Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Amiche
- Poster rang 2

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Nog voor Peggy de misdaad begon was hij al super agressief over haar. Hij is degene die de boel verknoeid en kapotgemaakt heeft, maar hij had steeds de mond vol over die 'bitch' die hen vooral met rust moest laten en hij heeft de meest afschuwelijke dingen naar haar hoofd geslingerd. Uiteindelijk zou je kunnen zeggen dat zijn onbeschofte gedrag mede geleid heeft tot het komplete flippen van Peggy. Ook al valt dat er niet mee goed te praten natuurlijk. Maar echt waar, Peter oogst ook steeds wat ie zaait hoor.
NB Vrouwen van zijn leven, ja ja. stuk voor stuk liepen de relaties fout (ook omdat ie ze vaak tegelijkertijd aanhield) en waren het ineens allemaal bitches - ik heb nog nooit zoveel vermoorde onschuld gezien bij een volwassen vent.
NB Vrouwen van zijn leven, ja ja. stuk voor stuk liepen de relaties fout (ook omdat ie ze vaak tegelijkertijd aanhield) en waren het ineens allemaal bitches - ik heb nog nooit zoveel vermoorde onschuld gezien bij een volwassen vent.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
tvx1
- x 435
En de grootse grap in die hele zaak vind ik dat hij dus nog altijd met Peggy getrouwd is!

0 x
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad, dat kun je zeker zo noemen!tvx1 schreef:En de grootse grap in die hele zaak vind ik dat hij dus nog altijd met Peggy getrouwd is!![]()
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Tja.. de scenarioschrijvers zullen dat zeker vergeten zijn, van eventjes tussendoor de echtscheiding te regelen... ze hebben het al druk genoeg met al die andere rampen, ongelukken, conflicten, etc..!tvx1 schreef:En de grootse grap in die hele zaak vind ik dat hij dus nog altijd met Peggy getrouwd is!![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nu, voor die ontvoering waren er ook al die steeds grotere pesterijen van Peggy en Toon.Amiche schreef:Nog voor Peggy de misdaad begon was hij al super agressief over haar. Hij is degene die de boel verknoeid en kapotgemaakt heeft, maar hij had steeds de mond vol over die 'bitch' die hen vooral met rust moest laten en hij heeft de meest afschuwelijke dingen naar haar hoofd geslingerd. Uiteindelijk zou je kunnen zeggen dat zijn onbeschofte gedrag mede geleid heeft tot het komplete flippen van Peggy. Ook al valt dat er niet mee goed te praten natuurlijk. Maar echt waar, Peter oogst ook steeds wat ie zaait hoor.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Die pesterijen waren al een tijdje gestopt. Toon had op tijd ingezien dat ze daarmee niet konden/mochten doorgaan.lord F. schreef: Nu, voor die ontvoering waren er ook al die steeds grotere pesterijen van Peggy en Toon.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Toon wel ...ikke schreef:Die pesterijen waren al een tijdje gestopt. Toon had op tijd ingezien dat ze daarmee niet konden/mochten doorgaan.lord F. schreef: Nu, voor die ontvoering waren er ook al die steeds grotere pesterijen van Peggy en Toon.
0 x
-
ikke
- x 435
Wat kon Peggy dan nog doen? Ze ziet niets, dus zonder hulp van Toon was 't gedaan met de pesterijen...lord F. schreef:Toon wel ...ikke schreef:Die pesterijen waren al een tijdje gestopt. Toon had op tijd ingezien dat ze daarmee niet konden/mochten doorgaan.lord F. schreef: Nu, voor die ontvoering waren er ook al die steeds grotere pesterijen van Peggy en Toon.
En dan nu terug naar Peter? Ik zag net dat ik mij weer heb off-topic laten meeslepen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wow! Ik moet niks meer over de Peter zeggen,jullie hebben het allemaal gezegd! Dank je wel! 
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ging je iets positiefs zeggen mss?Caligula schreef:Wow! Ik moet niks meer over de Peter zeggen,jullie hebben het allemaal gezegd! Dank je wel!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar natuurlijk lord F., je kent me toch.lord F. schreef:Ging je iets positiefs zeggen mss?
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, of het nu zo slim was van Peter-Femke-Lucas om in de zus&zo pannekoeken te gaan eten...Maar wraak is natuurlijk zoet hé zoals pannekoeken,enfin de zoete variante dan.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vond dat volkomen onnodig. Ze zouden alles toch achter zich laten? Ze moesten toch bij Peggy uit de buurt blijven= Aan de andere kant was het natuurlijk wel leuk om de gezichten van Jenny, Waldeck en Peggy te zien.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik neem aan dat ze enkel beboet worden als de politie ze betrapt zeker?jessie V. schreef:Ik vond dat volkomen onnodig. Ze zouden alles toch achter zich laten? Ze moesten toch bij Peggy uit de buurt blijven= Aan de andere kant was het natuurlijk wel leuk om de gezichten van Jenny, Waldeck en Peggy te zien.
Ze genoten er wellicht wel van dat Peggy daar zo treurig stond met haar iPhone in aanslag.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532