Amber
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 1
Bwa, zo in de mode zal dat wel niet zijn hoor, ik zie er bij ons op school toch niemand mee rondlopen en zo een belachelijk taalgebruik is ook al lang passé! De scenarioschrijvers weten blijkbaar niet echt hoe het er nu aan toe gaat...Nicolaske schreef:Mja, dat is tegenwoordig in de modeMieke schreef:En blijkbaar heeft ze wel een lelijke smaak, amaai seg die jas/trui van Kasper![]()
![]()
Afschuwelijk, gewoon..
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Nog geen rang
Ja dat was ik ook al aan het denken. En daarbij skaters dat is iets voor kindjes van 14jaar ...manon schreef:Bwa, zo in de mode zal dat wel niet zijn hoor, ik zie er bij ons op school toch niemand mee rondlopen en zo een belachelijk taalgebruik is ook al lang passé! De scenarioschrijvers weten blijkbaar niet echt hoe het er nu aan toe gaat...
0 x
-
- Poster rang 4
Zou ik toch niet zeggen.Dejavuke schreef:En daarbij skaters dat is iets voor kindjes van 14jaar ...

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- kittykattenfan
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1
Inderdaad daar zeg je het al... Nu zijn er nog slachts enkele skaters en die kleden hun echt niet zo... oke misschien wel zo een strakke broek, maar dat dragen die emo's idd ook... Bij ons op school is het vrij uiteenlopend, maar voornamelijk vrij gewoon, niets speciaals...frank schreef:Zou ik toch niet zeggen.Dejavuke schreef:En daarbij skaters dat is iets voor kindjes van 14jaar ...Ik ken gasten die op hun 24ste nog veel met skaten bezig waren. En in t internaat vroeger zater er ook veel skaters tussen (en die waren toen ook al 17-18 jaar).
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 4
In de buurt van het zuidpark zie ik anders nog heel veel skaters zunne, en in Oostende hebben ze zelfs een nieuwe piste geopend speciaal voor skaters. Ik neem aan dat skaten dus zeker nog altijd populair is.manon schreef:Inderdaad daar zeg je het al... Nu zijn er nog slachts enkele skaters en die kleden hun echt niet zo... oke misschien wel zo een strakke broek, maar dat dragen die emo's idd ook... Bij ons op school is het vrij uiteenlopend, maar voornamelijk vrij gewoon, niets speciaals...frank schreef:Zou ik toch niet zeggen.Dejavuke schreef:En daarbij skaters dat is iets voor kindjes van 14jaar ...Ik ken gasten die op hun 24ste nog veel met skaten bezig waren. En in t internaat vroeger zater er ook veel skaters tussen (en die waren toen ook al 17-18 jaar).

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar heb ik ook totaal geen idee van en ben er eigenlijk wel benieuwd naar!just_me schreef:Oeioei, 'k ben al niet meer mee met de jeugd van tegenwoordig. Wat in godsnaam zijn emo's?

Skaters daarentegen zie je hier ook nog steeds wel. Niet meer zoveel als voorheen (ik weet nog dat dat helemaal "in" was toen ik op de middelbare school zat), maar er zijn er toch nog steeds.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
Eens gekeken op WikiPedia >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_%28subcultuur%29 
en zo zou zo'n emo-mens er dus moeten uitzien volgens die pagina

jaja, een mens leert bij.
het kapsel van Kasper lijkt alvast overeen te komen.

en zo zou zo'n emo-mens er dus moeten uitzien volgens die pagina

jaja, een mens leert bij.

het kapsel van Kasper lijkt alvast overeen te komen.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.