... dan is dat haar keuze.Ganja schreef:En dat alsnog Rosa voor Luc zou kiezen maar als dat zo is dan
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Waldek
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3

TOP dat Waldek toch nog zijn snuitje liet zien op den trouw
En morgen het vervolg....
En morgen het vervolg....
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zou Waldek nu weer taxi-chauffeur mogen worden? Dat zou wel een beetje geloofwaardig zijn gezien hij er een paar maanden geleden buiten gesmeten is door de accidenten die hij toen veroorzaakte. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ongeloofwaardig bedoel je? misschien wel maar Leo en Frank weten nu wel dat hij niet meer drinkt achter het stuur en het is nog altijd een goede vriend van Frank.lord F. schreef:Zou Waldek nu weer taxi-chauffeur mogen worden? Dat zou wel een beetje geloofwaardig zijn gezien hij er een paar maanden geleden buiten gesmeten is door de accidenten die hij toen veroorzaakte.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is waar. Ten tijde van die accidenten ging het helemaal niet goed met Waldek en de meeste ongelukken en toestanden kwamen vooral daardoor. Dat is nu wel anders.Crackers schreef:ongeloofwaardig bedoel je? misschien wel maar Leo en Frank weten nu wel dat hij niet meer drinkt achter het stuur en het is nog altijd een goede vriend van Frank.lord F. schreef:Zou Waldek nu weer taxi-chauffeur mogen worden? Dat zou wel een beetje geloofwaardig zijn gezien hij er een paar maanden geleden buiten gesmeten is door de accidenten die hij toen veroorzaakte.
Bovendien lijkt het me voor Waldek vrijwel onmogelijk om nog voor Luc te werken nu, dus veel andere keus is er eigenlijk niet. Frank zal hem wel persé willen helpen. Als vriend, en waarschijnlijk ook om Luc dwars te zitten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

ongeloofwaardig idd.Crackers schreef:ongeloofwaardig bedoel je? misschien wel maar Leo en Frank weten nu wel dat hij niet meer drinkt achter het stuur en het is nog altijd een goede vriend van Frank.lord F. schreef:Zou Waldek nu weer taxi-chauffeur mogen worden? Dat zou wel een beetje geloofwaardig zijn gezien hij er een paar maanden geleden buiten gesmeten is door de accidenten die hij toen veroorzaakte.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Ik zou het juist wél geloofwaardig vinden dat Waldek terug taxichauffeur zal worden.
Ten eerste omdat ze allemaal weten dat hij nu niet meer drinkt.
Ten tweede Leo zit wel met ne chauffeur tekort hee (Mo die weg is)
Ze zullen Waldek wel een tweede kans geven of een derde weet ik veel de hoeveelste
En daarbij waar zou hij anders moeten gaan werken? Bij Luc zeer zeker niet en denk ook niet dat hij dat zelf zou willen.
Ten eerste omdat ze allemaal weten dat hij nu niet meer drinkt.
Ten tweede Leo zit wel met ne chauffeur tekort hee (Mo die weg is)
Ze zullen Waldek wel een tweede kans geven of een derde weet ik veel de hoeveelste
En daarbij waar zou hij anders moeten gaan werken? Bij Luc zeer zeker niet en denk ook niet dat hij dat zelf zou willen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Tekst verwijderd door moderator.
Speculaties horen thuis in het speculatie-topic en voor spoilers bestaat een spoilertag.
Gelieve de regels te respecteren.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik denk niet dat Waldek terug taxichauffeur zal worden...
0 x
-
Rieka
- x 435
Veel keuze heeft ie anders niet, nog niet.Crackers schreef:Ik denk niet dat Waldek terug taxichauffeur zal worden...
Tenzij hij ergens met zijn Rozinsky een zaak begint, maar waar, en met welk geld????
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Misschien in de Noorderzon?Rieka schreef:Veel keuze heeft ie anders niet, nog niet.Crackers schreef:Ik denk niet dat Waldek terug taxichauffeur zal worden...
Tenzij hij ergens met zijn Rozinsky een zaak begint, maar waar, en met welk geld????
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond het nogal ongepast dat er een week na het geannuleerde huwelijk al een 'verzoeninigsfeest' voor Waldek is.
Dat moet toch ook raar zijn voor de vrienden en familie.
Marianne had ergens wel gelijk met haar opmerking ivm het aantal partners van Rosa.
Dat moet toch ook raar zijn voor de vrienden en familie.
Marianne had ergens wel gelijk met haar opmerking ivm het aantal partners van Rosa.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ik heb toch niemand horen klagen of vragen waarom?
De enige die dit misschien 'ongepast' vond, is bedrieger/leugenaar Luc.
En Marianne zou beter voor de spiegel gaan staan, zij heeft in die 15 jaar Thuis er ook al wel een paar versleten, even veel als Rosa denk ik.
De enige die dit misschien 'ongepast' vond, is bedrieger/leugenaar Luc.
En Marianne zou beter voor de spiegel gaan staan, zij heeft in die 15 jaar Thuis er ook al wel een paar versleten, even veel als Rosa denk ik.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
In Storm of Love zegt Samia op de huwelijksdag 'nee' tegen Simon, en een paar dagen later trouwt ze al met Gregor. Dat was in dezelfde week als het huwelijk van Rosa en Luc... beetje overdreven, niet ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
En daarmee wil je zeggen? Dat Thuis van Storm of Love heeft afgekeken?
Oei, hoe stout!
Oei, hoe stout!
0 x