Voor welke personages heb je het meest/minste sympathie ?

Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Prieeltje schreef: minst:

Frank: kort gezegd: nen boer de laatsten tijd
Enkel de laatste tijd? :roll: :P
0 x
i feel almost everything
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Wat is er mis met Simonne ?
Ik kan het niet beter beschrijven als Sisken:
-Simonne (bleitsmoel tot en met, get a grip woman!)

Bijvoorbeeld altijd klagen en zagen over Frank, maar ze is er toch alweer jaren mee getrouwd. Als ze zich zo aan hem stoort (en met haar zouden veel echtgenotes dat doen. Hij is nu niet bepaald de ideale man! :wink: )dan had ze daar al zo vaak iets aan kunnen doen! :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: Bijvoorbeeld altijd klagen en zagen over Frank, maar ze is er toch alweer jaren mee getrouwd. Als ze zich zo aan hem stoort (en met haar zouden veel echtgenotes dat doen. Hij is nu niet bepaald de ideale man! :wink: )dan had ze daar al zo vaak iets aan kunnen doen! :roll:
en toch bewonder ik hen soms, als koppel dan.
er wordt tegenwoordig toch wel heel gauw opgegeven he, 1 woord verkeerd en de 'liefde van je leven' mag vertrekken, zo lijkt het soms wel....

en Simonneke is nu eenmaal van het bleitende en zagende soort, maar ik denk dat ze hare Frank toch wel graag ziet. je mag ook niet uit het oog verliezen dat ze samen een kind en een eigen zaak hebben, dat gooi je toch ook niet zomaar overboord :?

wat niet wegneem dat ik het soms ook op mijn heupen krijg van hen, vooral van Frank dan...
Simonneke kan ik al beter 'hebben', en ik vind haar bleitscènes altijd héél erg grappig - en stukken leuker dan die geforceerde lachscènes van laatst met Mo.

nee, Simonneke vind ik wel ok, behalve als ze gaat eten, dan kijk ik met plezier een andere kant op :roll: :wink:
0 x
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

satine schreef: nee, Simonneke vind ik wel ok, behalve als ze gaat eten, dan kijk ik met plezier een andere kant op :roll: :wink:
Ze praat toch altijd nog met haar mond "vol" ipv haar mond leeg te eten,... zou ze dat echt zo moeten spelen in haar rol en met andere woorden duidelijk die instructie gekregen hebben? Of zou ze niet beter weten. Hopelijk voor haar niet het laatste?
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

ik heb opt moment zeer weinig symphatie voor smeekens en vooral veel medelijden me marianne maarja das de bedoeling van de schrijvers zeker
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
Marianne-lientje
x 435

Bericht door Marianne-lientje »

JAques zeker weten
JAkob beks kan ik echt ni af
zo een dwerg :x
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

minst sympathie: ook voor jaques.
ik kan dienen acteur nie goe hebben. en zijn rol in thuis vind ik ook al nie super. ik kan dienen zijn redeneren nie echt volgen. den exvent van je vrouw willen pesten maar dan door twee bedrijven hunnen ondergang te veroorzaken. k weet nie ze.
hij speelt ook altijd zo van die stomme rollen. Ook in de kampioenen vond ik dat hij nie echt zijnen draai kon vinden.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ik heb Jakob Beks anders ook al veel in theater gezien en ik vond m altijd goed in z'n rol. Een zeer goed karakteracteur, maar in populaire tv-series zal hij wellicht teveel gecast worden als slechterik, waardoor hij sowieso op niet veel sympathie kan rekenen. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

frank schreef:Ik heb Jakob Beks anders ook al veel in theater gezien en ik vond m altijd goed in z'n rol. Een zeer goed karakteracteur, maar in populaire tv-series zal hij wellicht teveel gecast worden als slechterik, waardoor hij sowieso op niet veel sympathie kan rekenen. :)
En hij speelt die rol niet goed, vandaar de antipathie!
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

frank schreef:Ik heb Jakob Beks anders ook al veel in theater gezien en ik vond m altijd goed in z'n rol. Een zeer goed karakteracteur, maar in populaire tv-series zal hij wellicht teveel gecast worden als slechterik, waardoor hij sowieso op niet veel sympathie kan rekenen. :)
ja ik denk ook wel dat dat het probleem is. ik heb hem nog niet live gezien in een theater of zo.
En als hij dan altijd de slechterik moet spelen krijg je automatisch een slecht idee over diene mens.
daarmee k zou die graag eens zien spelen in een rol waar hij niet de slechterik speelt.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

oma schreef:
En hij speelt die rol niet goed, vandaar de antipathie!
Ik vind in ieder geval dat hij niet slechter acteert dan de meeste andere. Dat hij niet van de knapste is kan hij niet aan doen hé. En z'n rol is totnogtoe nog te klein geweest in Thuis. Van mij mag hij wat meer in beeld komen.
Jammer wel dat de scenaristen er een zwart-wit-slechterik van gemaakt hebben, want dat neigt dan altijd naar een JR-cloon (en daar kan de acteur zelf niks aan doen).
(en in FC De Kampioenen heb ik hem nooit gezien omdat ik daar al niet meer naar kijk van toen DDT nog meedeed)
0 x
Be there at ten.
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Ik vind in ieder geval dat hij niet slechter acteert dan de meeste andere. Dat hij niet van de knapste is kan hij niet aan doen hé. En z'n rol is totnogtoe nog te klein geweest in Thuis. Van mij mag hij wat meer in beeld komen.
Jammer wel dat de scenaristen er een zwart-wit-slechterik van gemaakt hebben, want dat neigt dan altijd naar een JR-cloon (en daar kan de acteur zelf niks aan doen).
(en in FC De Kampioenen heb ik hem nooit gezien omdat ik daar al niet meer naar kijk van toen DDT nog meedeed)[/quote]

ah ja. hij speelde die rol. Maar ik vond dat er iets ontbrak. da kwam nie goed over. hij miste iets maar k weet nie goe wa.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Dat hij de knapste niet is, speelt voor mij niet zo'n grote rol. Ik heb hem al bezig gezien in de Kampioenen en daar vond ik hem ook barslecht.
Alleen in een aflevering van "Buiten de zone" heb ik echt wel eens gelachen met hem.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

heeft hij daar dan ook al in meegedaan.
En deed hij niet mee in Sedes en Belli.
Ik heb daar nooit veel naar gekeken. k vond dat niet echt super.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

koetje36 schreef:ja ik denk ook wel dat dat het probleem is. ik heb hem nog niet live gezien in een theater of zo.
En als hij dan altijd de slechterik moet spelen krijg je automatisch een slecht idee over diene mens.
daarmee k zou die graag eens zien spelen in een rol waar hij niet de slechterik speelt.
Ja, in het toneelstuk Diplodokus Deks van Tom Lanoye vond ik hem bijvoorbeeld schitterend. Maar t probleem bij veel acteurs is dat het grote publiek die dan enkel kent van 1 bepaalde rol. Jakob Beks heeft bijvoorbeeld al in tientallen toneelstukken en diverse films en tv-series meegespeeld. De meeste kennen hem blijkbaar enkel van FC De Kampioenen. En als dat dan tegenvalt heeft hij blijkbaar ook direct de stempel van een slecht acteur te zijn. :?
een beetje hetzelfde bij Gene Bervoets die al 25 jaar meedraait als acteur, maar bij het grote publiek enkel bekend is als tv-kok. :)
0 x
Be there at ten.
Gesloten