Wie is Gui tarstar?
-
- Nog geen rang
- k de vis
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
Re: Wie is Gui tarstar?
Ik had eerst gedacht aan Waldek, maar dat ziet je zo aan zijn gezicht dat hij het niet zou zijn.
Hij zou Emma nooit gevraagd hebben om iets te doen via webcam.
Ik weet het anders echt niet, hun gezichten verraden niets of geven zelfs geen kleine aanwijzing.
Behalve dat hij ouder is, that's it
Hij zou Emma nooit gevraagd hebben om iets te doen via webcam.
Ik weet het anders echt niet, hun gezichten verraden niets of geven zelfs geen kleine aanwijzing.
Behalve dat hij ouder is, that's it

0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
Als je nu op Hélène stemt, dan stem je op Toon. Anders moet ik de stemmen aanpassen. En dan moet het stemmen terug opnieuw beginnen. Daarom! Hélène = Toon
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
- x 435
En als je op Waldek stemt, op wie stem je dan?GroteThuisfan!!! schreef:Als je nu op Hélène stemt, dan stem je op Toon. Anders moet ik de stemmen aanpassen. En dan moet het stemmen terug opnieuw beginnen. Daarom! Hélène = Toon
0 x
-
- Nog geen rang
Geert
In de aflevering van vandaag komt een foto voorbij op de Facebook van Emma. Een foto van Geert en Emma. En op die foto... draagt Emma dat kettinkje dat ze van Gui Tarstar gekregen heeft.
In de aflevering van vandaag komt een foto voorbij op de Facebook van Emma. Een foto van Geert en Emma. En op die foto... draagt Emma dat kettinkje dat ze van Gui Tarstar gekregen heeft.
0 x
- Skere
- Nog geen rang
Ik denk Danny. Maar volgens mij zullen we het niet zien in de laatste aflevering, het is altijd zo'n vervelend einde.
Dan zullen we maar moeten wachten tot in september

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
zou kunnen.... één ding is zeker: de verdwijiningszaak van Emma is alles behalve opgelost, er is zeker nog voer voor begin van volgend seizoen... vermoedelijk gaat Judith vanavond Geert gaan verdenken op basis van z'n raar gedrag, foto's op facebook etc... misschien dat ze de identititeit van Guitarstar nog niet bekend maken, maar voor mij staat het zo goed als vast dat het Danny is, en ik zie dat hij ook in de poll hier de favoriet is. als ik echter op facebook & twitter kijk verdenken de meeste Geert.Skere schreef:Maar volgens mij zullen we het niet zien in de laatste aflevering, het is altijd zo'n vervelend einde.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik denk Jens.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar de poll liep maar tot 29 mei - als ik het aanpas, dan zijn alle stemmen opnieuw weg.GroteThuisfan!!! schreef:Als je nu op Hélène stemt, dan stem je op Toon.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
in feite mag de poll gerust verder lopen, aangezien we de identiteit nog niet wel onthuld dit seizoensatine schreef:Maar de poll liep maar tot 29 mei - als ik het aanpas, dan zijn alle stemmen opnieuw weg.GroteThuisfan!!! schreef:Als je nu op Hélène stemt, dan stem je op Toon.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Voor mij geen probleem, maar als ik het eerste bericht verander (de uiterste stem-datum er uit haal), dan zijn alle stemmen weg.
Ik laat het liever aan de topic-starter over om hierover te beslissen.
Ik laat het liever aan de topic-starter over om hierover te beslissen.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
oei, dat wist ik niet... in dat geval is 't misschien beter het zo te laten... uiteindelijk hebben de fans meer dan een maand de tijd gehad om te stemmensatine schreef:Voor mij geen probleem, maar als ik het eerste bericht verander (de uiterste stem-datum er uit haal), dan zijn alle stemmen weg.
0 x