Enkel de laatste tijd?Prieeltje schreef: minst:
Frank: kort gezegd: nen boer de laatsten tijd

Ik kan het niet beter beschrijven als Sisken:johan1969 schreef:Wat is er mis met Simonne ?
en toch bewonder ik hen soms, als koppel dan.Christel schreef: Bijvoorbeeld altijd klagen en zagen over Frank, maar ze is er toch alweer jaren mee getrouwd. Als ze zich zo aan hem stoort (en met haar zouden veel echtgenotes dat doen. Hij is nu niet bepaald de ideale man!)dan had ze daar al zo vaak iets aan kunnen doen!
Ze praat toch altijd nog met haar mond "vol" ipv haar mond leeg te eten,... zou ze dat echt zo moeten spelen in haar rol en met andere woorden duidelijk die instructie gekregen hebben? Of zou ze niet beter weten. Hopelijk voor haar niet het laatste?satine schreef: nee, Simonneke vind ik wel ok, behalve als ze gaat eten, dan kijk ik met plezier een andere kant op![]()
En hij speelt die rol niet goed, vandaar de antipathie!frank schreef:Ik heb Jakob Beks anders ook al veel in theater gezien en ik vond m altijd goed in z'n rol. Een zeer goed karakteracteur, maar in populaire tv-series zal hij wellicht teveel gecast worden als slechterik, waardoor hij sowieso op niet veel sympathie kan rekenen.
ja ik denk ook wel dat dat het probleem is. ik heb hem nog niet live gezien in een theater of zo.frank schreef:Ik heb Jakob Beks anders ook al veel in theater gezien en ik vond m altijd goed in z'n rol. Een zeer goed karakteracteur, maar in populaire tv-series zal hij wellicht teveel gecast worden als slechterik, waardoor hij sowieso op niet veel sympathie kan rekenen.
Ik vind in ieder geval dat hij niet slechter acteert dan de meeste andere. Dat hij niet van de knapste is kan hij niet aan doen hé. En z'n rol is totnogtoe nog te klein geweest in Thuis. Van mij mag hij wat meer in beeld komen.oma schreef:En hij speelt die rol niet goed, vandaar de antipathie!frank schreef:Ik heb Jakob Beks anders ook al veel in theater gezien en ik vond m altijd goed in z'n rol. Een zeer goed karakteracteur, maar in populaire tv-series zal hij wellicht teveel gecast worden als slechterik, waardoor hij sowieso op niet veel sympathie kan rekenen.
Ja, in het toneelstuk Diplodokus Deks van Tom Lanoye vond ik hem bijvoorbeeld schitterend. Maar t probleem bij veel acteurs is dat het grote publiek die dan enkel kent van 1 bepaalde rol. Jakob Beks heeft bijvoorbeeld al in tientallen toneelstukken en diverse films en tv-series meegespeeld. De meeste kennen hem blijkbaar enkel van FC De Kampioenen. En als dat dan tegenvalt heeft hij blijkbaar ook direct de stempel van een slecht acteur te zijn.koetje36 schreef:ja ik denk ook wel dat dat het probleem is. ik heb hem nog niet live gezien in een theater of zo.
En als hij dan altijd de slechterik moet spelen krijg je automatisch een slecht idee over diene mens.
daarmee k zou die graag eens zien spelen in een rol waar hij niet de slechterik speelt.