Dit zijn de topics van de personages, niet van de acteurs

Er is zelfs een apart topic over 'de kus' op dit forum.
Zoekt en gij zult vinden.

En toch klopt het; ze werden bijgestaan door geroutineerde kussers.flodderke schreef:het kussen zag er nogal geroutineerd uit. Dat vind ik niet echt kloppen voor de rol.
Stan schoot idd recht zijn 'doel' af om dan te eindigen in die romantische kus. Misschien leek hij daardoor nogal zelfzeker?flodderke schreef:Ik had meer gestuntel verwacht da's alles. Nu leek het alsof ze elke dag niets anders doen.
Of op je hand dan.flodderke schreef:ik wist niet dat tieners dat oefenen met spiegels of met vriendinnnen ! MIjn oren tuiten.
Niet alleen zelfzeker maar toch ook trefzeker.hannanaske schreef:Stan schoot idd recht zijn 'doel' af om dan te eindigen in die romantische kus. Misschien leek hij daardoor nogal zelfzeker?
Inderdaad...satine schreef:Knap meisje, dat zeker wel, maar Renée is blijkbaar heel verlekkerd op alles wat met 'blood and gore" te maken heeft.
Dat woord vind ik te mooi in deze situatie.Linne schreef:Renée weet hoe verliefd hij is, dat ze hem kan vragen om op de plaats van Geert te gaan liggen.
Ze wist dat hij als enige niet wou meedoen maar ze lijkt een doorzettertje. Het beetje respect omdat Geert daar stierf ontbrak. Emma kan het ingang gestoken hebben. Eerst daarom niet mee willen
verhuizen en later zegde ze al van het spannend te vinden