Leo Vertongen (Walter Moeremans)
-
- Poster rang 1
Re: Leo
Ja, wel ik denk dat ook! Is allemaal een beetje te vreemd en lijkt mij niet logisch dat er niets met hem mis zou zijn...johan1969 schreef:Volgens mij zit er toch wel een addertje onder t gras bij Leo...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 1
Ik denk eerder getrouwd, aangezien hij die keer bij de notaris een vrouw bij zich had en werd aangekondigd als 'meneer en mevrouw' door Sofie.johan1969 schreef:Waarschijnlijk is hij getrouwd of heeft hij een soa of zo (hebben we nog niet gehad).
Voor een soa had hij op bezoek moeten gaan bij Ann of Geert en niet bij Vlerick

0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
manon schreef:Ja, wel ik denk dat ook! Is allemaal een beetje te vreemd en lijkt mij niet logisch dat er niets met hem mis zou zijn...johan1969 schreef:Volgens mij zit er toch wel een addertje onder t gras bij Leo...
Ziet er mij inderdaad een verdacht ventje uit

0 x
-
- Nog geen rang
Leo die binnenkort Frank een job aanbiedt als chauffeur van zijn ceremoniewagens.
Botte onbeleefde Frank, die iedereen uitlacht, nonchalant is en bovendien altijd te laat komt?
Dat zal gensters geven
)
Botte onbeleefde Frank, die iedereen uitlacht, nonchalant is en bovendien altijd te laat komt?
Dat zal gensters geven

0 x
Peggy (tegen Rosa)...
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1
het was precies een zak patatten die ze naar buiten droegenfrankbomans schreef:Wat heb ik gelachen toen ze Leo naar buiten droegen gisteren!![]()
![]()
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
die manier waarop ze het deden (zoals jij het zegt zoals een zak patatten) vond ik hilarisch!Willy Crevits schreef:het was precies een zak patatten die ze naar buiten droegenfrankbomans schreef:Wat heb ik gelachen toen ze Leo naar buiten droegen gisteren!![]()
![]()

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat was het inderdaad!frankbomans schreef:die manier waarop ze het deden (zoals jij het zegt zoals een zak patatten) vond ik hilarisch!Willy Crevits schreef:het was precies een zak patatten die ze naar buiten droegenfrankbomans schreef:Wat heb ik gelachen toen ze Leo naar buiten droegen gisteren!![]()
![]()

Het ziet er toch naar uit dat Leo het er wat Luc en zijn geld betreft, niet bij laat zitten. Ben toch wel heel benieuwd of dat het er uiteindelijk nog "officieel" uit gaat komen dat Femke en Leo al die tijd gelijk hebben gehad...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
je gaat nu toch niet zeggen dat je inzit met zo'n dommerik ?Christel schreef:Het ziet er toch naar uit dat Leo het er wat Luc en zijn geld betreft, niet bij laat zitten. Ben toch wel heel benieuwd of dat het er uiteindelijk nog "officieel" uit gaat komen dat Femke en Leo al die tijd gelijk hebben gehad...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Toch wel ja, want hij is er met de beste bedoelingen ingetrapt, en niemand verdient het om voor de gek gehouden te worden vind iklord F. schreef:je gaat nu toch niet zeggen dat je inzit met zo'n dommerik ?Christel schreef:Het ziet er toch naar uit dat Leo het er wat Luc en zijn geld betreft, niet bij laat zitten. Ben toch wel heel benieuwd of dat het er uiteindelijk nog "officieel" uit gaat komen dat Femke en Leo al die tijd gelijk hebben gehad...

Bovendien gun ik het Luc niet dat hij er zomaar mee gedraaid komt...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Leo is en blijft toch wel een smeerlappeke he. Zonder Femke had hij niet geweten dat Luc 'zijn' geld gepikt heeft, maar dankbaar zijn omdat ze het hem verteld heeft, nee toch. Hij houdt nog liever die profiteur van een Cois (want: altijd afwezig of te laat - ziek, of dronken, of niet aandachtig waardoor een accident, of met zijn hoofd elders) in dienst dan Femke die drie keer zo hard werkt en het drie keer zo hard nodig heeft. En voor wie niet mee is, het ging om de aflevering van vanavond maandag, waarin hij zei tegen Simonneke dat het beter was voor zijn portemonnee als Femke een paar weken niet zou werken. Tiens Tiens, zou hij dan toch geen haar beter zijn dan Luc?Christel schreef:Toch wel ja, want hij is er met de beste bedoelingen ingetrapt, en niemand verdient het om voor de gek gehouden te worden vind iklord F. schreef:je gaat nu toch niet zeggen dat je inzit met zo'n dommerik ?Christel schreef:Het ziet er toch naar uit dat Leo het er wat Luc en zijn geld betreft, niet bij laat zitten. Ben toch wel heel benieuwd of dat het er uiteindelijk nog "officieel" uit gaat komen dat Femke en Leo al die tijd gelijk hebben gehad...![]()
Bovendien gun ik het Luc niet dat hij er zomaar mee gedraaid komt...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Leo z'n tekst was niet zo moeilijk te leren. Vanals het woord geld erin voorkomt zit hij juist. Leo en geld ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes