat zich niet chanteren zelfs niet door familieleden
echt niet gewoon hoe die deed tegen Tom :roll:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Bang zijn van William als je hem kent zoals Maggie is niet zomaar bang zijn hé.
Sedert die weet dat zij contact had met Tom moest ze dringend terug in het gareel.
Het lukte hem weer eens. :doh: Maggie had daar nooit geweest had Tom met die
foto niet in zijn kaarten laten kijken.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Linne schreef:Bang zijn van William als je hem kent zoals Maggie is niet zomaar bang zijn hé.
Sedert die weet dat zij contact had met Tom moest ze dringend terug in het gareel.
Het lukte hem weer eens. :doh: Maggie had daar nooit geweest had Tom met die
foto niet in zijn kaarten laten kijken.
Zoals ik mij al elders afvroeg: waarom was Maggie daar trouwens, vermits zij noch William wisten dat Tom ging opduiken.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat vind ik ook vrij onverklaarbaar. En waarom weerlegt ze alles wat Tom over hun eerdere ontmoeting heeft gezegd.
Ik ben toch zeer benieuwd hoe dat af gaat lopen. Tom komt daar aangesneld om zijn moeder voor de poorten van de hel weg te sleuren en die drie voeren daar een soort toneelstukje op. Of niet.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

jessie V. schreef:Dat vind ik ook vrij onverklaarbaar. En waarom weerlegt ze alles wat Tom over hun eerdere ontmoeting heeft gezegd.
Ik ben toch zeer benieuwd hoe dat af gaat lopen. Tom komt daar aangesneld om zijn moeder voor de poorten van de hel weg te sleuren en die drie voeren daar een soort toneelstukje op. Of niet.
We zullen moeten geloven dat William had voorzien dat Tom daar halsoverkop ging aankomen en daarom zijn voorzorgen had genomen. En het lijkt mij vrij duidelijk dat Maggie gechanteerd/bedreigd wordt door William om alles wat ze al tegen Tom had gezegd van tafel te vegen, en dit allemaal zonder dat Marianne dit doorheeft. Ik denk niet dat Maggie dit doet omdat ze slecht van karakter is, maar gewoon omdat ze doodsbang is van William. En het is een beetje Tom zijn eigen schuld, hij had maar niet zo stom moeten zijn om William duidelijk te maken dat hij contact had gehad met Maggie.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Captain Cuckoo schreef: Zoals ik mij al elders afvroeg: waarom was Maggie daar trouwens, vermits zij noch William wisten dat Tom ging opduiken.
Hij wist dat gewoon van Marianne, die op de hoogte was van Tom zijn komst door Judith.
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Ik weet niet of Marianne het niet doorheeft en ook onder de knoet zit. Maar ze leek mij zo zenuwachtig toen ze zich omdraaide nadat ze tegen Tom had gezegd: tot vanmiddag 13h. Ze leek mij niet echt op haar gemak om eerlijk te zijn. Of ligt dat aan mij ?
0 x
Wiske
Nog geen rang
x 6

Bericht door Wiske »

Matthii schreef:Ik weet niet of Marianne het niet doorheeft en ook onder de knoet zit. Maar ze leek mij zo zenuwachtig toen ze zich omdraaide nadat ze tegen Tom had gezegd: tot vanmiddag 13h. Ze leek mij niet echt op haar gemak om eerlijk te zijn. Of ligt dat aan mij ?
Ik had dat idee ook. Al een hele tijd trouwens.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Afbeelding

Ja ja het is me wat
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Marianne schrok wel toen Tom haar die foto liet zien.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Marianne schrok wel toen Tom haar die foto liet zien.
Daar kunnen tientallen redenen voor zijn. :denk:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nickos schreef:
jessie V. schreef:Dat vind ik ook vrij onverklaarbaar. En waarom weerlegt ze alles wat Tom over hun eerdere ontmoeting heeft gezegd.
We zullen moeten geloven dat William had voorzien dat Tom daar halsoverkop ging aankomen en daarom zijn voorzorgen had genomen. En het lijkt mij vrij duidelijk dat Maggie gechanteerd/bedreigd wordt door William om alles wat ze al tegen Tom had gezegd van tafel te vegen, en dit allemaal zonder dat Marianne dit doorheeft. Ik denk niet dat Maggie dit doet omdat ze slecht van karakter is, maar gewoon omdat ze doodsbang is van William. En het is een beetje Tom zijn eigen schuld, hij had maar niet zo stom moeten zijn om William duidelijk te maken dat hij contact had gehad met Maggie.
William heeft ooit eens verteld dat hij en Maggie in een zware ruzie waren verzeild omwille van een erfenis. Misschien heeft ze haar broer daarom initieel zwart gemaakt bij Tom. :denk:
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Heel in het begin van de relatie M-W, toen M eens naar Maggie vroeg, zei W (verveeld met de vraag) dat hij met zijn zus ruzie had over de erfenis van hun ouders omdat Maggie het klaargespeeld had de volledig erfenis voor haar alleen te houden.
Toen Maggie haar verhaal deed aan Tom, zei ze juist het tegenovergestelde: dat William alles had scheefgeslagen.
Quid?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Arciat schreef:Heel in het begin van de relatie M-W, toen M eens naar Maggie vroeg, zei W (verveeld met de vraag) dat hij met zijn zus ruzie had over de erfenis van hun ouders omdat Maggie het klaargespeeld had de volledig erfenis voor haar alleen te houden.
Toen Maggie haar verhaal deed aan Tom, zei ze juist het tegenovergestelde: dat William alles had scheefgeslagen.
Quid?
Niet teveel nadenken, gewoon blijven kijken!
Maggie is de laatste dagen niet meer in beeld geweest...afwachten maar wat zij of haar broer nog zullen uitspoken. :denk:
En niet teveel Latijn spreken, want behalve de dokters en advocaten in "Thuis" zijn er niet veel(denk ik) die dat begrijpen. Ik in ieder geval niet.
Laatst gewijzigd door ikke op do 05 mei 2016, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten