Wolven

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Rieka
x 435

Re: Wolven

Bericht door Rieka »

Ik ga de volgende keer misschien nog eens kijken. Maar 'k zal er niet speciaal voor thuisblijven.
't Is zoals Lord F. en alma schreven... :thumbdown: Rommelig, lachwekkend bij momenten en helemaal niet geloofwaardig...
Gewoon tijdpassering... :mrgreen:
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ik heb het na een kwartier opgegeven gisteren. Heb nog leuke dingen genoeg op de digicorder staan ;-)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Had het opgenomen en heb nu gekeken. Wat is dat voor iets? Een mislukte mix tussen flikken,zone stad,vermist met een vleugje code 37? Oeioei! Begrijp nu waarom ze dit zolang verborgen hebben gehouden,dat hadden ze best nog wat langer gedaan!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

een voorbeeld van een bizarre vondst in de aflevering van gisteren >> de gangster van de dag (met een belachelijk Oost-Europees accent) zorgt voor illegale paspoorten voor Oost-Europese deernes die in ruil verkracht worden door hem terwijl hij alles laat filmen en op ceedeetjes zet die vooral van nut zijn voor de politie zodat ze niet te ver moeten zoeken naar bewijsmateriaal om hem vast te houden.
ok, mss lopen er van die oerdomme gangsters rond, maar je verwacht die toch niet in een ambitieuze politieserie. :) En dan nog weten dat Axel Daeseire zijn personage er blijkbaar jaren over gedaan heeft om hem te klissen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Gisteren nog een keertje gekeken, omdat mijn ventje ze nog een kans wou geven.
Voor mij was het de laatste keer.
't Is echt 't kijken niet waard, vind ik!
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Ik heb ooit eens die film gezien. Ik voond hem barslecht. Nu blijkt dat de film de eerste twee afleveringen waren, maar ik dacht dat zijn vrouw het overleefde. Is het einde voor de reeks veranderd? Weet er dat iemand? :denk:
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als het zo verder gaat en ze per aflevering twee personages neer knallen, zijn we over tien weken vanzelf van deze serie verlost :clap:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Crackers schreef:Als het zo verder gaat en ze per aflevering twee personages neer knallen, zijn we over tien weken vanzelf van deze serie verlost :clap:
Zo lang nog? :shock:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

exsencon schreef:
Crackers schreef:Als het zo verder gaat en ze per aflevering twee personages neer knallen, zijn we over tien weken vanzelf van deze serie verlost :clap:
Zo lang nog? :shock:
:doh: 't Is veel simpelder op te lossen, zulle: de TV niet aanzetten, of een andere post opzetten of een DVD-ke bekijken, of...
Ik heb mij nuttig beziggehouden, terwijl ik toch kon "genieten" van de geluiden en dialogen van "Wolven".
Bar en barslecht! De volgende keer(als mijn man het nog niet opgegeven heeft) gaat de deur dicht, zodat ik ook daarvan verlost ben! :mrgreen:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

't is dus blijkbaar geen aanrader. Ik las het ook al ergens anders op het internet... Dan kan ik beter andere series bekijken :)
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
KapitalismusIstDumm
x 435

Bericht door KapitalismusIstDumm »

'Seks is voor dieren', lol.

Eén van de slechtste Vlaamse series, dat ze dat zelf niet opmerkten tijdens het draaien en kleven.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Ik ben waarschijnlijk één van de moedigen die blijf kijken naar Wolven en ik moet het zeggen : de laatste twee recente afleveringen zijn goed. Er zit tenminste nu 1 lijn in en Gene Bervoets acteert goed. Wolven kan natuurlijk niet tippen aan Salamander en aan Homeland.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Je moet idd een van de weinigen zijn. Maar ik bewonder je moed!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

exsencon schreef:Je moet idd een van de weinigen zijn. Maar ik bewonder je moed!
:text-thankyouyellow:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

martha schreef:Ik ben waarschijnlijk één van de moedigen die blijf kijken naar Wolven en ik moet het zeggen : de laatste twee recente afleveringen zijn goed. Er zit tenminste nu 1 lijn in en Gene Bervoets acteert goed. Wolven kan natuurlijk niet tippen aan Salamander en aan Homeland.
Ik heb ook nog niet opgegeven. En eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het gaat aflopen, wie het gaan overleven en of ze de opdrachtgever gaan kunnen pakken. Dus we blijven maar kijken...
0 x
Sanne
Plaats reactie