Gretver, akkutnietgepeis!Mette Marit schreef:tenzij we langer levenoma schreef:Goed, zo, maar mijn record kun je toch niet evenaren: ik ben al van mijn 16de bij dezelfden!!! :party2:'leentje schreef:Vrouw Hetro en al 3 jaar gelukkig samen met mijn vriend
Het Grote Seks topic
-
Rieka
- x 435
Laatst gewijzigd door Gast op di 05 jun 2007, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

moehahahahahahaahahahahhahahahahahahaoma schreef:Gretver, akkutnietgepeis!Mette Marit schreef:tenzij we langer levenoma schreef:Goed, zo, maar mijn record kun je toch niet evenaren: ik ben al van mijn 16de bij dezelfden!!! :party2:'leentje schreef:Vrouw Hetro en al 3 jaar gelukkig samen met mijn vriend
0 x
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
Rieka
- x 435
-
Mindy
- Nog geen rang
nuja, das ni echt een vergelijk he, want dan zou ik al van m'n vijf jaar met mijn vriend moeten samen zijn...oma schreef:Goed, zo, maar mijn record kun je toch niet evenaren: ik ben al van mijn 16de bij dezelfden!!! :party2:'leentje schreef:Vrouw Hetro en al 3 jaar gelukkig samen met mijn vriend
hoe ouder je bent, hoe gemakkelijker heee!
drie jaar is op mijne leeftijd toch al een zevende van mijn leven
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
Rieka
- x 435
Het is niet als vergelijking bedoeld: ik wou maar zeggen dat er (nog) weinigen zijn die zo lang samen blijven in goede en kwade dagen...nuja, das ni echt een vergelijk he, want dan zou ik al van m'n vijf jaar met mijn vriend moeten samen zijn...
hoe ouder je bent, hoe gemakkelijker heee!![]()
0 x
-
Rieka
- x 435
-
Mindy
- Nog geen rang
dat weet ik wel,oma schreef:Het is niet als vergelijking bedoeld: ik wou maar zeggen dat er (nog) weinigen zijn die zo lang samen blijven in goede en kwade dagen...nuja, das ni echt een vergelijk he, want dan zou ik al van m'n vijf jaar met mijn vriend moeten samen zijn...
hoe ouder je bent, hoe gemakkelijker heee!![]()
't was maar een moptjen he!
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Ik keek ook al voor die historie naar thuis!
Is wel leuk dat het thema ook in 'thuis' aan bod komt!
Nog even antwoorden op een paar vraagskes van Zotteken
hm
Dat van geil zijn en de maan, daar geloof ik ook niets van!
Ik denk dat dat meer afhangt van andere dingen...(if you know what I mean)
Volgens mij kan iedereen met iedereen overeen komen!
Ik heb nu een vriendin maar dat belet mij niet om ook mannelijke vrienden te hebben!
Ook gewone vriendinnen hebben we, zonder ervoor gevoelens ofzo te hebben, allemaal perfect mogelijk!
Wat die cijferkes betreft, daar lig ik niet wakker van!
Het is niet dat we zeggen:" eij we hebben het nog niet gedaan deze week, volgens de statistieken moeten we twee keer per week van ons gat geven, we zouden er beter aan beginnen"
Komaan, als het gevoel er niet is zalt ni lukken, gewoon laten gebeuren.
Enfin, kga nu eerst die vragen nog eens herlezen om te zien of ik niets vergeten ben...

Is wel leuk dat het thema ook in 'thuis' aan bod komt!
Nog even antwoorden op een paar vraagskes van Zotteken
hm
Dat van geil zijn en de maan, daar geloof ik ook niets van!
Ik denk dat dat meer afhangt van andere dingen...(if you know what I mean)
Volgens mij kan iedereen met iedereen overeen komen!
Ik heb nu een vriendin maar dat belet mij niet om ook mannelijke vrienden te hebben!
Ook gewone vriendinnen hebben we, zonder ervoor gevoelens ofzo te hebben, allemaal perfect mogelijk!
Wat die cijferkes betreft, daar lig ik niet wakker van!
Het is niet dat we zeggen:" eij we hebben het nog niet gedaan deze week, volgens de statistieken moeten we twee keer per week van ons gat geven, we zouden er beter aan beginnen"
Komaan, als het gevoel er niet is zalt ni lukken, gewoon laten gebeuren.
Enfin, kga nu eerst die vragen nog eens herlezen om te zien of ik niets vergeten ben...
0 x
-
Rieka
- x 435
Zoals ik eerder al schreef, ik ben al lang "verkocht". Eigenlijk nooit single geweest, hoe voelt dat?** Heb je een relatie of ben je single ? Gedurende hoe lang ? Zou je dit graag veranderd zien ?
Wishfull thinking???**Ik denk dat je niet kiest voor je geaardheid, je bent het of je bent het niet...Shane-L-word schreef: Sexuality is fluid, whether you're gay or you're straight or you're bisexual. You just go with the flow.[/ quote]
Je koos voor een hokje. Ben je altijd zeker geweest dat dit jouw hokje is ? Denk je dat geaardheid iets vloeibaar is ?
Naar mijn aanvoelen is het wel min of meer "in" om anders te zijn.
En ik denk dat dat niet in het voordeel is van diegene die van geboorte af lesbische of homofiel zijn.Hoe ouder (en lelijker) je wordt,hoe makkelijker het is om een "zuivere" vriendschapsband te hebben met iemand van het andere geslacht.Mannen en vrouwen. Zijn het werkelijk zulke andere wezens ? Heb jij vrienden van het andere geslacht en is het mogelijk dat mannen en vrouwen een pure vriendschappelijke band met mekaar hebben? Waarom denk je dit ?
Toen ik jong was, kwam ik vaak tot de vaststelling dat de jongen waar ik alleen maar vriendschap wou, toch op meer hoopte...Nee, ik vind niet dat soaps en dergelijke moeten bijdragen tot het opvoeden van de goegemeente.Vind jij het nodig dat er in TV-programma's steeds mensen van alle geaardheid moeten opduiken om zo de verdraagzaamheid nog te verhogen?
Als 't past in 't verhaal, ok, maar het verhaal niet aanpassen aan de noden van godweetwie of wat..Overdaad schaadt, mijn gedacht!Seksualiteit in de media wordt te ver doorgedreven ?
Moet men mensen sensibiliseren en is een shockeffect daarbij toegelaten?Doe wel en zie niet om (naar cijfertjes)!!!Overdreven cijfers ?
Heeft de Vlaming werkelijk 2 keer per week seks of moeten we nu eens eindelijk met die mythe komaf maken ?
Moeten we niet zozeer afgaan op al die cijfertjes en moeten we eerder ons berusten op het feit dat het gewoon gebeurt wanneer alles just staat ?als't volle maan is zijn de vrouwen op hun geilst
Laatst gewijzigd door Gast op wo 06 jun 2007, 18:04, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x