Aspe
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Re: Aspe
Ik zit op kot in Brugge en ik heb al 2x opnames meegemaakt. Het huis dat ze gebruiken als het huis van Pieter Van Inn ligt namelijk recht tegenover mijn kot. wel leuk om dat zo eens mee te maken van dichtbij. Ik zit dan gewoon vanuit mijn raam de opnames op straat mee te volgen.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Supper, dan moet ik weer gaan opnemen 
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Ik had niet verwacht van vtm dat ze aspe zo vroeg gingen uitzenden want de voorbije jaren zonden ze aspe,zone stad e.d uit rond 22.00 wat ik persoonlijk tamelijk laat vind zeker als je vroeg op moet staan.
0 x
-
KennethC
- Nog geen rang
Enerzijds is dat goed dat het vroeger is, maar ze krijgen stevige concurrentie met Vier en hun De slimste mens ter Wereld.Kimmeke schreef:Ik had niet verwacht van vtm dat ze aspe zo vroeg gingen uitzenden want de voorbije jaren zonden ze aspe,zone stad e.d uit rond 22.00 wat ik persoonlijk tamelijk laat vind zeker als je vroeg op moet staan.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Tegenwoordig is die concurrentie toch minder ? Mensen nemen heel veel op. Ze kijken het ene programma en nemen terwijl het andere op.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
KennethC
- Nog geen rang
Ja, maar daardoor verliezen ze heel wat geld, mensen kijken niet meer naar reclame, maar spoelen die door.Matthi schreef:Tegenwoordig is die concurrentie toch minder ? Mensen nemen heel veel op. Ze kijken het ene programma en nemen terwijl het andere op.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Volgens mij kunnen ze dat niet 'meten' wie opneemt en doorspoelt en wie niet. De tv-zenders krijgen gewoon een bedrag voor de reclame en een opname telt volgens mij ook als een kijker. Zou het zelfde zijn als je eerst de tv een uur op pauze zet en dan pas begint te kijken, dan spoel je ook de reclame door, maar daar merkt de tv-zender niets van.KennethC schreef:Ja, maar daardoor verliezen ze heel wat geld, mensen kijken niet meer naar reclame, maar spoelen die door.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Voor de liefhebbers er komt een 9de en een 10de seizoen. Het 10de seizoen word het allerlaatste seizoen: http://www.focus-wtv.tv/video/herbert-f ... spe-brugge
0 x
-
exsencon
- x 435
Juist Matthi, wat belet mij van het op te nemen op digicorder, het daarna over te brengen naar PC en vandaar het zelfs op DVD te zetten. Echt niet moeilijk hoor. En de pub verdwijnt als sneeuw voor de zon.Matthi schreef:Volgens mij kunnen ze dat niet 'meten' wie opneemt en doorspoelt en wie niet. De tv-zenders krijgen gewoon een bedrag voor de reclame en een opname telt volgens mij ook als een kijker. Zou het zelfde zijn als je eerst de tv een uur op pauze zet en dan pas begint te kijken, dan spoel je ook de reclame door, maar daar merkt de tv-zender niets van.KennethC schreef:Ja, maar daardoor verliezen ze heel wat geld, mensen kijken niet meer naar reclame, maar spoelen die door.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

hoe zet je iets over van digirecorder naar PC?exsencon schreef:Juist Matthi, wat belet mij van het op te nemen op digicorder, het daarna over te brengen naar PC en vandaar het zelfs op DVD te zetten. Echt niet moeilijk hoor. En de pub verdwijnt als sneeuw voor de zon.Matthi schreef:Volgens mij kunnen ze dat niet 'meten' wie opneemt en doorspoelt en wie niet. De tv-zenders krijgen gewoon een bedrag voor de reclame en een opname telt volgens mij ook als een kijker. Zou het zelfde zijn als je eerst de tv een uur op pauze zet en dan pas begint te kijken, dan spoel je ook de reclame door, maar daar merkt de tv-zender niets van.KennethC schreef:Ja, maar daardoor verliezen ze heel wat geld, mensen kijken niet meer naar reclame, maar spoelen die door.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!