Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Caligula »

Ben je daar zeker van? Het advocatenkantoor was toch een akkoord tussen Peter en Tom?
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

tvx1 schreef:Tom kan eigenlijk nog goed verdienen aan een overwinning voor Marianne. Hij heeft indertijd het huis van het advocatenkantoor MET verbouwingen gekregen van zijn mama ter compensatie van het ouderlijk huis dat aan Ann geschonken werd. En nu zou hij dat ouderlijk huis misschien alsnog kunnen erven... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Inderdaad en dat is toch ook waarom eender welke weldenkende rechter die getuigenis van Tom toch onmogelijk serieus kan nemen.

Dat Peter daar niet aan gedacht heeft vind ik vrij dom van hem. Is toch een belangrijke factor. Die andere advodcate zag er toch heel bekwamer uit.
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat weet ik nog zo niet, Tom is wel de broer en An de zus en Marianne de moeder. Ik weet het echt niet. En Marianne heeft zware kosten gedaan (boven,het atelier). Een echte kluif voor uitgekookte advocaten.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ben je daar zeker van? Het advocatenkantoor was toch een akkoord tussen Peter en Tom?
Ja, maar Marianne heeft alles betaald.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Maar is het juist niet omdat hij haar broer is dat hij er voordeel uit kan doen. Ruzies om erfenissen enz. zijn toch de dingen die vaak broers en zussen uit elkaar kan halen, doordat één meer krijgt als de ander. Als een rechter ziet dat Tom hier voordeel uit kan doen door zijn deel van de erfenis te vergroten...

Die verbouwingskosten zijn inderdaad juist. Dat zou wel in het voordeel van Marianne kunnen spelen. Maar vond Peters optreden vandaag toch maar zwakjes eigenlijk. Geen advocaat die ik zou willen als ik iets uitsteek iig :D
0 x
"You can call me Root"
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ikweetnix schreef: Die andere advodcate zag er toch heel bekwamer uit.
Gaat niet echt over bekwaamheid hé. Ann & Mayra stonden er sowieso vooraf sterker voor.
Zonder getuigenis van Tom stond Marianne er nog slechter voor als ze het enkel moest hebben van de caféklap van Nancy. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ikweetnix schreef:Geen advocaat die ik zou willen als ik iets uitsteek iig :D
Nee,zeker niet vooral als ge zijn voorgeschiedenis kent! :lol: Enfin,het is maar een soap hé,gelukkig.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

tvx1 schreef:Tom kan eigenlijk nog goed verdienen aan een overwinning voor Marianne. Hij heeft indertijd het huis van het advocatenkantoor MET verbouwingen gekregen van zijn mama ter compensatie van het ouderlijk huis dat aan Ann geschonken werd. En nu zou hij dat ouderlijk huis misschien alsnog kunnen erven... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
En is het bij Tom daarom te doen denk je ???
0 x
reda
Nog geen rang

Bericht door reda »

door zanacht » do 22 mei 2014, 23:08

tvx1 schreef:Tom kan eigenlijk nog goed verdienen aan een overwinning voor Marianne. Hij heeft indertijd het huis van het advocatenkantoor MET verbouwingen gekregen van zijn mama ter compensatie van het ouderlijk huis dat aan Ann geschonken werd. En nu zou hij dat ouderlijk huis misschien alsnog kunnen erven...

Gun het Tom alleszins meer op dit moment!
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

zanacht schreef:
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om het feit dat dat de geloofwaardigheid van zijn getuigenis een flinke deuk geeft. Of hij nu de waarheid spreekt of niet. Het is een factor die meespeelt.
0 x
"You can call me Root"
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ikweetnix schreef:
zanacht schreef:
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om het feit dat dat de geloofwaardigheid van zijn getuigenis een flinke deuk geeft. Of hij nu de waarheid spreekt of niet. Het is een factor die meespeelt.
En het is natuurlijk mooi meegenomen voor hem!
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als dat zijn bedoeling was had hij niet op 't laatst getuigd na de uitval van Ann tegen zijn moeder.
Misschien dit ook eens vermelden terwijl dit hem alsnog doen getuigen heeft ziende hoe Marianne bejegend werd.
Bravo voor zijn mooie getuigenis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

ranske schreef:Als dat zijn bedoeling was had hij niet op 't laatst getuigd na de uitval van Ann tegen zijn moeder.
Misschien dit ook eens vermelden terwijl dit hem alsnog doen getuigen heeft ziende hoe Marianne bejegend werd.
Inderdaad, dan had hij vanaf dag 1 wel gezegd dat hij zou getuigen.
Dat heeft hij niet gedaan, maar dat weet die rechter natuurlijk niet.

Verder zou ik het wel sterk vinden als het rijtjeshuis van Tom even veel waard zou zijn als het doktershuis...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:
ranske schreef:Als dat zijn bedoeling was had hij niet op 't laatst getuigd na de uitval van Ann tegen zijn moeder.
Inderdaad, dan had hij vanaf dag 1 wel gezegd dat hij zou getuigen.
Dat heeft hij niet gedaan, maar dat weet die rechter natuurlijk niet.

Verder zou ik het wel sterk vinden als het rijtjeshuis van Tom even veel waard zou zijn als het doktershuis...
Als een half doktershuis! Tom erft maar de helft van dat huis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Inderdaad, een half doktershuis...
Vreemd dat daar niks meer over gezegd is.

En Tom erft uiteindelijk dan een kwart - als Marianne zou overlijden hebben zowel Tom als Ann recht op de helft van die helft, toch?
0 x
Plaats reactie