Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Lepe Tom, zijn moeder in de waan laten dat het Judith is die een kerstfeest geeft en daardoor de plannen van Marianne dwarsboomt.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Denk je echt dat dat zijn bedoeling was?martha schreef:Lepe Tom, zijn moeder in de waan laten dat het Judith is die een kerstfeest geeft en daardoor de plannen van Marianne dwarsboomt.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ja, ik zie toch ook echt niet in waarom hij zoiets zou doen.Lazylady schreef:Denk je echt dat dat zijn bedoeling was?martha schreef:Lepe Tom, zijn moeder in de waan laten dat het Judith is die een kerstfeest geeft en daardoor de plannen van Marianne dwarsboomt.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Volgens mij wilde hij Judith juist op een beter blaadje zetten bij zijn moeder maar hij snapt niet dat het voor een gastvrouw vreselijk is om daags tevoren alles te moeten afblazenmartha schreef:Lepe Tom, zijn moeder in de waan laten dat het Judith is die een kerstfeest geeft en daardoor de plannen van Marianne dwarsboomt.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Tom geeft tenminste nog het goede voorbeeld en doet "normaal" t.o. zijn moeder 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Hoe zal Tom reageren als hij hoort dat zijn zuster, waar hij zolang Thuis begonnen is, een gespannen verhouding mee heeft, zijn moeder het huis gaat uitzetten ?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Niet goed, me dunkt.martha schreef:Hoe zal Tom reageren als hij hoort dat zijn zuster, waar hij zolang Thuis begonnen is, een gespannen verhouding mee heeft, zijn moeder het huis gaat uitzetten ?
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Slim van Tom om erbuiten te blijven, anders heeft hij sowieso met één van de twee partijen ambras.
0 x

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook. Hij heeft zich tegenover allebei wel netjes gehouden, maar kan eigenlijk sowieso niks veranderen aan de situatie. Dan is onpartijdig blijven nog de beste oplossing...Poolaapje schreef:Slim van Tom om erbuiten te blijven, anders heeft hij sowieso met één van de twee partijen ambras.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zou hij dan als zoon niet het minste compassie hebben met zijn , toch wel oudere moeder ?
0 x
-
tvx1
- x 435
Alsof zijn moeder ook maar het minste compassie had met zijn partner en de moeilijkheden met diens dochter?nounake schreef:Zou hij dan als zoon niet het minste compassie hebben met zijn , toch wel oudere moeder ?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Als ik Tom was ging ik onder een steen liggen tot deze situatie opgelost is. Hij krijgt nu de zwarte piet toebedeelt van zijn zus en moeders is ook al niet blij omdat hij haar niet helpt. Het is toch logisch dat hij geen partij kiest?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
ranske
- Poster rang 4

Achter het mom van onpartijdigheid laat Tom zijn moeder in de steek. Mooi !
Hij kiest plat voor de comfortabelste positie voor hemzelf. Benieuwd wie zijn zus daadwerkelijk hun moeder
het ouderlijk huis liet uitgooien, wetend dat hij Pontius Pilatus speelde zich dan nog comfortabel zal voelen.
Hij kiest plat voor de comfortabelste positie voor hemzelf. Benieuwd wie zijn zus daadwerkelijk hun moeder
het ouderlijk huis liet uitgooien, wetend dat hij Pontius Pilatus speelde zich dan nog comfortabel zal voelen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Eigenlijk kiest Tom als hij niet voor zijn moeder kiest stilzwijgend de kant van Ann voor wie begrijpt wat ik wil zeggen. Ik kan het moeilijk uit leggen maar ik vind dat hij nu de kant van Ann kiest.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!