Onderzoeksrechter Lobke Rubbens (Tanya Zabarylo)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Onderzoeksrechter Lobke Rubbens (Tanya Zabarylo)
Ze liegt inderdaad niet, maar zou ze tegen wie dan ook al de HELE waarheid verteld hebben?
Dat ze al een paar maanden aan het proberen was om zwanger te worden van eender wie?
Dat ze Kurt misleid heeft?
Dat ze haar 'klanten' afwerkte op de achterbank van 1 van de taxi's?
...
Dat ze al een paar maanden aan het proberen was om zwanger te worden van eender wie?
Dat ze Kurt misleid heeft?
Dat ze haar 'klanten' afwerkte op de achterbank van 1 van de taxi's?
...
0 x
-
- Poster rang 2
Ja, maar wat ik eigenlijk meer wilde zeggen, was dat Mayra denkt dat ze er onderuit kan en dat werkt bij deze onderzoeksrechter niet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, die heeft gelukkig wél door dat ze nog niet alles weet...
Hopelijk komt het er nu allemaal eens uit als die onderzoeksrechter Mayra op de rooster legt, want die halve waarheden van haar, beginnen mij eerlijk gezegd behoorlijk de keel uit te hangen.
Mensen kunnen pas een eerlijk oordeel vellen als ze ALLES weten, en niet alleen de dingen die zij toevallig kwijt wil...
Hopelijk komt het er nu allemaal eens uit als die onderzoeksrechter Mayra op de rooster legt, want die halve waarheden van haar, beginnen mij eerlijk gezegd behoorlijk de keel uit te hangen.
Mensen kunnen pas een eerlijk oordeel vellen als ze ALLES weten, en niet alleen de dingen die zij toevallig kwijt wil...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Vind het ergens wel grappig. Peter dacht dat het wel ging meevallen, dat het in het voordeel is om een vrouwelijke onderzoeksrechter te hebben bij een verkrachtingszaak in hun geval.
Nou, niet met onderzoeksrechter Rubbens. Daar kon je eigenlijk donder op zeggen.
Nou, niet met onderzoeksrechter Rubbens. Daar kon je eigenlijk donder op zeggen.

0 x
-
- Nog geen rang
- Caligula
- Poster rang 5
Ze moet wel een beetje voorzichtig zijn want anders gaat ze procedurefouten maken.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Aanhouden op basis van moord, terwijl het onderzoek heeft uitgewezen dat er geen sporen waren van geweld... Hmm, foute research van de scenaristen?
0 x
-
- Poster rang 5
Waldek heeft in al zijn eerlijkheid wel bekend dat hij Kurt min of meer vermoord heeft hé.
Genoeg reden om uit te zoeken wat ze nog allemaal verzwijgen zou ik ook denken in haar plaats.
Genoeg reden om uit te zoeken wat ze nog allemaal verzwijgen zou ik ook denken in haar plaats.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Gedood, ja. Vermoord, nee.lord F. schreef:Waldek heeft in al zijn eerlijkheid wel bekend dat hij Kurt min of meer vermoord heeft hé.
0 x
-
- x 435
Er zijn inderdaad leugens en ik snap dat het ongeloofwaardig overkomt allemaal, maar nogmaals, moet dat mens daarom zo b*tchy doen?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze zal geïrriteerd zijn doordat haar een verhaal wordt voorgehouden dat niet klopt en er steeds blijkt dat er gelogen wordt
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Door verdachten in de watten te leggen komen er niet veel bekentenissen denk ik.
Wij weten hoe het die avond gegaan is, maar zij niet he.
Wij weten hoe het die avond gegaan is, maar zij niet he.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,en onderzoeksrechters zijn nu niet bepaald de vrolijkste personages die er rondlopen.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Zou toch een beetje raar zijn als je daar vrolijk ging zitten doen 

0 x
-
- x 435
Ik heb toch ook niet gezegd dat ze vrolijk moet doen?
Ik vind het gewoon niet echt professioneel. Een beetje meer neutraliteit mag wel.

Ik vind het gewoon niet echt professioneel. Een beetje meer neutraliteit mag wel.
0 x