de wisselwerking tussen Yvette en Madeleine vind ik prachtig, twee oudjes die enkel aan zichzelf denken ... (gelukkig zijn alle oudjes niet zoals die twee)
Wil dus zeggen dat ze een tijdje gaat meedraaienBas4444 schreef:WEETJE: Madeleine staat sinds gisteren in de intro!
Hoe komt het dat die dosis nu 2x werd toegediend? Was dat niet automatisch met Katrien afgesproken?Christel schreef:2x Haar dosis insuline, geen eten en vervolgens een slaappil, waardoor ze ook niet wakker wordt van een hypo... Dat ziet er zeker niet goed uit voor Madeleine...
Ann kwam langs en Madeleine zei haar dat ze haar insuline nog niet had gehad. Ann keek op de status, omdat ze zoiets op horen te schrijven, en zag daar inderdaad nog geen aantekening staan, dus zij gaf Madeleine haar spuitje. Het telefoontje van Mayra zorgde er echter voor dat Ann afgeleid was en niks op de status heeft gezet, waardoor Katrien even later ook nog eens die insuline toediende. Extreem slordig als je het mij vraagt, van allebei!Lazylady schreef:Hoe komt het dat die dosis nu 2x werd toegediend? Was dat niet automatisch met Katrien afgesproken?Christel schreef:2x Haar dosis insuline, geen eten en vervolgens een slaappil, waardoor ze ook niet wakker wordt van een hypo... Dat ziet er zeker niet goed uit voor Madeleine...
Het was dus niet afgesproken dat telkens dezelfde persoon de spuiten zou geven? Dat is ook maar gevaarlijk, en zeker met zo'n geval!Christel schreef:Ann kwam langs en Madeleine zei haar dat ze haar insuline nog niet had gehad. Ann keek op de status, omdat ze zoiets op horen te schrijven, en zag daar inderdaad nog geen aantekening staan, dus zij gaf Madeleine haar spuitje. Het telefoontje van Mayra zorgde er echter voor dat Ann afgeleid was en niks op de status heeft gezet, waardoor Katrien even later ook nog eens die insuline toediende. Extreem slordig als je het mij vraagt, van allebei!