Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond haar eerder een tegenhanger voor de opgefokte Frank die momenteel alleen interesse heeft voor zijn eigen afkeer van Eddy.
Simonne weet ook wel dat een vrouw van de leeftijd van Kaat niet 'zomaar' met iemand als Eddy optrekt.
En ze zag aan Kaats gezicht dat er toch wel waarheid zat in wat Eddy gezegd had.
Simonne had ook wel ergens door dat Kaat niet alles verteld heeft, anders had ze Lyn niet gevraagd hoe en wat als Kaat in Bar Madam is.
Simonne weet ook wel dat een vrouw van de leeftijd van Kaat niet 'zomaar' met iemand als Eddy optrekt.
En ze zag aan Kaats gezicht dat er toch wel waarheid zat in wat Eddy gezegd had.
Simonne had ook wel ergens door dat Kaat niet alles verteld heeft, anders had ze Lyn niet gevraagd hoe en wat als Kaat in Bar Madam is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Voor Simonne is het ook allemaal nogal onduidelijk wat Kaat's plannen zijn. Een terugkeer naar Zweden lijkt nu van de baan, wat betekent dat Kaat in Thuis-dorp een nieuw leven gaat moeten opbouwen. Inclusief (normaal gezien) vast werk zoeken, een flatje, nieuwe vrienden maken... - alleen zit dat drankprobleem daarvoor serieus in de weg. Daarom is het belangrijk dat anderen (Lyn bv of Thilly) haar op de hoogte brengen van hoe zwaar het probleem is, want Frank zal inderdaad zijn neus in de grond steken, wat dat betreft.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Eenzaamheid is ook een moeilijk te definiëren begrip. Het is véél meer dan al dan niet omringd worden door andere mensen. Het gaat om een gevoel en de betekenis die je er zélf aan geeft, en dat is nooit objectief.martha schreef: do 13 feb 2025, 13:54 Bwa Kaat, ik heb ook veel kennissen maar veel vrienden neen
Ook ik denk dat er daar in Zweden iets voorgevallen is, onslag ? Schulden ? Mislukte relatie ? De zoveelste afwijzing omdat ze transgender is ?
Maar waar ik van opkeek was het feit dat Simonne, haar eigen moeder, blijkbaar meer om Sam geeft dat om Kaat.

Eenzaamheid is een raar beestje: dat kan je gewoon overvallen. Dat is zoals een depressie. De ene mens maakt superveel mee en krabbelt toch steeds recht, terwijl de ander precies alles heeft om gelukkig te zijn maar het toch niet is.
En ik sluit me ook volledig aan bij Satine: Frank was vooral bezig met kwaad zijn op Eddy en zou nooit uit zichzelf opgemerkt hebben dat er meer aan de hand was. Simonne was vooral ongerust en voelt aan dat haar dochter niet gelukkig is. Ik interpreteer Simonne haar vraag bij Linn ook niet als het gevoel dat ze haar dochter wil controleren, maar eerder uit ongerustheid omdat ze voelt dat er weer iets aan de hand is met Kaat.
Simonne geeft net veel om haar dochter(s) lijkt mij.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Even uit een ander topic genomen.
Dat ziekenhuisbed kan niet blijven leeg staan hè.
Anna zal er misschien ook nog aan te pas komen om af te kicken.
Nu dr. Judith een programma heeft op Canvas over alcohol, moet die problematiek in thuis geschreven worden hè…
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik dacht wel dat Kaat n accident ging doen, zelfs s morgens al toen ze naar t werk reed. Die pinten die ze s avonds/s nachts dronk, zijn zo rap niet uit je systeem !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Accident?? Weet niet hoor, het is enkel afgesloten met de telefoon die Simonne opnam en het kan gelijk welk probleem zijn. Misschien accident, maar voor hetzelfde geld kan het ook zijn dat ze betrapt is voor rijden onder invloed, of misschien ergens gevallen met haar zatte kop??
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
We liepen duidelijk op de feiten vooruit

Gelukkig geen ongeval dus, iemand anders zal het ziekenhuisbed moeten vullen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ja, werd tijdelijk gevuld door Robin en door Anna. Het bed moet warm gehouden worden! Maar Kaat, ja, dat was wel op het randje van dilerium en niet veroorzaakt door lichamelijke ziekte. Beetje teveel alcohol in het bloed ! Frank kon er nog mee lachen. Hij heeft ervaring met die toestand: 's morgens beetje mottig en koppijn en tegen de middag ben je er weer door Denk dat Simonne gelijk heeft en dat de toestand toch wat ernstiger is. Ze heeft duidelijk hulp nodig!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als ze die hulp wil aanvaarden.
Want gisteren had ze een mega-kater en was de wil om te stoppen er wel, maar straks lonkt het volgende glas misschien alweer en zijn de goede voornemens alweer verdwenen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Na dat telefoontje van Lowie was de reactie van F & S toch wel wat overdreven, terwijl Kaat gewoon - net zoals bij Eddy toen - in de zetel lag te slapen. Ze hadden haar daar beter laten liggen. Dat zwaar kotsen lijkt me eerder door het gesleur en getrek opgewekt dan door de drank zelf...
Dit gezegd zijnde, toegeven dat het "niet meer gaat" is een eerste stap. Werk aan de winkel voor de therapeut.
Hoe zijn F & S daar trouwens zo snel geraakt? Hun auto stond toch bij Bar madame ?
Dit gezegd zijnde, toegeven dat het "niet meer gaat" is een eerste stap. Werk aan de winkel voor de therapeut.
Hoe zijn F & S daar trouwens zo snel geraakt? Hun auto stond toch bij Bar madame ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Frank en Simonne wonen nu in dat oude doktershuis van Marianne en dus schuin rechtover het huis van Lowie dus hadden ze gewoon te voet de straat over te steken.Tiboko schreef: di 18 feb 2025, 10:05 Hoe zijn F & S daar trouwens zo snel geraakt? Hun auto stond toch bij Bar madame ?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inderdaad Apestaart.
Kaat heeft als ik het me herinner nog een tijdje ingewoond bij Lowie. Maar dat zij retecanard aanklopte bij Lowie en van alles tegen hem zitten bazelen zal wel over Lyn geweest zijn want vrijdag heeft zij ook al een opmerking tegen Lyn gemaakt over Lowie of hoe de waarheid uit een zatlapmond komt.
Kaat heeft als ik het me herinner nog een tijdje ingewoond bij Lowie. Maar dat zij retecanard aanklopte bij Lowie en van alles tegen hem zitten bazelen zal wel over Lyn geweest zijn want vrijdag heeft zij ook al een opmerking tegen Lyn gemaakt over Lowie of hoe de waarheid uit een zatlapmond komt.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Wat is retecanard?
Goed dat Kaat haar probleem inziet, dat is al een hele grote stap!
Goed dat Kaat haar probleem inziet, dat is al een hele grote stap!
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549