Wat is het geheim van Lowie?

MaartenV
Nog geen rang

Re: Wat is het geheim van Lowie?

Bericht door MaartenV »

En...wat is het geheim?
Mss in privébericht sturen voor diegene die het nog niet willen weten :)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

MaartenV schreef:En...wat is het geheim?
Mss in privébericht sturen voor diegene die het nog niet willen weten :)
Dit is hier het spoilergedeelte, dus hier mogen dergelijke dingen geplaatst worden. Diegene die het nog niet willen weten kunnen een gelijkaardig topic openen in het speculatiegedeelte.
0 x
GodAnubis10
Nog geen rang

Bericht door GodAnubis10 »

Ik begin eind deze week in het boek. Eerder gaat het niet lukken. Kruipt weg uit deze topic tot het boek helemaal gelezen is.
0 x
Nergens beter dan Thuis
bieke76
Nog geen rang

Bericht door bieke76 »

het geheim is dat Luc Leontien heeft gevonden in Mexico en dat ze verongelukt is terwijl ze wegvluchtte van hem ...
Lowie weet dit (nog) niet.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

bieke76 schreef:het geheim is dat Luc Leontien heeft gevonden in Mexico en dat ze verongelukt is terwijl ze wegvluchtte van hem ...
Ik vermoedde al, dat dit het geheim was... benieuwd of en zo ja, wanneer dit in de soap zelf aan het licht komt!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat kan in elk geval wel weer interessante situaties opleveren! :dance:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Bij mijn weten is Luc nooit in Mexico geweest. Leontien heeft een "ongelukske" gehad en Lowie was toen al 17 (de quantum sprong in Thuis meegerekend)zodus moet hij toch wel geweten hebben hoe het gebeurd is. De enige uitleg is dat Lowie zelf bij aankomst in Mexico om het leven is gekomen en dat Leontien vliegensvlug een Mexicaantje heeft geadopteerd (ja ik weet het) hem het nodige vlaams dialect heeft geleerd en hop...
Vraag is dan natuurlijk: dat manneke moet toen ongeveer dezelfde leeftijd hebben gehad als Lowie want volgens de huidige status van de quantum fysica kun je zomaar niet met twee tegelijk een quantum sprong maken hoor.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

bieke76 schreef:het geheim is dat Luc Leontien heeft gevonden in Mexico en dat ze verongelukt is terwijl ze wegvluchtte van hem ...
Is dit jouw persoonlijke speculatie over wat het geheim zou kunnen zijn, of heb jij het boek effectief gelezen en is dit het geheim wat er in verklapt wordt?
0 x
bieke76
Nog geen rang

Bericht door bieke76 »

Ik heb het boek inderdaad gelezen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En dat ons mexicaantje eigelijk de zoon is van de leider van Los Zetas...
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

bieke76 schreef:Ik heb het boek inderdaad gelezen.
Sorry, maar ik blijf het toch maar moeilijk hebben om te geloven dat dit het geheim. Luc is in de periode tussen het vertrek van Leontien en de terugkeer van Lowie nooit voor lange tijd weggeweest uit Thuisdorp, laat staan in de periode voorafgaande aan de terugkeer van Lowie. Dus ik zou echt niet weten wanneer hij in Mexico zou moeten geweest zijn. Is er nog iemand die het boek gelezen heeft en dit kan bevestigen?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee,dat boek ga ik nooit lezen,maar ik heb nog altijd de episodes van Leontien's vertrek en de Luc die maar probeert te achterhalen waar ze zit en er zelfs Femke voor inschakelt. Volgens mij ook is Luc nooit in Mexico geweest tenzij natuurlijk dat ze ons in Thuis niet alles vertellen. Maar als ik dan even die episodes doorloop moet het verdomme toch wel een blitzreis geweest zijn hoor.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik heb het boek net gekocht, en ga het dus lezen, een van de dagen of nachten!
0 x
mij
Nog geen rang

Bericht door mij »

Ik heb het boek net uitgelezen en het is waar wat bieke76 zegt. Luc is naar Mexico geweest en Leontien is bij het vluchten verongelukt samen met Gabriël. (in het boek lees je wie Gabriël is.)
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Een beetje een gezocht verhaal is dit. Zoals eerder door anderen gezegd heeft Luc nooit blijk gegeven te weten waar Leontien zit. Wordt in het boek ook gezegd hoe Luc dat te weten gekomen is?

Bovendien was Luc (inde serie) verrast toen Lowie opeens terug in België was. Als het waar is dat Leontien eigenlijk dood is door te vluchten van Luc dan moet Luc eigenlijk geweten hebben dat Lowie er zat aan te komen. Dan klopt dat eigenlijk niet meer.
0 x
Gesloten