Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Dat is zeker waar,maar het is nu eenmaal zijn mama.
0 x
Potentia Principatum
-
reda
- Nog geen rang
Hoop dat hij getuigt, zie niet direct in hoe dat Marianne gaat helpen, maar hoop doet leven.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

In Tom zijn plaats zou ik hetzelfde doen en mijn moeder voor mijn zus kiezen gezien de omstandigheden. En oké Marianne kan het uitgelokt hebben voor een deel maar nu heeft Tom eens de ware aard van Ann nu in het echt gezien en dat vind ik er nu goed aan. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Je moet ook wel even voorzichtig zijn. Ann is een ongelukkig schepsel in de ban van een heks van een lief en Tom is haar broer. Ze hebben beiden hun problemen gehad met hun moeder die zeker niet het gemakkelijkste mens is (mijn moeder was ook geen gemakkelijke maar tegen Marinne had ze het moeten afleggen denk ik)maar het is en blijft hun moeder en dat Tom daar dan toch voor kiest verwonderd me niet echt en Ann zou dat beter ook doen vooraleer het te laat is.
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik hoop van wel!
Het wordt tijd dat Ann eens echt begint te ZIEN dat haar daden helemaal niet zo koosjer zijn.
Eerlijk gezegd denk ik dat Tom gaat getuigen; enerzijds om zijn moeder te steunen, anderzijds om Judith te steunen (het is dan wel niet voor de 'moord' maar dan kunnen ze Ann en Mayra toch op een andere manier raken).
Het wordt tijd dat Ann eens echt begint te ZIEN dat haar daden helemaal niet zo koosjer zijn.
Eerlijk gezegd denk ik dat Tom gaat getuigen; enerzijds om zijn moeder te steunen, anderzijds om Judith te steunen (het is dan wel niet voor de 'moord' maar dan kunnen ze Ann en Mayra toch op een andere manier raken).
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

En wat er ook nog van is als Mayra en Ann moeten verhuizen is dat Judith Mayra niet altijd tegenkomen in de praktijk.
Dus Tom getuigen, maar!
Dus Tom getuigen, maar!
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik zou het toch een beetje hypocriet vinden indien Tom zou getuigen. Hij werkt (en woonde) immers net als zijn zus in een huis dat hem door zijn moeder geschonken is en op wiens kosten het ook verbouwd is. 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Is Tom zijn kantoor een kado van Marianne?
Dacht dat hij die zelf gekocht had.
Dacht dat hij die zelf gekocht had.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- zanacht
- Poster rang 2

Maar Tom is niet zo ondankbaar als Ann...tvx1 schreef:Ik zou het toch een beetje hypocriet vinden indien Tom zou getuigen. Hij werkt (en woonde) immers net als zijn zus in een huis dat hem door zijn moeder geschonken is en op wiens kosten het ook verbouwd is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat dacht ik ook eigelijk. Hij had daar toch een akkoordje met Peter toen die in de shit zat because of...lord F. schreef:Dacht dat hij die zelf gekocht had.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Alsof Marianne wel dankbaar is! Marianne die is echt wel het toonbeeld van dankbaarheid.zanacht schreef:Maar Tom is niet zo ondankbaar als Ann...tvx1 schreef:Ik zou het toch een beetje hypocriet vinden indien Tom zou getuigen. Hij werkt (en woonde) immers net als zijn zus in een huis dat hem door zijn moeder geschonken is en op wiens kosten het ook verbouwd is.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Waar ik het over had is de dankbaarheid van Marianne haar kinderen naar haar toe en niet de dankbaarheid over Marianne naar andere.tvx1 schreef:Alsof Marianne wel dankbaar is! Marianne die is echt wel het toonbeeld van dankbaarheid.zanacht schreef:Maar Tom is niet zo ondankbaar als Ann...tvx1 schreef:Ik zou het toch een beetje hypocriet vinden indien Tom zou getuigen. Hij werkt (en woonde) immers net als zijn zus in een huis dat hem door zijn moeder geschonken is en op wiens kosten het ook verbouwd is.Ze is toch Peggy en Bianca toch zooo dankbaar voor de kleinkinderen die ze haar geschonken hebben. Als Ann ondankbaar is, dan heeft ze dat heel duidelijk van haar moeder geërfd. Tom daarentegen heeft gelukkig nog wat van zijn vader overgenomen in zijn karakter.
0 x
-
tvx1
- x 435
Zo dankbaar was Marianne anders niet tegen Tom toen hij Peggy voor de tweede keer bezwangerd had.zanacht schreef:Waar ik het over had is de dankbaarheid van Marianne haar kinderen naar haar toe en niet de dankbaarheid over Marianne naar andere.tvx1 schreef:Alsof Marianne wel dankbaar is! Marianne die is echt wel het toonbeeld van dankbaarheid.zanacht schreef:Maar Tom is niet zo ondankbaar als Ann...tvx1 schreef:Ik zou het toch een beetje hypocriet vinden indien Tom zou getuigen. Hij werkt (en woonde) immers net als zijn zus in een huis dat hem door zijn moeder geschonken is en op wiens kosten het ook verbouwd is.Ze is toch Peggy en Bianca toch zooo dankbaar voor de kleinkinderen die ze haar geschonken hebben. Als Ann ondankbaar is, dan heeft ze dat heel duidelijk van haar moeder geërfd. Tom daarentegen heeft gelukkig nog wat van zijn vader overgenomen in zijn karakter.
0 x
-
tvx1
- x 435
Tom kan eigenlijk nog goed verdienen aan een overwinning voor Marianne. Hij heeft indertijd het huis van het advocatenkantoor MET verbouwingen gekregen van zijn mama ter compensatie van het ouderlijk huis dat aan Ann geschonken werd. En nu zou hij dat ouderlijk huis misschien alsnog kunnen erven...

0 x