Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Addict
- Nog geen rang
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Ik hoop nu eigenlijk wel dat hij het tegen Judith zelf gaat zeggen want als die weet dat hij dat wist dan gaat het daar stuiven denk ik, Judith kennende
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm...dat is nu juist de essentie van een soap hé. De ene zegt nooit tegen de andere wat hij/zij zou moeten zeggen maar altijd wat eigelijk niet gezegd had moeten worden. Vandaar de ellenlange verhaallijnen en wat ons maar doet blijven kijken.
Natuurlijk had Tom dat al tegen Judith moeten zeggen, elke normale niet-in-Thuis-zijnde zeveraar had dat al lang gezegd maar ja, waar blijft dan de vrijdagavond spanning die ons doet wachten op maandag?
Natuurlijk had Tom dat al tegen Judith moeten zeggen, elke normale niet-in-Thuis-zijnde zeveraar had dat al lang gezegd maar ja, waar blijft dan de vrijdagavond spanning die ons doet wachten op maandag?
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Ik vind het verstandig van Tom om Judith de waarheid te vertellen en dat hij dit niet verzwijgt (in tegenstelling tot Geert dan) want ooit ging de waarheid toch aan het licht komen en als ze dan wist dat Tom er weet van had dan zou hun relatie een deuk gekregen hebben en het vetrouwen zou beschaamd geweest zijn. Tom is echt echt veranderd in positieve zin. 
0 x
-
Addict
- Nog geen rang
Helemaal mee eens!!zanacht schreef:Ik vind het verstandig van Tom om Judith de waarheid te vertellen en dat hij dit niet verzwijgt (in tegenstelling tot Geert dan) want ooit ging de waarheid toch aan het licht komen en als ze dan wist dat Tom er weet van had dan zou hun relatie een deuk gekregen hebben en het vetrouwen zou beschaamd geweest zijn. Tom is echt echt veranderd in positieve zin.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,moet ik toegeven alhoewel het me moeite kost. Tom is idd verbeterd.
0 x
Potentia Principatum
-
baaltje
- Nog geen rang
Tom brengt evenwicht in die hele boel! Schitterend acteur!! en knap..... 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Tom is tussen alle rampen en ellende door eindelijk volwassen geworden. 
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ik was vroeger nooit een fan van Tom, maar moet nu toch ook toegeven dat hij positief geëvolueerd is...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Echt wel grappig het idee van Thuis hoe een advocatenkantoor werkt. Iedereen zit daar gezellig samen, de kuisvrouw doet ook haar woordje samen met Geert, Marianne, Peter en Tom, echt wel gezellig moet ik zeggen. En ok een soap is een soap maar dit gaat echt wel te ver! Bende onnozele scenaristen!

0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Ja, eigenlijk zou met het beroepsgeheim in gedachten een kuisvrouw nooit of te nimmer in de zelfde ruimte waar een advocaat in bespreking is met diens cliënten.Caligula schreef:Echt wel grappig het idee van Thuis hoe een advocatenkantoor werkt. Iedereen zit daar gezellig samen, de kuisvrouw doet ook haar woordje samen met Geert, Marianne, Peter en Tom, echt wel gezellig moet ik zeggen. En ok een soap is een soap maar dit gaat echt wel te ver! Bende onnozele scenaristen!![]()
![]()
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, dat is daar echt café de zoete inval. Zelfs met een soap in gedachte ergert dit mij in hoge mate. Ik heb dit zelf nooit meegemaakt en ik weet waarover ik spreek,brrr.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Slap vind ik het. Hij zou onpartijdig blijven. Hij is er inderdaad ingetrapt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Hij kent haar blijkbaar ook nog niet zo goed. Ze is heus wel in staat haar eigen vel te redden.
0 x