Psychologe

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Psychologe

Bericht door Crackers »

satine schreef: Katrien Vandendries
satine schreef:Bedoel je Karolien, gespeeld door Katrien Vandendries?
die bedoel ik! satine jij hebt een olifantengeheugen. Ik zou die actrice/dat personage wel graag opnieuw in Thuis zien!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
stefliesens
Nog geen rang

Bericht door stefliesens »

Crackers schreef:
die bedoel ik! satine jij hebt een olifantengeheugen. Ik zou die actrice/dat personage wel graag opnieuw in Thuis zien!
Katrien Vandendries, heeft die ook in Thuis gespeeld? Ik ken haar vooral uit Zone Stad (Dani Wauters).
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

stefliesens schreef:
Crackers schreef:
Katrien Vandendries, heeft die ook in Thuis gespeeld? Ik ken haar vooral uit Zone Stad (Dani Wauters).
Ja ze speelde ook in Thuis: Karolien, een vriendin van Benny en Benny was eerst het lief van Peggy, dat was in het allereerste seizoen van Thuis, misschien ook in het tweede.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
stefliesens
Nog geen rang

Bericht door stefliesens »

Ah ja, dat staat op Wikipedia. Maar volgens Wikipedia niet in het 2de seizoen, voor zo ver dat betrouwbaar is, want er staat sinds een tijdje een twijfelsjabloon bij die tabel. De verhaallijn op haar Wikipediapagina bevestigt volgens mij wel dat ze in het eerste seizoen nog vertrokken is toen ze ontdekte dat Benny een drugsdealer is.
0 x
Gesloten