Hmm... tja, Ze heeft wel een probleem hé.Lazylady schreef:Maar misschien gaan Peggy haar ogen tóch open?
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
Potentia Principatum
- smurfin
- Poster rang 2

Ik vond het nu ook wel niet zo'n goed plan van Peter om Peggy te gaan opzoeken en het er nog eens goed in te wrijven. Ik snap dat Peggy hier niet goed van is en dat ze dan iets gemeen terugzegt kan ik echt nog wel begrijpen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss wel, en is het er gewoon "uitgeschoten" voor ze het wist. Maar toch, ze zou beter naar haar eigen verleden kijken. Maar de fouten van anderen zijn altijd zoveel zwaarder dan die van jezelf hé.
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Het was tenminste eens een eerlijk gesprek.
Ik ben geen fan van Peggy en wel van Peter maar in principe is het ook helemaal niet 'eerlijk' dat Peter haar dit allemaal kan aandoen en dan weer verder kan met zijn eigen wereldje terwijl zij alleen en gekwetst achterblijft.
't Is te hopen dat de harde waarheid nu is doorgedrongen en ze begint te verwerken want zolang ze 'wraak' blijft nemen (of toch blijft proberen) zal ze geen stap vooruit komen.
Ik ben geen fan van Peggy en wel van Peter maar in principe is het ook helemaal niet 'eerlijk' dat Peter haar dit allemaal kan aandoen en dan weer verder kan met zijn eigen wereldje terwijl zij alleen en gekwetst achterblijft.
't Is te hopen dat de harde waarheid nu is doorgedrongen en ze begint te verwerken want zolang ze 'wraak' blijft nemen (of toch blijft proberen) zal ze geen stap vooruit komen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha, eindelijk de lang verwachte confrontatie Peggy-Femke! Daar hou ik wel van!
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is inderdaad leuke tv, vind ik ook
Dat gezegd zijnde, heeft Peggy blijkbaar niet veel trots. Zo'n "Griekse tragedie" verkopen in een vol café, vind ik toch een beetje treurig eerlijk gezegd...
Dat gezegd zijnde, heeft Peggy blijkbaar niet veel trots. Zo'n "Griekse tragedie" verkopen in een vol café, vind ik toch een beetje treurig eerlijk gezegd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik denk dat het haar bedoeling is om Femke publiekelijk te laten afgaan, op haar werkplek dan nog wel.
Hoe erg ik het ook vind voor haar dat ze blind is en op deze manier in de steek gelaten is, toch hoop ik dat het zich tegen haar keert.
Hoe erg ik het ook vind voor haar dat ze blind is en op deze manier in de steek gelaten is, toch hoop ik dat het zich tegen haar keert.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Waarom moet Peggy toch altijd zo melodramatisch zijn? Waarom moet ze altijd alle aandacht hebben?
Ik kan me niet herinneren dat Femke zo was, ja er was ook ruzie. Maar voor de rest, Femke ging helemaal niet de dramaqueen uithangen (oke, de manier waarop ze er dan mee omhing was ook helemaal fout, maar ze liet hen gerust). Bianca juist hetzelfde...
Ik kan me niet herinneren dat Femke zo was, ja er was ook ruzie. Maar voor de rest, Femke ging helemaal niet de dramaqueen uithangen (oke, de manier waarop ze er dan mee omhing was ook helemaal fout, maar ze liet hen gerust). Bianca juist hetzelfde...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, een Griekse tragedie is per definitie niet echt plezant.Christel schreef:Dat is inderdaad leuke tv, vind ik ook![]()
Van de andere kant zie ik Peggy ook geen publiek kabaal maken in een vol café, het kan zich tegen haar keren. Ze kan daar toch moeilijk Femke gaan uitmaken voor hoer of zoiets. Dat gaat automatisch vragen oproepen bij iedereen.
Tenzij ze natuurlijk rekent dat de mensen zouden zeggen: Oei, in zo'n café komen we niet meer. Het zou toch maar van korte duur zijn. Ik herinner me de tijd van Ter Smissen waar het er ook soms hevig aan toe ging en dat bleef toch lekker vol zitten.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Of ze Femke uit gaat schelden, weet ik ook niet, maar ze ging vanavond toch al zodanig open dat iedereen kon horen wat ze te zeggen had. Mensen zullen er vast niet voor wegblijven, maar zoals Satine al zei, zullen ze Femke er misschien wel op aan gaan kijken als Peggy daar de vuile was buiten hangt. Of dat zal in elk geval Peggy's bedoeling zijn...Caligula schreef:Tja, een Griekse tragedie is per definitie niet echt plezant.Christel schreef:Dat is inderdaad leuke tv, vind ik ook![]()
Van de andere kant zie ik Peggy ook geen publiek kabaal maken in een vol café, het kan zich tegen haar keren. Ze kan daar toch moeilijk Femke gaan uitmaken voor hoer of zoiets. Dat gaat automatisch vragen oproepen bij iedereen.
Tenzij ze natuurlijk rekent dat de mensen zouden zeggen: Oei, in zo'n café komen we niet meer. Het zou toch maar van korte duur zijn. Ik herinner me de tijd van Ter Smissen waar het er ook soms hevig aan toe ging en dat bleef toch lekker vol zitten.
Ook ik vind het erg voor Peggy wat ze heeft meegemaakt, maar haar pesterijen en de "viswijf-taferelen" zorgen bij mij eerder voor een soort afkeer dan dat ik nog medelijden met haar heb. Peter had gelijk toen hij zei dat het nogal "zielig" is wat ze doet, al is hij eigenlijk niet de aangewezen persoon om haar op haar puntjes te wijzen. Jammer dat Peggy zich niet waardiger gedraagt, en zich boven zijn bedrieglijk karakter stelt. Dan had hij pas echt op zijn neus gekeken, en Femke eigenlijk ook verwacht ik zo...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar, het probleem is dat Peggy niet echt de persoon is om anderen op dat gebied te gaan aanvechten. Ze moet niet echt onderdoen,noch voor Peter,noch voor Femke; ze heeft ook een hele berg vuile was. Zo kan ik me wel een heel pittige confrontatie voorstellen!Christel schreef:Dan had hij pas echt op zijn neus gekeken, en Femke eigenlijk ook verwacht ik zo...
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Peggy die maakt graag een scène en houdt van stoerdoenerij en drama maar in tegenstelling tot Femke zal die zich niet verlagen tot haar niveau. Femke die zit werkelijk met haar in ook al heeft ze Peter "afgenomen" van haar en als Femke dan toch de beste vriendin geweest is van haar dan zou uitgerekend zij moeten weten hoe Femke werkelijk in mekaar zit en hoe ze denkt. Voor mij was dat een vriendschap die meestal altijd van één richting moest komen en Femke al moest doen om Peggy tevreden te houden.
Zij heeft er vroeger ook nooit bij stilgestaan om haar eens te vragen hoe het zat met haar gevoelens over Peter toen zij met hem was maar ja daar is ze te lomp voor, als zij maar gelukkig kon zijn dat is het enige dat telde.
Zij heeft er vroeger ook nooit bij stilgestaan om haar eens te vragen hoe het zat met haar gevoelens over Peter toen zij met hem was maar ja daar is ze te lomp voor, als zij maar gelukkig kon zijn dat is het enige dat telde.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik had eigelijk wel een ietwat pittiger confrontatie Peggy-Femke verwacht. Het was een beetje hmmm beschaafd!
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ik zou zeggen: eindelijk eens een "beschaafde" discussie. Dat is eens iets origineels!Caligula schreef:Ik had eigelijk wel een ietwat pittiger confrontatie Peggy-Femke verwacht. Het was een beetje hmmm beschaafd!
Hopelijk begint Peggy nu aan een nieuw, maar daarom niet minder boeiend leven.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Laten we hopen dat ze het hoofdstuk nu kan afsluiten en dat ze tot inzicht dat het de moeite allemaal niet is om met wrokgevoelens blijven rond te lopen want de enige die eraan kapot gaat is zijzelf uiteindelijk.
0 x