Mss in privébericht sturen voor diegene die het nog niet willen weten

Dit is hier het spoilergedeelte, dus hier mogen dergelijke dingen geplaatst worden. Diegene die het nog niet willen weten kunnen een gelijkaardig topic openen in het speculatiegedeelte.MaartenV schreef:En...wat is het geheim?
Mss in privébericht sturen voor diegene die het nog niet willen weten
Ik vermoedde al, dat dit het geheim was... benieuwd of en zo ja, wanneer dit in de soap zelf aan het licht komt!bieke76 schreef:het geheim is dat Luc Leontien heeft gevonden in Mexico en dat ze verongelukt is terwijl ze wegvluchtte van hem ...
Lowie weet dit (nog) niet.
Is dit jouw persoonlijke speculatie over wat het geheim zou kunnen zijn, of heb jij het boek effectief gelezen en is dit het geheim wat er in verklapt wordt?bieke76 schreef:het geheim is dat Luc Leontien heeft gevonden in Mexico en dat ze verongelukt is terwijl ze wegvluchtte van hem ...
Lowie weet dit (nog) niet.
Sorry, maar ik blijf het toch maar moeilijk hebben om te geloven dat dit het geheim. Luc is in de periode tussen het vertrek van Leontien en de terugkeer van Lowie nooit voor lange tijd weggeweest uit Thuisdorp, laat staan in de periode voorafgaande aan de terugkeer van Lowie. Dus ik zou echt niet weten wanneer hij in Mexico zou moeten geweest zijn. Is er nog iemand die het boek gelezen heeft en dit kan bevestigen?bieke76 schreef:Ik heb het boek inderdaad gelezen.